Neměl jsem na mysli úpravy starších objektů,ale psal jsem o ssp a jeho hláškách všeobecně.
Samozřejmě,že
track neznamená jen kolej pro vlaky.CCG je pro mně směrodatný téměř vždy a ve verzi pro TC2007 je vysvětleno dost i k tagům.Např. tag
bendy je potřebný u tracku téměř vždy,kvůli správnému zaoblení v ohybech,ale to víš z praxe sám.Také tag
grounded je v mnoha případech důležitý na dorovnání-třeba s bridge objekty.To vše jsou povolené tagy i v TS2009.Od TS2009 ale také dost záleží na pořadí a na umístění tagu v configu.Někdy není jedno,mezi kterými řádky leží a ssp při špatném umístění tag také vyhodnotí jako špatný.
A naopak-od TS2009 přibylo všeobecně pro různé objekty spousta nových tagů,které v předchozích verzích kvůli starému engine hry nefungují.Např. jednosměrný provoz je takovým typickým příkladem.
O TOP jsem nepsal vůbec,nevím,kde jsi vzal,že mluvím zrovna o úpravách v TOP.Vesměs také dělám úpravy v exploreru,jen u oprav objektů jiných autorů někdy použiji i TOP,ale to spíše kvůli rychlejší diagnostice a možnosti vše v TOP rychle opravit-,včetně přiřazení
shadows-výhodné zejména při hromadných opravách.
Je jedno,jestli třídu(značku pro třídu-
category-class-ne samotné zařazení pod "track") změníš na jinou v exploreru nebo v TOP,při uložení Ti chyby vyhodí tak,jak tak.A při navrácení správné třídy a uložení už Ti ssp vyhazuje chyby i u tagů,které byly a jsou povoleny a o tom jsem psal.Prostě-po určitých operacích s category class a následném uložení už není ssp schopný rozeznat,co povoleno je a co ne a "plácá" nesmysly.
Hodně k různým tagům se dá najít na Trainz Wikibooks,na Trainz guides i na dalších webech.
Přidávat mesh není také u všech tracků žádoucí,zejména u tracku pojatého pro fyzický provoz automobilů lze narazit na různé další problémy.Ale to by už bylo na dlouhou debatu.