Existuje někde nějaký návod na opravu KUIDů?
Myslím, že neexistuje.
1) Nejčastěji jsou chyby přímo v CONFIG.TXT. Na opravu configu bys měl znát vlastnosti základních tagů, pomocí kterých je config napsán. Občas jsou tam tagy, které tam nepatří, protože se používají v jiné součásti a naopak. Nebo je špatná hodnota tagu a je třeba ji opravit. Naposledy jsem třeba opravoval tag "region", který neodpovídal hodnotám z CCG a tag "category-era", kde byl nesmyslný letopočet. To jsou maličkosti, které by neměly ovlivnit funkčnost objektu, dají se lehce odstranit, ale mě osobně rozčilují.
2) Další časté chyby jsou tzv. ZAPOMENUTÉ TEXTURY. U objektu je TXT soubor s odkazem na texturu, která v téže složce není. Řešením je většinou smazat TXT soubor. Pokud 3D model tu texturu skutečně potřebuje, tak se dá dělat snad jen to, že se ji pokusím najít v jiném podobném objektu stejného autora, nebo mám prostě smůlu.
3) Od verze TS 2009 se setkávám s problémem již "zastaralého" formátu PM. Hra vyžaduje formát IM. Většina starých dobrých obektů pak ve hře nefunguje. Prosté přepsání přípony souboru je hloupost. Řeším to pomocí softwérku PM2IM od PEVSoft. Překonvertuji PM na IM a v configu upravím odkaz tak, aby byl model funkční. Pokud nestačí pouhé přepsání odkazu, používám funkci CTRL+SHIFT+C ve správci součástí, kde jednoduchým klikáním určím, kde se nyní nový IM soubor nachází. Pak uložím a zavřu editaci.
Chyb v objektech je spousta, popsat se to snad ani nedá. Chce to trpělivost a zkoušení.
Přeji hodně úspěchů při jejich odstraňování.