TS 2009

Vyhrazeno pro diskusi na téma nové verze hry: Trainz Simulator 2009

Moderátor: Lugger

Re: TS 2009

Příspěvekod bumbrdlik » sob 22. lis 2008 19:16:54

Jen to tak z povzdálí sleduji a vidím, že staré problémy přetrvávají a navíc vznikají nové.
Když jsem si přečetl ten turtoriál o Editoru, tak získávám dojem, že tato hra je čím dál více náročná na na myšlení člověka jako takového. A proto bych doporučoval prodejcům a by na obal uvedli 16 aspoň.

PS: Mělo to být už u TRS2006.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2204
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: TS 2009

Příspěvekod Josef72 » sob 22. lis 2008 22:54:13

Které problémy kromě deště v tunelu přetrvávají?
Josef72
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 404
Registrován: stř 19. bře 2008 9:58:59
Bydliště: Probo±tov
Trainz UID: 0

Re: TS 2009

Příspěvekod bumbrdlik » ned 23. lis 2008 9:31:04

Tak především tady psal v jiném vláknu janlady: "chyby jako u TC rozdíly ve výškách aut,silnic a přejezdů přetrvavající.". byla tam o tom dost velká diskuse. Já třeba jsem standardně stavěl silnice s grouded 0.4, to je tak jako je stavěl Stelerp a ten vycházel u svých CZ silnic z původní auranovské silnice. Je s podivem, že vše fungovalo v TRS2004 a v TRS2006 (i v Původním trainz) normálně, ale najednou v TC nám ty auta tyto silnice doslova koly rozřezávaly. Podle mne je chyba v Auranu, protože, když si vezmete stavbu koleje (její profil), tak podloží je 0,1 m nad povrchem a k tomu dále výška koleje 0,2 m, takže hlava koleje je ve výšte 0,3 m. Z tohoto důvodu bylo u silnic grouded 0.4 (metru), aby na přejezdech byly mírně nad kolejí. Jestli někdo stavěl silnice s grouded 0 a její povrch v Gmaxu udělal ve výšce 0,3 m a k tomu si ještě udělal auta, která mají kola 0,3 metru nad povrchem, tak to je zásadní chyba.

Druhá věc je to svícení lokomotiv, které v TC a i už v 06 nešlo vypínat podle pravidl které tam bylo . Tak jak to tady vysvětlil Pifrnec, tak jsem tomu moc neporozuměl.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2204
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: TS 2009

Příspěvekod janlady » ned 23. lis 2008 13:26:54

TS2009 : moje postřehy správce je rychlejší ale labilní po naistalování papínkových popelových jam totální kolaps proč? V track je potřeba odinstalovat
mnoho řádků mimo istrack,isroad a carrate.V engine v"steam" 8 řádku.Potom je srandovní se v mapě dívat na to jak ze začátku jsou na mapě místo track-road
jsou předinstalované koleje a jak instalujete track a road něco mizí zůstavají body (kroužky) a někde se objaví to co jste nainstalovali většinou road koleje ne,
proč nevím.Při upravě ve správci musíte odentrovat vvšechna varování a errory než se ukáže samotná tabulka s se součástkou kterou chcete instalovat.
Další věcí jsou chyby v samotném načítání některých zobrazení píše to chybu a nemá ji? Píše to chybu o textura.txt ale je tam jenom TEXTURE?
V editoru všechny soubory v jednom sloupečku textury bez možnosti výběru oblíbených.Zobrazování ostřejší možnost regulace zobrazování na větší vzdálenosti tak jak poukazoval Bumbrdlík auta přejezdy silnice ve směsi v jednom regionu auta prořezávající přejezdy a jiná lítající nad silnicí tj.zmatek.
Závěrem jestli to tak zůstane je to horší než 06 a TC dohromady. slibují hned vydat SP 1? :bomb: :mrgreen: :-D :-/
Uživatelský avatar
janlady
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 956
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: TS 2009

Příspěvekod Josef72 » ned 23. lis 2008 16:33:42

Některé přejezdy údajně i pouští auta i když jsou závory dole, jako v Rail Simulátoru. Mě osobně zrovna tohle moc nevadí, resp. si toho ani moc nevšimnu. Co se týče SSP, tak tady asi dost lidí vykrvácí, očekávám velké problémy s alfatexturama ... Kdybych to mohl já rozhodnout, tak bych tu hru měl radši jako hru v bodě 0, bez jakékoliv návaznosti na předchozí ročníky. Takhle opravdu hrozí, že z toho vznikne "maglajz". To ale není jen problém Auranu.
Josef72
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 404
Registrován: stř 19. bře 2008 9:58:59
Bydliště: Probo±tov
Trainz UID: 0

Re: TS 2009

Příspěvekod bumbrdlik » ned 23. lis 2008 18:18:41

Josef72 píše:Některé přejezdy údajně i pouští auta i když jsou závory dole, jako v Rail Simulátoru.
Tak mě by to vadi, kdyby mi projíždělo auto zkr vlak a nebo nákladák dokonce pře kabinu. Tady by se chtělo podívat, jestli první křivkový bod silnice není příliš blízko přejezdu. Měl by být aspoň ve vzdálenosti 20 metrů.
Josef72 píše:... Kdybych to mohl já rozhodnout, tak bych tu hru měl radši jako hru v bodě 0, bez jakékoliv návaznosti na předchozí ročníky. Takhle opravdu hrozí, že z toho vznikne "maglajz". To ale není jen problém Auranu.
A budeme mít záruku při tom stylu, jak pracují, že u trainzu 2011 zase nedodrží content součástí? Tady se totiž projevují problémy úplně nového týmu, který jak psali pro hru 2009 vytvořili
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2204
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: TS 2009

Příspěvekod Josef72 » ned 23. lis 2008 19:00:21

Tak mě by to vadi, kdyby mi projíždělo auto zkr vlak a nebo nákladák dokonce pře kabinu. Tady by se chtělo podívat, jestli první křivkový bod silnice není příliš blízko přejezdu. Měl by být aspoň ve vzdálenosti 20 metrů.


Tento problém zmínil někdo na jiných stránkách. Já jsem se s tím nesetkal a podle mého to nebude problém hry, ale objektu. Co jsem psal že mi nevadí jsou auta jedoucí nad nebo pod silnicí. Tohle mě opravdu moc netrápí.

¨A budeme mít záruku při tom stylu, jak pracují, že u trainzu 2011 zase nedodrží content součástí? Tady se totiž projevují problémy úplně nového týmu, který jak psali pro hru 2009 vytvořili


Ale oni pracují dobře. Vždyť je tam dost vylepšení, daleko nejvíc od roku 2004. TS 2009 si podstatně lépe umí poradit s načítáním (plynulostí hry) a to opravdu podstatně, daleko lépe si poradí s náročnějšími objekty, nové grafické možnosti, vylepšené možnosti scriptování. Problém je prostě v tom, že ta hra se snažila (snaží) pojmout tolik věcí, že je to podle mě už mimo kontrolu. Zavedou novou věc a zjistí, že něco co fungovalo se najednou chová jinak. Fanoušci by chtěli co nejlepší grafiku (dynamické stíny všech objektů), animace, scriptování, maximální možnou inteligenci vlaků řízených hrou atd... A nakonec je tu ten starý obsah a CM2, který asi vyvolá dost zlé krve mezi lidma. Mám na počítači první beta verzi a i když jsem u toho špačkoval (třeba baldovo osobní vozy se zobrazují děs běs - problém s alfa texturama), tak je to pořád uživatelsky daleko nejpřívětivější hra ( s železniční tématikou). nakonec je asi dobře, že se hra u nás jen tak rychle distribuovat nebude, alespoň si bude moct každej zvážit, jestli zůstane u starší verze hry nebo jestli se bude chtít protrápit novou.
Josef72
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 404
Registrován: stř 19. bře 2008 9:58:59
Bydliště: Probo±tov
Trainz UID: 0

Re: TS 2009

Příspěvekod Atkins » ned 23. lis 2008 19:29:22

Vždycky je to dilema - mezi maximální kompatibilitou a maximální inovací.
Uživatelský avatar
Atkins
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 2381
Registrován: stř 12. bře 2008 15:39:25
Bydliště: Úplně jinde
Trainz UID: 71716
Jezdím v: TS10
Hardware: Core2Duo 3,00 GHz - 4GB DDR3, ATI HD3850, WXP-SP2, LCD-TV 37"

Re: TS 2009

Příspěvekod janlady » ned 23. lis 2008 20:20:52

Spíš to vypadá že ti co přetvářejí SPP tak se nedomluvily s těmi co dělají Editor s alfa texturama není takový problém jako s track a road které se nechtějí
zobrazovat Editor šel zpátky a SPP dopředu za cenu určité labilnosti. :-D :bomb: >:) :-$ :-/
Uživatelský avatar
janlady
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 956
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: TS 2009

Příspěvekod Josef72 » ned 23. lis 2008 20:32:37

No jestliže se při přiblížení kamery k vagónu část tohoto vagónu najednou ztratí, tak to na problém s alfatexturama u starších objektů vypadá. Další věcí je, že stromy používající externí alfatexturu ve formátu BMP vytváří v zákrytu dost ohyzdný a nepřehlédnutelný podivně průsvitný okraj. A ten podle vyjádření Auranu zůstane.
Josef72
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 404
Registrován: stř 19. bře 2008 9:58:59
Bydliště: Probo±tov
Trainz UID: 0

Re: TS 2009

Příspěvekod janlady » ned 23. lis 2008 20:37:44

Josef72 vtom máš pravdu je to tak. A při pohledu uplně dole tak se některé koleje mění na tlustou žlutou čáru. :-D :bomb:
Některá pozadí mají tu koronu také.
Uživatelský avatar
janlady
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 956
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: TS 2009

Příspěvekod Josef72 » ned 23. lis 2008 21:41:58

A při pohledu uplně dole tak se některé koleje mění na tlustou žlutou čáru.


Udělal jsem si v editoru mini mapku na jeden panel a vyzkoušel tam koleje HP (Děčín - Drážďany). Ten problém se žlutou kolejí jsem tam nezaznamenal. Projevuje se to až u větších vzdáleností než těch 720m ?
Josef72
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 404
Registrován: stř 19. bře 2008 9:58:59
Bydliště: Probo±tov
Trainz UID: 0

Re: TS 2009

Příspěvekod Milas » pon 24. lis 2008 10:39:39

Už se ví nějaké přesné datum, kdy hra bude vydaná ?
Joo mašinky, to je koníček
Milas
Expert (zaměstnán u ČD / ŽSSR)
Expert (zaměstnán u ČD / ŽSSR)
 
Příspěvky: 467
Registrován: ned 09. bře 2008 15:57:05
Bydliště: Praha, Rokycansko
Trainz UID: 130108
Jezdím v: TS12
Hardware: Intel Core i5, procesor 2,26, RAM 8 GB

Re: TS 2009

Příspěvekod Josef72 » pon 24. lis 2008 12:34:53

26.11.2008 nebo o den dříve.
Josef72
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 404
Registrován: stř 19. bře 2008 9:58:59
Bydliště: Probo±tov
Trainz UID: 0

Re: TS 2009

Příspěvekod Milas » pon 24. lis 2008 12:54:04

A kdo bude prodejce ?
Joo mašinky, to je koníček
Milas
Expert (zaměstnán u ČD / ŽSSR)
Expert (zaměstnán u ČD / ŽSSR)
 
Příspěvky: 467
Registrován: ned 09. bře 2008 15:57:05
Bydliště: Praha, Rokycansko
Trainz UID: 130108
Jezdím v: TS12
Hardware: Intel Core i5, procesor 2,26, RAM 8 GB

PředchozíDalší

Zpět na Trainz Simulator 2009

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron