Ako pre koho, ako pre koho...
Pre krajinkárov je to nič moc...
10 metrov lezie na nervy, 5 bude slabšia, aj keď vítaná náplasť. Každopádne som veľmi zvedavý a potom budem vedieť viac. Ale popravde celej hre vôbec neverím. Už sa sľubovali hory doly pri TRS06 a prd z toho... už mala byť aj hra čisto len pre tvorcov... TC je 0 bodov a stále ako jediná použiteľná hra sa mi zdá staručká 04-ka... Auran podáva ako vždy až príliš veľkohubé vyjadrenia a nedokážu splniť ako vždy ani odrobinu z toho čo nasľubujú. A potom spadnuté obočia od smútku. Až to má byť na starom a upravenom engine, tak tomu nemam dôvod veriť. Nejake úpravy sa spominali aj pri 06 a nepocitil som, že by to šlo lepšie, alebo že by to po grafickej stranke bolo vydarenejšie. Z trs urobia nextgen hru asi v roku 2015. Obrázky z hry sú síce "pekné", ale každý vie, že každý tvorca to prifarbuje. Ja len chcem hru, kde pôjde poriadne engine, nebude to až tak veľký zaberak vo výkone na počet objektov (a pritom to všetko vyzerá jak z roku 2000), bude sa dať neobmedzene tvarovať povrch, zvýši sa zobrazovaná vzdialenosť a aby sa dali nanášať textury tak, aby to aj vyzeralo. Už ma popravde troška unavuje, keď robím kadejaké menšie texturove polia a prekryvania textur musím riešiť zakrývaním objektami.
Ďalej som dosť zvedavý ako sa s novou hrou vysporiadajú tvorcovia, pretože najskôr svoje objekty budú musieť poprerábať.