od yetti » ned 09. srp 2009 18:23:28
Atkins:
Inu kolego, jestliže tedy není žádná dohoda o podpoře produktu, je to věc druhá, nicméně jsem toho názoru, že pokud se CDP staví do pozice profesionálů a alespoň já jsem se až do teď domníval, že jde o slušnou společnost, je podpora ať už jakákoli snad samozřejmostí i bez nějaké dohody. Jistě, máme tady výrobce a ten by podporu svému produktu dát měl, ale v případě, že bychom byli odkázání jen na podporu výrobce, je asi zastoupení CDP k ničemu.
Ad šlenriánství, to je tak, u nás je to zatím ještě šlendriánství, ve světě to už bohužel je tzv. "katování kostů" (cut cost). To už není nic jiného než prachsprosté parazitování na zákaznících kdy jim za minimální náklady a velmi často i za cenu značně snížené kvality, prodávám za cenu špičkového produktu a tvářím se, že to doženu právě jakousi pofidérní poprodejní podporou. Váš příklad v podobě Windows Vista je toho naprosto přesným důkazem, ostatně, Windows 7 se mají údajně "pyšnit" kritickou chybou, která opět vede k "modré smrti". Upřímně? Nic jiného jsem od Microsoftu ani nečekal. Nejsem si tak jistý, jestli by se rychle neměl MS vzpamatovat, protože jak pravil jeden IT specialista: "Pozor pánové! Kolem obchází tučňák s jabkem v zobáku! Aby se Vám to nevymstilo!" A propo! Jako spokojený uživatel systému Linux bych uvítal aby Trainz fungoval i pod tímto OS, ale toho se asi nedočkám.