Tvorba reálných map

Vyhrazeno pro diskusi na téma nové verze hry: Trainz Simulator 2009

Moderátor: Lugger

Re: Tvorba reálných map

Příspěvekod vilous » úte 18. srp 2009 11:15:24

Děkuji předešlým autorům za odhalení překlepu. Mapa je v podstatě obrázek a tedy jde samozřejmě o soubory BMP. Omlouvám se čtenářům za komplikace - to je tak, když to píši zpaměti, nikoli ihned.
Rozumný rozsah okna příspěvku není vhodný pro podrobný popis krok za krokem. Prostě znalé osoby to asi pochopí metodou pokusu, pro zcela neznalé je to opravdu jen nástřel. Chápu, že by se hodil nějaký podrobný návod, ale právě probíhám z jedné dovolené na druhou.
vilous
Začátečník
 
Příspěvky: 9
Registrován: pon 26. kvě 2008 7:21:45
Bydliště: Praha

Re: Tvorba reálných map

Příspěvekod jungova » úte 08. zář 2009 23:06:57

vilousi, vidím že jsi velký odbornik. Až budeš mít víc času, zkus vyrobit návod třeba v PDF a dej to sem do downloadu.
jungova, kuid348682
Uživatelský avatar
jungova
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 886
Registrován: ned 06. dub 2008 22:41:21
Bydliště: Lodecka1206/2,11000Praha1
Trainz UID: 348682
Jezdím v: TS12
Hardware: ASrock4extreme, i7 6700K 3.4GHz, radXFX480 2x8gb, DDR4 32gb, system SSD m2, w10 64bit, 2xHDD 1a1tb

Re: Tvorba reálných map

Příspěvekod Robisss » pát 01. led 2010 20:04:40

Zdravim vrátím se k základnímu návodu ,který jsem stahnul na v druhem přispěvku... všechny kroky jsem pochopil a udělal až na ten skoro posledni kdy autor píše

"DOPORUCENÍ : Po zámene textur pred spuštením hry smažte cache soubory, (soubory s príponou chump
v adresári Cache), TRAINZ by si mohl pamatovat puvodní texturu po instalaci, pokud jste si po instalaci
objekt ve hre již zobrazili."

složku cache jsme našel v adresaři TS2009\cache ... ,ale soubory s priponou chump už ne , tudiz jsem je nemohl vymazat a ve hre se me zobrazuji stare textury ...
nevite kde jsou v TS2009 ty soubory? já tam mám složky "bookmarks,inernet,libaries,sessions,syslibs,thumbnails,water" a pak dva soubory assets.bku a messages... :|
Robisss
Začátečník
 
Příspěvky: 9
Registrován: ned 27. pro 2009 17:38:23
Bydliště: Zábřeh

Re: Tvorba reálných map

Příspěvekod Atkins » pát 01. led 2010 20:21:46

smaž soubor "assets.bku" - databáze se přeindexuje a budeš tam mít správný textury
Uživatelský avatar
Atkins
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 2381
Registrován: stř 12. bře 2008 15:39:25
Bydliště: Úplně jinde
Trainz UID: 71716
Jezdím v: TS10
Hardware: Core2Duo 3,00 GHz - 4GB DDR3, ATI HD3850, WXP-SP2, LCD-TV 37"

Předchozí

Zpět na Trainz Simulator 2009

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron