Moderátor: Lugger


redstone píše:...
takže tady se můžeš kuknout, jak to vypadá při použití na té vrbě...
tohle se klukum povedlo:-D


tady je... je to jedna z možných variant... je to jenom foliage z maxu... akorát sem tam dal jenom polovic listů než je maximum... ale jako takový odpichový bod to určitě stačí 

- Díkytexture-filu "AlphaHint=masked"... ten vyřeší celkově problém v pohodě

trunda píše:no, je tady jeden problém. Vymodelovat 3D strom je celkem umění, jinak to vypadá uměle. Dobrý je Xfrog (ten by pomohl) http://www.xfrogdownloads.com/greenwebN ... tStart.htm
Ještě lepší by byl Onyxtree. Ale je to obrovská hromada polygonů, a stejně to prostě není ono. Jsem přesvědčený, že takzvané billboard trees s reálnou texturou jsou prostě nejlepší řešení.
Zase ale narazím na RS, tam je totiž kompromis - stromy v tzv. první linii mají 3d kmen a základní rozvětvení. Na to jsou pak nabaleny chuchvalce polygonů a na to pak mapované menší větve s lupením. A to vypadá móoc dobře.

mám ho teda v maxu, ale nevim, jak vypadá v RS, páč mi RS nějak přestal fungovat z ničeho nic... takže nevim jakou texturu tam maj... a to je asi problém, proč se mi ten strom nelíbí... oni mají použitou texturu .ace a nevim jak ju dešifrovat 



navíc, pokud se použije o něco málo světlejší odstín zelené, je to celkem hezký přechod... jinak kraje sou opravdu ostré... ale celkový dojem je spíš přívětivý jak odpudivý:-) protože alfa si už nedělá psí kusy, jak to bylo u předešlých verzí...
(víc hlav víc ví...)

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků