Děkuji mnohokrát za rady

Moderátor: Lugger



vilous píše:No mám nový TS2009 a řeším stejný problém jako autor vlákna - já chci stavět reálnou 221 Praha Hostivař- Benešov. Ale zmíněný návod je na nic, protože TS 2009 nepoužívá adresář [disk]:\Program Files\Auran\TRS2004\World\Custom\scenery\ a další. Tak by mne zajímalo, zda se to dá obelstít tak, že se dané KUIDy podle návodu vytvoří (v jakémkoli adresáři) a pak se naimportují do databáze objektů?
Již TRS 2006 používla pro objekty databázi - něřešil tam již někdo tvorbu reálných map?

. Ale vidím to až tak v září. tedy pokud někdo nepředá zkušenost s aplikací daného postupu (nebo jiného) nad správcem součástí.
. Na základě čeho přišel na to, že tazatelé chtějí stavět reálné mapy po týdnu hry? Ano, TS2009 mám několik týdnů, důvod je jasný -byl vydán. Atkins ho má asi již 10 let, aspoň to dělá ten dojem
. Navíc nechápu jeho zmínku o příliš obecném dotazu. Dotaz je naprosto jasný - zmíněný návod používá editaci KUID v konkrétních adresářích TRS2004 a já se ptám, zda daný proces funguje i nad prostředím databáze zavedeným od TRS2006, stručnější a jasnější to snad být nemůže. Hru znám od počátků TRS2004 a stavěl jsem reálné mapy (bez pomůcek), používám vrstvené grafické editory a přes 20 let se živím v IT oblasti a nedělám důležitého jako Atkins.
Určitě Ti to vrátí... 










Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník