TS 2009

Vyhrazeno pro diskusi na téma nové verze hry: Trainz Simulator 2009

Moderátor: Lugger

Re: TS 2009

Příspěvekod Geni » pon 24. lis 2008 16:46:55

To je za pár dní
asi ....Obrázek
Budu mít ale nový železo(pc)
Uživatelský avatar
Geni
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 507
Registrován: čtv 20. bře 2008 15:54:40

Re: TS 2009

Příspěvekod Josef72 » pon 24. lis 2008 17:54:55

Milas píše:A kdo bude prodejce ?


To nevím, od tohoto data si to můžeš koupit přes tzv. Digital Download přímo od Auranu na jejich stránkách. Krabicová verze je zatím v nedohlednu. Jestli ale chceš hru, která bude mít minimum možných chyb a nebaví tě věci zkoušet, zkoumat apod. , tak je možná lepší si na tu krabicovou verzi počkat.
Josef72
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 404
Registrován: stř 19. bře 2008 9:58:59
Bydliště: Probo±tov
Trainz UID: 0

Re: TS 2009

Příspěvekod bumbrdlik » pon 24. lis 2008 19:59:15

Já jsem četl v tom jejich bulettinu, že krabicová verze EN bude během I. čvrtletí 2009.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2204
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: TS 2009

Příspěvekod Milas » pon 24. lis 2008 21:15:51

Díky za info chlapci :-)
Joo mašinky, to je koníček
Milas
Expert (zaměstnán u ČD / ŽSSR)
Expert (zaměstnán u ČD / ŽSSR)
 
Příspěvky: 467
Registrován: ned 09. bře 2008 15:57:05
Bydliště: Praha, Rokycansko
Trainz UID: 130108
Jezdím v: TS12
Hardware: Intel Core i5, procesor 2,26, RAM 8 GB

Re: TS 2009

Příspěvekod MAGNAT » pát 28. lis 2008 23:36:51

Neobednal si to nekdo? Zajimali by mne prvni dojmy...
___________
* MAGNAT *
MAGNAT
Rozhlížím se
Rozhlížím se
 
Příspěvky: 51
Registrován: sob 05. dub 2008 10:34:13
Bydliště: Bílina
Trainz UID: 0
Jezdím v: TRS2004 + SP4

Re: TS 2009

Příspěvekod Josef72 » sob 29. lis 2008 10:26:41

Chtěl jsem, ale mám ten pocit, že tam nejsou prakticky žádné nové objekty, tak raději čekám.
Josef72
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 404
Registrován: stř 19. bře 2008 9:58:59
Bydliště: Probo±tov
Trainz UID: 0

Re: TS 2009

Příspěvekod Pifrnec » ned 30. lis 2008 20:10:38

Na Auranu psali,že to vůbec nepodporuje .pm objekty.Funguje to?
Uživatelský avatar
Pifrnec
Object Creator
Object Creator
 
Příspěvky: 1542
Registrován: úte 18. bře 2008 18:48:19
Trainz UID: 257731
Hardware: Didaktik Gama+pár novějších strojů

Re: TS 2009

Příspěvekod bumbrdlik » ned 30. lis 2008 21:07:15

:arrow: Pifrnec to už by ale byla doopravdy šaškárna, kdyby tam nefungovaly .PM soubory. To bychom si asi s našimi vláčky nezajezdili.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2204
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: TS 2009

Příspěvekod Josef72 » pon 01. pro 2008 9:10:06

Jsem na tom fóru každý den, ale nikdy jsem tam nezahlédl tento problém. Tudíž to považuji za novinářskou kachnu.
Josef72
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 404
Registrován: stř 19. bře 2008 9:58:59
Bydliště: Probo±tov
Trainz UID: 0

Re: TS 2009

Příspěvekod Pifrnec » pon 01. pro 2008 17:56:23

No,zahlédl jsem nějakou debatu o pantografech,ale už jsem to nenašel.A na trainzdev jsem viděl jen .im a .kin u nových exportérů pro 3DMax.GMax asi není podporován vůbec :-?
Uživatelský avatar
Pifrnec
Object Creator
Object Creator
 
Příspěvky: 1542
Registrován: úte 18. bře 2008 18:48:19
Trainz UID: 257731
Hardware: Didaktik Gama+pár novějších strojů

Re: TS 2009

Příspěvekod Josh » pon 01. pro 2008 19:59:26

Proč by neměl být podporován? Vždyť umí exportovat jak im tak i kin...
Uživatelský avatar
Josh
Object Creator
Object Creator
 
Příspěvky: 254
Registrován: čtv 28. úno 2008 11:33:22
Bydliště: Žatec
Trainz UID: 164274
Jezdím v: TRS2004 + SP4
Hardware: Sestavuji herní dělo

Re: TS 2009

Příspěvekod Hummus » pon 01. pro 2008 20:08:39

Mozna proto, ze nepodporuje shadery, ktere asi budou u novych materialu v 3DS MAX.
We are of peace. Always.
Uživatelský avatar
Hummus
Forum Administrator & JTT:Object Creator
Forum Administrator & JTT:Object Creator
 
Příspěvky: 311
Registrován: čtv 28. úno 2008 13:10:50
Bydliště: Praha
Trainz UID: 61599
Jezdím v: TS10
Hardware: Intel Pentium M, GeForce 7600GT, 1512 MB RAM

Re: TS 2009

Příspěvekod Pifrnec » pon 01. pro 2008 20:16:23

Neumím moc anglicky,ale je to asi kvůli normálovým mapám.Místo toho je TrainzImporter - Z formátu .XML do .IM a .KIN.
Je tam asi automatickej LOD systém,který by měl automaticky upravovat poly u objektů nad 500poly - to neumožňuje formát .PM
Ale možná taky kecám :-? - zde citace z Trainzdev

Kód: Vybrat vše
The new exporter is a single .dle (a renamed DLL for exporter plugins), the old also exporter contained several supporting .dlls and a configuration file.
The new exporter exposes all features through its UI and saves this state. The old exporter required manual editing of a configuration text file and possibly the Windows registry.
The new exporter only exports .IM (mesh) and .KIN (animation) files (as well as the .texture.txt texture configuration files). The old exporter also output deprecated and obsolete .PM (Progressive Mesh) files.
The new exporter outputs ALL mesh data in a format compatible with Hardware Accelerated animation. The old exporter only did this in specific circumstances, so the game would use a slow Software path otherwise.
The new exporter requires material names to contain a 'm.' suffix with the Material Types. The old exporter tried to imply or guess the desired type based on the material properties.
The new exporter supports more Material Types than the old exporter.
The new exporter allows the RGB and Alpha channels to be supplied by a single 32bit texture for all supported texture maps without using an Opacity map, the Opacity slot or modifying the .texture.txt Files. The old exporter always required the alpha texture to be manually configured as a separate slot in 3ds Max material editor as a modification to the .texture.txt Files.
The new exporter exposes Mesh and Animation exporting through a single User Interface. The old exporter required separate exports for meshes and animations.
The new exporter logs progress, status, warnings and errors through a single logging window. The old exporter displayed many pop up windows with status.
The new exporter contains more validation checks to inform the user when something goes wrong. The old exporter contained less validation.
The new exporter allows file overwriting and other prompts to be skipped easily. The old exporter required more pop up box interaction to skip prompts.
The new exporter can collect and copy texture files. The old exporter had no such feature so the user had to locate and copy files manually.
The new exporter handles very large meshes so they can be loaded by the game. The old exporter has a approximately 30k vertex size limit on meshes and will crash or corrupt the mesh when that limit is reached.


[edit]
Why use the new exporter?
Many bug fixes, including crash fixes.
Support for very large meshes.
The Indexed Mesh files are configured so the game can use Hardware Accelerated animation as much as possible.
Use new Material Types for increased visual quality.
Enjoy the new user interface with a single configuration screen, annoying popups and a log window to show progress.
Add textures to materials that contain RGB or RGBA color data with no extra effort.


[edit]
Why are people still using the old exporter?
Users see error messages relating to material suffices and think 'new exporter is broke, I'll just stick with the old one'.
Users attempt to install the exporter but do not follow the simple instructions and give up when the exporter does not appear in 3DS Max.
Users don't know about the new features and improvements and consider the old exporter adequate for their needs.
Using GMax or other modeling application. Unfortunately GMax and other modeling applications are not directly supported by Auran. However, the Trainz Mesh Importer tool may be used to create exporters for other applications. The Trainz Mesh Importer shares the same core code as the 3DS Max Exporter to produce fully featured game compatible model and animation files.
Uživatelský avatar
Pifrnec
Object Creator
Object Creator
 
Příspěvky: 1542
Registrován: úte 18. bře 2008 18:48:19
Trainz UID: 257731
Hardware: Didaktik Gama+pár novějších strojů

Re: TS 2009

Příspěvekod Ross » úte 02. pro 2008 15:02:39

Punk's not dead! :)
Uživatelský avatar
Ross
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1170
Registrován: ned 16. bře 2008 18:14:19
Bydliště: Ostrava
Trainz UID: 0
Jezdím v: TS09
Hardware: Intel Core i5-2500K 4.5GHz, RAM 8GB DDR3 1866MHz, ASUS NVIDIA GeForce 750 Ti 2GB, SSD 80GB + HDD 2TB, Win 7 64 bit

Re: TS 2009

Příspěvekod sudruh » úte 02. pro 2008 16:14:19

ja teda čakám na krabicovú, aj tak by som to nemohol stiahnuť, mám limit dva giga :((
sudruh
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 966
Registrován: čtv 22. kvě 2008 17:36:09
Trainz UID: 0

PředchozíDalší

Zpět na Trainz Simulator 2009

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron