Moderátor: Lugger
Atkins píše:Zdar, je tam problem s vyskou:
Pri defaultnim [puvodnim] nastaveni cest [0.4] je sice napojeni na prejezdy v poradku lec auta jsou ponorena v silnici, pokud zmenim nastaveni na kompromisni 02, auta uz vypadaj jaktakz ale pri napojeni na prejezd se cast silnice polozi pod uroven terenu a nevypada to dobre, navic, kdyz polozim na koleje trackside objekt "prejezde drevo", auto je v nem zaborene. Uz jsme toto, dost zbesile resili s JanLadym - musim rici, ze s pramalym uspechem.
bumbrdlik píše:Přejezdy by museli autoři vyřešit zvlášť pro TRC, jelikož stávající jsou konstruovány tak, že pointer pro silnici u přejezdu je nastaven na výšku -0,4 (pro TRC by se musela nastavit jeho výška na -0.1 a rounded u silnic na 0.1), tudíž jsou přizpůsobeny přejezdy na rounded= 0.4. Když tedy snížíte rounded na 0.2, tak se sníží i silnice na tom přejezdu a silnice jde tedy pod terén.
Já osobně považuji tento stav za zásadní chybu ze strany Auranu. Pokud to nenapraví tak ať jdou do háje. Už těch chyb nasekali dost. A nebo je tato Edice přizpůsobená jenom těmto dvěma mapám a není určena pro stavbu evropských map.
Helpdisc píše:Nevíte proč se mi v TC nezobrazují regiony, jako TRS 04?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků