TS 2009

Vyhrazeno pro diskusi na téma nové verze hry: Trainz Simulator 2009

Moderátor: Lugger

Re: TS 2009

Příspěvekod janlady » sob 10. led 2009 17:59:48

Podle plánu CDprojektu tak u něj se asi prodávat nebude,pardon vydávat nebude.Podle beta verze 2009 si Auran opsal češtinu z 06 a TC a převzal do vlastí réžije. =; :-D :)) :bomb:
Uživatelský avatar
janlady
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 956
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: TS 2009

Příspěvekod Milas » sob 10. led 2009 18:39:00

Tak kluci, je tu vás hrstka co už TS 2009 máte doma. Tak se s námi podělte o první dojmy, jak by jste ho ohodnotily.

Napište sem + a - této hry, jaký na vás udělala dojem a jak vypadá s funkcemi. Hoďte sem nějaké obázky ze hry.

Zdraví vás Milas
Joo mašinky, to je koníček
Milas
Expert (zaměstnán u ČD / ŽSSR)
Expert (zaměstnán u ČD / ŽSSR)
 
Příspěvky: 467
Registrován: ned 09. bře 2008 15:57:05
Bydliště: Praha, Rokycansko
Trainz UID: 130108
Jezdím v: TS12
Hardware: Intel Core i5, procesor 2,26, RAM 8 GB

Re: TS 2009

Příspěvekod trunda » sob 10. led 2009 21:33:10

haffen píše:.....a taký Crysis mi ide na maxime a ani raz necukne.....


to je obecný problém "otevřeného kódu"- odborníci mě opraví. Máš na výběr - buď dokonale optimalizovaný a tím pádem uzavřený engine vůči zásahu zvenčí - zřejmě Crysis (a i tam v době uvedení byly známy jeho značné požadavky). Nebo otevřený systém s editorem a konfigurací pomocí nekompilovaných scriptů - a fps killer je na světě. Problém MSTS, RS, FSX, TRS nevyjímaje. A můžeš sepsat pravidla jaká chceš, stačí jeden b.lbec, který použije v modelu texturu s jpg kompresí a ty máš slideshow a můžeš nadávat na Auran horem dolem a hledat a hledat onu pověstnou jehlu v kupce sena.
S hustotou meshe a potažmo klikaticemi textury, jež je na to vázaná, je to podobné - určitě to lze - ale zas je nutno optimalizovat. Vyhladit lze vše, ale většinou za cenu extrémních výpočetních nároků v reálném čase. Výrobce musí hledat kompromis, aby animace a rendering probíhaly alespoň uspokojivě i když se hra a zejména editor dostane do ruky i naprostému trotlovi. Jinak nic neprodá.
Kup si metro od TML - krása - ale bez editoru, jen si pojezdíš. Asi věděli proč to dělají.
Nechci Auran hájit, ale na druhé straně sranda to taky není.
trunda
Začátečník
 
Příspěvky: 10
Registrován: ned 16. bře 2008 19:42:12
Bydliště: Mělník

Re: TS 2009

Příspěvekod lukasx » sob 10. led 2009 21:58:42

trunda píše:to
je obecný problém "otevřeného kódu"- odborníci mě opraví. ..........................................................
Nechci Auran hájit, ale na druhé straně sranda to taky není.


konečně někdo další kdo vydí v TRS i tu práci a tu věc co Auran pomýšlel a jak píšeš tak vše je naprosto tak jak si popsal
TRS je otevřená hra a ta má určitá pravidla když se ty pravidla poruší tak je zle a lidi pak nadávaj a nadávaj a přitom si mohou za to sami.
když vezmu v potaz kamaráda co si hrál s vlastním simulátorem tak mohu potvrdit že naprogamovat jde všechno tak jak by si člověk přál třeba kolejivo možnost plného detailního zobrazování profilované koleje upínáky k pražcům štěrk v podloží, ........ ale pak už nelze to samé udělat u samotných vozidel nebo krajiny ( ikdyž ono by to šlo ale jen s danými pravidly, uzavřenou hrou a vyvážeností detailů)

když to tak vezmu tak TRS má své klady ale i zápory a kdybych mněl auranu něco doporučit tak asi jen jedno starý TRS zahodit a napsat to celé znova a lépe (aby se v tom dalo pracovat a ne aby v tom byl bordel jako to mají teď)

a déšť v tunelu (ožehavé téma :) ) tak ten tam bude furt kdyby nebyl tak je to minimálně jedna procedůra která by to celé jistě zpomalovala.
lukasx
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 339
Registrován: čtv 13. bře 2008 15:16:23
Trainz UID: 75263

Re: TS 2009

Příspěvekod DjLibi23 » sob 10. led 2009 22:08:53

LX:a jak mi teda u toho deste v tunelu vysvetlis ze Andi06 ma ve svem tunelovem kitu u kazdeho typu jeden s oznacenim waterproof...cili ze by v nem nemelo prset.....hmmm a to jako pouziva proceduru?....a zpomalovaci?.... :-? :-D
JustAdj:-D PAYWARE?zatimEEdekujiPekne.
Uživatelský avatar
DjLibi23
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 364
Registrován: stř 19. bře 2008 21:16:59
Bydliště: Ivančice
Trainz UID: 145923
Jezdím v: TRS2004 + SP4
Hardware: Core2Duo-E8600@3.3GHz 4GB RAM GF560Ti-1GB 0,5BGB HDD Win7Ultimate.

Re: TS 2009

Příspěvekod lukasx » sob 10. led 2009 22:21:49

DjLibi23 píše:LX:a jak mi teda u toho deste v tunelu vysvetlis ze Andi06 ma ve svem
tunelovem kitu u kazdeho typu jeden s oznacenim waterproof...cili ze by
v nem nemelo prset.....hmmm a to jako pouziva proceduru?....a
zpomalovaci?.... :-? :-D


řešení neznám a tunely taky ne ale jsou tak 2-3 možné řešení jak se toho zbavit a možná že jedno z nich využívá ???
nevím tady bych se hádal :)
lukasx
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 339
Registrován: čtv 13. bře 2008 15:16:23
Trainz UID: 75263

Re: TS 2009

Příspěvekod bumbrdlik » sob 10. led 2009 22:28:40

Možná, že to má uděláno tak, že vjede-li aktivní vlak do jeho tunelu, tak déšť se ve scriptu u daného tunelu vypne a vyjede-li, tak ho zase zapne.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2204
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: TS 2009

Příspěvekod haffen » ned 11. led 2009 23:31:30

trunda píše:Máš na výběr - buď dokonale optimalizovaný a tím pádem uzavřený engine vůči zásahu zvenčí - zřejmě Crysis (a i tam v době uvedení byly známy jeho značné požadavky). Nebo otevřený systém s editorem a konfigurací pomocí nekompilovaných scriptů.


Ehm, nemaš úplne pravdu. Crysis som spomenul schválne preto, lebo taktiež ponuka Editor map, v ktorom si môžem vytvoriť vlastnu úpravu okolia tak, ako by som chcel... Síce základný relief povrchu sa nemení, ale zvyšok si môžem upravovať podľa potrieb. ;-) Takže, je to relatívne otvorený systém. Ostatne trebars aj taký Unreal engine.
TRANCE MUSIC ADDICT
Uživatelský avatar
haffen
JTT: Skins
JTT: Skins
 
Příspěvky: 316
Registrován: stř 27. úno 2008 15:37:26
Bydliště: www.myspace.com/djhaffen
Trainz UID: 143792
Jezdím v: TRS2004 + SP4
Hardware: Intel 8400,GTX 260,HDD 640GB+1TB,HyperX 4GB,Win 7 64bit,2xLCD 24",mice Roccat Kone, key Razer Lycosa SE

Re: TS 2009

Příspěvekod trunda » úte 13. led 2009 23:05:27

Ahoj, nechci se pouštět do zbytečných diskusí. Sám mám podobný přístup k věci jako ty. Jen jsem chtěl dát najevo, že jisté limity existují a pokud sami nejsme programátory, těžko to vyřešíme. Sám si nadhodil pojem "relativní", a tam bude jádro pudla.
Ještě z jiného soudku, Crysis měl být (nevím jestli je a byl) kasovní trhák, střílečka, která (bohužel) osloví nepoměrně početnější publikum. Tady je nabíledni, že autory motivují předpokládané zisky. U vláčků, bohužel pro nás, je to podle mě spíš entuziasmus autorů.
trunda
Začátečník
 
Příspěvky: 10
Registrován: ned 16. bře 2008 19:42:12
Bydliště: Mělník

Re: TS 2009

Příspěvekod Atkins » stř 14. led 2009 7:07:22

Tady je nabíledni, že autory motivují předpokládané zisky. U vláčků, bohužel pro nás, je to podle mě spíš entuziasmus autorů.
Naprosto sedí - jsme v podstatě minoritou, stačí se podívat na na KUID čísla uživatelů, jsou max. šestimístná tzn. že nás na celém světě není ani milion. Je to drobátko začarovaný kruh, aby hra splňovala veškeré požadavky typu pršení v tunelu (což je podle mne banalita) nebo realistický model kolize, nemluvě o signalisaci - byla by daleko, daleko dražší a troufám si říci, že HardWarově náročnější a v tom případě by nás rozhodně nebyl ani ten milion. :lol:
Jsem rád, že to jsou v podstatě stále jen modýlky a doufám, že to tak i zůstane.
Uživatelský avatar
Atkins
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 2381
Registrován: stř 12. bře 2008 15:39:25
Bydliště: Úplně jinde
Trainz UID: 71716
Jezdím v: TS10
Hardware: Core2Duo 3,00 GHz - 4GB DDR3, ATI HD3850, WXP-SP2, LCD-TV 37"

Re: TS 2009

Příspěvekod haffen » stř 14. led 2009 12:17:55

ahoj ahoj... no takto, ide aj o to, ako sa k tomu postaví tvorca, či chce urobiť kasový trhak, alebo nenáročnú hru pre pár stovak tisíc nadšencov. Lenže keby motyka vystrelila a hra by stála miesto 30 euro, 60, tak by sa človek obetoval pre lepšiu kvalitu hry a priplatil si. Ale ako hovorím, je to len v záujmoch tvorcu. My musíme len šuchať nohami a nesťažovať sa.
TRANCE MUSIC ADDICT
Uživatelský avatar
haffen
JTT: Skins
JTT: Skins
 
Příspěvky: 316
Registrován: stř 27. úno 2008 15:37:26
Bydliště: www.myspace.com/djhaffen
Trainz UID: 143792
Jezdím v: TRS2004 + SP4
Hardware: Intel 8400,GTX 260,HDD 640GB+1TB,HyperX 4GB,Win 7 64bit,2xLCD 24",mice Roccat Kone, key Razer Lycosa SE

Re: TS 2009

Příspěvekod Hummus » stř 14. led 2009 19:52:26

trunda píše:U vláčků, bohužel pro nás, je to podle mě spíš entuziasmus autorů.


Tak to si nemyslim. Porad je to slusny bussines. V nejakem tom Auranovskem newslettru bylo psano, ze uz prodali pres 2 miliony kopii trainz (vsech verzi, tedy Trainz, TRS 2004, TRS 2006, TC). Ale je fakt, ze urcite nejeden trainzak ma doma vic jak dve verze.
We are of peace. Always.
Uživatelský avatar
Hummus
Forum Administrator & JTT:Object Creator
Forum Administrator & JTT:Object Creator
 
Příspěvky: 311
Registrován: čtv 28. úno 2008 13:10:50
Bydliště: Praha
Trainz UID: 61599
Jezdím v: TS10
Hardware: Intel Pentium M, GeForce 7600GT, 1512 MB RAM

Re: TS 2009

Příspěvekod spyro » stř 14. led 2009 19:54:47

No narovinu, do sběratelství mi chybí TRS2007 :-D
,!,__(-_-)__,!, :D
Uživatelský avatar
spyro
Expert (zaměstnán u ČD / ŽSSR)
Expert (zaměstnán u ČD / ŽSSR)
 
Příspěvky: 495
Registrován: čtv 13. bře 2008 18:18:59
Bydliště: Rakovník
Trainz UID: 207826
Jezdím v: TRS06 + SP1
Hardware: Sony Vaio VPCEB3L1E

Re: TS 2009

Příspěvekod lukasx » stř 14. led 2009 19:57:06

spyro píše:No narovinu, do sběratelství mi chybí TRS2007 :-D


mě chybí TC ( 1,2 a 3)
no co jsme asi špatní zběratelé :))
lukasx
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 339
Registrován: čtv 13. bře 2008 15:16:23
Trainz UID: 75263

Re: TS 2009

Příspěvekod Atkins » stř 14. led 2009 20:45:22

Nápodobně - mám pět "kousků".
Haffene - máš krásnýho avatára. Ale jinak tak úplně nesouhlasím, když hru zdražíš o polovinu, pak zpravidla příjdeš o polovinu případných kupců.
Uživatelský avatar
Atkins
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 2381
Registrován: stř 12. bře 2008 15:39:25
Bydliště: Úplně jinde
Trainz UID: 71716
Jezdím v: TS10
Hardware: Core2Duo 3,00 GHz - 4GB DDR3, ATI HD3850, WXP-SP2, LCD-TV 37"

PředchozíDalší

Zpět na Trainz Simulator 2009

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron