Fatal error

Obecně o hře Trainz Railroad Simulator 2004. Problémy se stahováním objektů. Instalace objektů. První spuštění. O opravných balících hry.

Moderátor: Lugger

Re: Fatal error

Příspěvekod waistcoats » ned 07. pro 2008 10:59:32

:arrow: DJ Libi
S tím bych tak nějak souhlasil a taky sem měl ten pocit, že nějaká součást je tam chybně. Ale nemohu přijít na to, co!
Je to totiž Pištova mapa Elektrokruh, které jsi tuším byl taky betatester. Tobě jede bez problémů? Sám mi odepisoval, že žádné součásti pro 06 nepoužívá. Ten most od Magnáta, kuid 136753:12018 se ti zobrazuje v pořádku?
Zkouším TS 2009 SP3...
Uživatelský avatar
waistcoats
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 200
Registrován: stř 12. bře 2008 21:21:17
Bydliště: ČR, Holubice
Trainz UID: 310125
Jezdím v: TRS06 + SP1
Hardware: AMD Athlon64 X2 6000+,3GB RAM,nVidia GIGABYTE 9500GT 512MB

Re: Fatal error

Příspěvekod DjLibi23 » ned 07. pro 2008 12:26:30

waistcoast :arrow: vim ze se jedna o elektrookruh.ne nejede mi pac jeste nemam vsechny kuidy,protoze pres 1500 custom objektu je az prilis.pistovi jsem uz svoje napsal a snad na tom zapracoval ;-) jelikoz mi pada tak ani nemuzu vedet jestli mi most od magnata jede korektne .....:-? doporucil bych ti asi jedno....udelat si svuj vypis kuidu v TO.....pokud ti nechybi zadny kuid ani potrebne soucasti custom objektu....a mapa bude porad padat.....tak proste zkontrolovat jeden kuid po druhem....jinak nevim jak na tu chybu prijit....
ja mam v 04 takovy obrovsky neporadek a urcite velke mnozstvi chybnych neopravenych a nepotrebnych objektu ze se divim ze trs jeste jede....ve spolupraci s luggerem planuju ozdravnou kuru pro trs a rozhodne budu praktikovat jeho system ze jakmile opravi nekorektni nebo chybny kuid tak vyrobi cdp a to puvodni cdp smaze...tudiz tim minimalizuje hledani pricim padani trska ;-) :-D
JustAdj:-D PAYWARE?zatimEEdekujiPekne.
Uživatelský avatar
DjLibi23
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 364
Registrován: stř 19. bře 2008 21:16:59
Bydliště: Ivančice
Trainz UID: 145923
Jezdím v: TRS2004 + SP4
Hardware: Core2Duo-E8600@3.3GHz 4GB RAM GF560Ti-1GB 0,5BGB HDD Win7Ultimate.

Re: Fatal error

Příspěvekod waistcoats » pon 06. dub 2009 16:42:56

Přátelé, opět bych měl jeden dotaz na zkušené. Co způsobuje tento fatal error? Spadne mě to už před posledním zeleným světlem, při načítání celé hry jako takové (ne mapy). Před tímto pádem sem istaloval kuid k mapě JTT. Doted mě tohle ještě nikdy neudělalo. Žádné nové kodeky ani čachry s Widlema jsem rovněž nečinil.
Fatall error.jpg
Zkouším TS 2009 SP3...
Uživatelský avatar
waistcoats
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 200
Registrován: stř 12. bře 2008 21:21:17
Bydliště: ČR, Holubice
Trainz UID: 310125
Jezdím v: TRS06 + SP1
Hardware: AMD Athlon64 X2 6000+,3GB RAM,nVidia GIGABYTE 9500GT 512MB

Re: Fatal error

Příspěvekod bumbrdlik » pon 06. dub 2009 17:40:55

Člověče, proč to nenapíšeš celé, jakej kuid k mapě JTT?

A co máš napsáno v souboru Jetlog.txt. Podle mne nemáš kompletní součásti některých objektů.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2205
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Fatal error

Příspěvekod waistcoats » pon 06. dub 2009 19:58:54

bumbrdlik špatně jsi mě pochopil, to nebyl jenom jeden kuid, ale kuidy k vaší mapě. Ty co mě scházely podle výpisu TO a kontrolou s vaší kuidlistem. Nemělo by mě scházet nic, aspon TO to hlásí. Ty dva poslední (44700; 76253) tys mě poslal. Takže podle tebe to způsobuje nekompletnost souborů, hm... něco podobnýho mě to dělalo u Pištovýho ELEKTROKRUHU, ale tam padala jenom samotná mapa, ne celý TRSko hned v začátku?!
Jet_log.jpg
Zkouším TS 2009 SP3...
Uživatelský avatar
waistcoats
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 200
Registrován: stř 12. bře 2008 21:21:17
Bydliště: ČR, Holubice
Trainz UID: 310125
Jezdím v: TRS06 + SP1
Hardware: AMD Athlon64 X2 6000+,3GB RAM,nVidia GIGABYTE 9500GT 512MB

Re: Fatal error

Příspěvekod bumbrdlik » pon 06. dub 2009 20:34:26

No nevím jak bych tě to vysvětlil. TO hlásí, že zakladní součásti, které jsou v configu mapy jsou všechny, že nic nechybí. Jenže některé základní součásti, které jsou v configu, potřebují ještě další a ty jsou v tom dodatku na konci kuidlistu a ty máš taky všechny? Ty tě TO neukáže že je nemáš.

PS: Jinak předpokládám, že když ti chyběl kuid, tak jsi instaloval vždy celá CDP. Na mapě nejsou použity žádné objekty z TRS2006
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2205
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Fatal error

Příspěvekod waistcoats » pon 06. dub 2009 21:37:39

Ale jo pochopil jsem tě dobře, mám opravdu všechno i to co je vespod toho kuidlistu.
Dělaly jste nějaké úpravy kuidů (je tam spousta kuidů se soubory *TEXTURE)? A jak zde na foru kdosi (jagg ??) mluvil o tom, že spousta těchto souborů = TRSkova smrt !

P.S mno...vždycky jsem kliknul na ten odkaz v kuidlistu a ten mě otevřel SSP (mám naistalovánu i 06) a v něm se dotyčný kuid objevil jako implementovaný ve hře. Takže sem jenom překopíroval obsah složky do složky kuid xxxxxxx yyyyyyy do TRS04.
Zkouším TS 2009 SP3...
Uživatelský avatar
waistcoats
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 200
Registrován: stř 12. bře 2008 21:21:17
Bydliště: ČR, Holubice
Trainz UID: 310125
Jezdím v: TRS06 + SP1
Hardware: AMD Athlon64 X2 6000+,3GB RAM,nVidia GIGABYTE 9500GT 512MB

Re: Fatal error

Příspěvekod bumbrdlik » pon 06. dub 2009 22:07:39

waistcoats píše:P.S mno...vždycky jsem kliknul na ten odkaz v kuidlistu a ten mě otevřel SSP (mám naistalovánu i 06) a v něm se dotyčný kuid objevil jako implementovaný ve hře. Takže sem jenom překopíroval obsah složky do složky kuid xxxxxxx yyyyyyy do TRS04.

Tak to bude asi ten kámen úrazu, protože tam odtud se ti dostaly ty soubory s texture.
Když máš i 06, tak musíš nejdříve otevřít TrainzHelper v TRS2004 mít ji tam nastavenou a uložit nastavení (Save) a potom se ti ty kuidy budou stahovat do TRS2004. místo do SSP a budou to kuidy pro pro TRS2004. To děláš velkou chybu, když to takto přenášíš z 06 do 04 Ně se takto dá ale hodně věcí ne.

PS: Takže teď tuším, že tou diagnostikou zřejmě neprošly ty objekty zabudované v 06 a přenesené do 04. My jemáme stažené z Auranu pro 04.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2205
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Fatal error

Příspěvekod janlady » úte 07. dub 2009 16:52:17

waistcoats a Bumbrdlík : v Trainz objektu si můžeš najít chybějící kuidy v mapach a dále otevřít kuidy a TEXTURE opravit v Texture2PVA ale odkaď jsem jej stáhnul si nevzpomenu asi z TrainDev.
Kuidy do JTT mapy se ti ukážou v závislostech všechno vTO. :pivo: :D |D: :bomb:
Uživatelský avatar
janlady
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 956
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: Fatal error

Příspěvekod Churchill » úte 07. dub 2009 17:54:19

Texture2TGA je k mání na mém webu:
http://churchill.trainz.cz/index.html
Uživatelský avatar
Churchill
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 1605
Registrován: pát 29. úno 2008 6:44:13
Trainz UID: 276055
Jezdím v: TS12
Hardware: Win_7 (64-bit verze)

Re: Fatal error

Příspěvekod bumbrdlik » úte 07. dub 2009 18:46:04

janlady já vím v TO se dá dohledat všechno, poslední možnost, kterou používám je ta, že si dám označit všechny objekty a použiji Check for missing. Sice čekám skoro 2 hodiny na výsledek, ale vyplatí se to, protože se tam najdou některé objekty, kterým něco schází a když je pak doplním, tak mapa už funguje.
Ty soubory texture by nemusel waistcoats opravovat, kdyby si objekty stáhnul z Auranu a nepřenášel je z TRS2006.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2205
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Fatal error

Příspěvekod waistcoats » úte 07. dub 2009 21:40:57

|D: Už tak činím! Býval bych si tím ušetřil práci, aspon dokonale využívám "FirstclaasTiket". Ale bumbrdlik, nechápu, včem je to jiný stahování přes SSP když stahuju normálně ty samý kuid? Chceš tím snad naznačit, že ty implementovaný v 06 jsou jiný jak na DLS Auran pro 04?(ten samý kuid)
Zkouším TS 2009 SP3...
Uživatelský avatar
waistcoats
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 200
Registrován: stř 12. bře 2008 21:21:17
Bydliště: ČR, Holubice
Trainz UID: 310125
Jezdím v: TRS06 + SP1
Hardware: AMD Athlon64 X2 6000+,3GB RAM,nVidia GIGABYTE 9500GT 512MB

Re: Fatal error

Příspěvekod bumbrdlik » stř 08. dub 2009 9:35:22

waistcoats píše: Ale bumbrdlik, nechápu, včem je to jiný stahování přes SSP když stahuju normálně ty samý kuid? Chceš tím snad naznačit, že ty implementovaný v 06 jsou jiný jak na DLS Auran pro 04?(ten samý kuid)

Samozřejmě i když mají stejný kuid, tak se provedením liší a jejich dost. Právě se liší v provedení těch textur: Uvedu jeden příklad ze seznamu mapy:

AJS Spline Eraser,<kuid2:122285:1002:1>
V TRS2006 je soubor spline.texture
Pro TRSv004 stažený z Auranu je tam soubor spline.tga a soubor spline.texture.txt
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2205
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Fatal error

Příspěvekod janlady » stř 08. dub 2009 11:20:34

Bumbrdlíku : zapoměl jsi dodat trainz-build je 2,5,já jej odmazávám a vůbec neschází a když kuid beru do 06 TC atd tak si to SPP dopíše. :pivo: :)) :D :bomb:
Uživatelský avatar
janlady
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 956
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: Fatal error

Příspěvekod bumbrdlik » stř 08. dub 2009 14:13:07

Jo to jsem nenapsal, protože zrovna tento objekt i když je zabudovaný v 06, tak tam má trainz-build 2, takže to převzali, od autora tak to v configu měl, akorát překonvertovali texturu. Je fakt, že je radši se podívat, protože mám takovou domněnku, že hra ten objekt s 2.5 nevidí, ale TO se tváří, že ho v TRS 04 máme.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2205
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

PředchozíDalší

Zpět na Trainz Railroad Simulator 2004

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků

cron