TS 2009

Vyhrazeno pro diskusi na téma nové verze hry: Trainz Simulator 2009

Moderátor: Lugger

Re: TS 2009

Příspěvekod Atkins » čtv 27. srp 2009 12:17:45

Neporadí
Uživatelský avatar
Atkins
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 3176
Registrován: stř 12. bře 2008 15:39:25
Bydliště: Úplně jinde
Trainz UID: 71716
Jezdím v: TS10
Hardware: Core2Duo 3,00 GHz - 4GB DDR3, ATI HD3850, WXP-SP2, LCD-TV 37"

Re: TS 2009

Příspěvekod marphy » sob 16. led 2010 8:34:43

Ahoj, prosím o radu.
Po dlouhém váhání jsem po TRS 2004 a 2006 objednal v internetovém obchodě v ČR hru TS 2009, výrobce Auran.
Po rozbalení zásilky jsem překvapen, protože mi přišla PC hra "Trainz simulator 2009", ale je od Just Trains.
Než ji vybalím z orig. obalu, by mně zajímalo (kvů-li případné reklamaci), zda je to plnohodnotná hra od Auran?,
resp. bude možné ji registrovat na Auranu, abych mohl stahovat další objekty a sp?
předem díky za radu.
marphy
Začátečník
 
Příspěvky: 2
Registrován: ned 16. bře 2008 16:26:10

Re: TS 2009

Příspěvekod pajdadak » ned 17. led 2010 20:44:15

Troleje ze starších TRS dělaly problémy s alfou ( bylo vidět skz vagony a pod.) Začal jsem vytvářet nové sady trolejí pro TS2009, první balík ke stažení je na http://www.trainz-moravia.eu. Myslím, že klasickému stylu průniku dvou obdélníků v kombinaci s alpha kanálem v TS2009 odzvonilo. Proto dělám kompletně nově veškeré trolejivo ČD, časem možná i tramvaje. Vše je kompatibilní se staršími trolejivy (Bald, Dikobraz). Odzkoušeno v TRS2006, TC a TS2009. :-j
pajdadak
Začátečník
 
Příspěvky: 5
Registrován: úte 08. črc 2008 15:18:11

Re: TS 2009

Příspěvekod Atkins » ned 17. led 2010 20:52:11

Děkuji moc za vynikající počin, kdyby se Ti ještě podařila nějaká ta zelenina, např. ta Trundova, byla by to nádhera, ještě jednou díky.
Uživatelský avatar
Atkins
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 3176
Registrován: stř 12. bře 2008 15:39:25
Bydliště: Úplně jinde
Trainz UID: 71716
Jezdím v: TS10
Hardware: Core2Duo 3,00 GHz - 4GB DDR3, ATI HD3850, WXP-SP2, LCD-TV 37"

Re: TS 2009

Příspěvekod pajdadak » ned 17. led 2010 21:48:28

No zeleninu mám v plánu, už ji chtěl i Ajabaja a icetiger na jinem fóru, prozatím však budu makat na dalších trolejích, ať se kluci mohou hejbnout s mapama. Zásadně vyrábím nové objekty, takže trundova zelenina je pouze pro mne inspirací.
:P
pajdadak
Začátečník
 
Příspěvky: 5
Registrován: úte 08. črc 2008 15:18:11

Re: TS 2009

Příspěvekod bumbrdlik » ned 17. led 2010 22:17:01

pajdadak píše: Proto dělám kompletně nově veškeré trolejivo ČD, časem možná i tramvaje. Vše je kompatibilní se staršími trolejivy (Bald, Dikobraz). Odzkoušeno v TRS2006, TC a TS2009. :-j

Zajímalo by mne jakým způsobem jste to zkoušeli v TRS2006, když tam tag mesh v track není povolen. Pak si dovedu představit tu polygonovou náročnost, když jedna 60 metrová má 400 polygonů.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2406
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: TS 2009

Příspěvekod Josef72 » ned 17. led 2010 22:22:53

To je možná pravda, ale pro TS 2009 nebo TS 2010 ten počet poly není problém. Třeba počet poly jednoho speedstromu je kolem 6000 poly.
Josef72
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 513
Registrován: stř 19. bře 2008 9:58:59
Bydliště: Probo±tov
Trainz UID: 0

Re: TS 2009

Příspěvekod janlady » ned 17. led 2010 22:24:02

Voni Bumbrdlík vono se bude muset do configu a odmáznout.Beztak nechápu klokany že jednou tak a podruhé jinak,zanášejí do simulátoru pěknej bor..l. |D: grrr :-O :)) :D :bomb: :boohoo:
:)))) kdo se bude vlastně smát asi klokaní učetní.
Uživatelský avatar
janlady
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: TS 2009

Příspěvekod bumbrdlik » ned 17. led 2010 22:33:20

Voni JanLady, to já vím, ale když někdo napíše odzkoušeno v TRS2006 a TC tak předpokládám, že je myšleno bez jakýchkoliv úprav configu.

Josef72 zatím tam máte jenom stromy, ale až budou přibývat další polygonové bomby, tak uvidíme.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2406
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: TS 2009

Příspěvekod pajdadak » ned 17. led 2010 23:42:02

No myslím, že každý, kdo trošku zná trainz je si to schopen upravit. Pro TRS2006 může používat starší troleje. Já jsem přešel na TS2009 a musím si také spoustu věcí předělat. Holt vývoj je vývoj i když někdy k horšímu. Doufám, že klokani zas nevymyslí něco nového, protože neumí to co jiní výrobci "Udělat kompatibilitu se stašími verzemi!" Berme to jako fakt a snažme se se s tím vypořádat. Microsoft má s tím taky dost velké problémy takže Auran není sám.
pajdadak
Začátečník
 
Příspěvky: 5
Registrován: úte 08. črc 2008 15:18:11

Re: TS 2009

Příspěvekod Atkins » pon 18. led 2010 4:28:28

Také si ještě stále troufám tvrdit, že ona změna měla za úkol zlepšit chod hry.
Uživatelský avatar
Atkins
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 3176
Registrován: stř 12. bře 2008 15:39:25
Bydliště: Úplně jinde
Trainz UID: 71716
Jezdím v: TS10
Hardware: Core2Duo 3,00 GHz - 4GB DDR3, ATI HD3850, WXP-SP2, LCD-TV 37"

Re: TS 2009

Příspěvekod janlady » pon 18. led 2010 13:54:10

Voni Bumbrdlík jenomže píše i TS2009 což je asi nesmysl.
Atkins to je hezké ale nějak jim uniklo že těch alf je v kuidech hafo a né všechny jsou chráněny softem hry,je toho více. |D: grrr grrr :)) :D :bomb: :boohoo: :))))

P.S.Jak je známo tak vydaly TS2010 a tím se na TS2009 vybodnou. grrr
Uživatelský avatar
janlady
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: TS 2009

Příspěvekod Atkins » pon 18. led 2010 14:04:31

Já si naopak myslím, že 010 má stejný základ jako 09 a objekty budou vzájemně kompatibilní.
Uživatelský avatar
Atkins
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 3176
Registrován: stř 12. bře 2008 15:39:25
Bydliště: Úplně jinde
Trainz UID: 71716
Jezdím v: TS10
Hardware: Core2Duo 3,00 GHz - 4GB DDR3, ATI HD3850, WXP-SP2, LCD-TV 37"

Re: TS 2009

Příspěvekod redstone » pon 18. led 2010 15:32:08

Atkins píše:Já si naopak myslím, že 010 má stejný základ jako 09 a objekty budou vzájemně kompatibilní.


Nevim jestli nebudu protinožcům křivdit, ale souhlasím s Atkinsem a řekl bych, že ts2010 je +- "ts2009 + SP4", protože třeba zmíněný speedtree stromy sou hnaný přes nějaký render, kterej je ve hře jako součást, na kterou se odkazuje pomocí configu, takže tohle zásah do základů nebyl. Max. layery sou tam na něco víc programátorskýho psaní...
redstone
Rozhlížím se
Rozhlížím se
 
Příspěvky: 95
Registrován: úte 09. pro 2008 16:24:55
Trainz UID: 171841
Jezdím v: TS09
Hardware: IP core 2 duo 2,53GHz; 4GB RAM; GF GT 240M 1024MB,

Re: TS 2009

Příspěvekod Josef72 » pon 18. led 2010 18:17:16

bumbrdlik píše: Josef72 zatím tam máte jenom stromy, ale až budou přibývat další polygonové bomby, tak uvidíme.


Já ale nejsem zastánce těchto "polygonových bomb". Uvedl jsem to jako příklad. Elaktrifikace v nových verzích hry se musí dělat bez alfakanálů, to bylo jasné doporučení od Auranu. Pokud jde o ty polygony, dal bych přednost detailnějším drážním budovám a všemu co je v blízkosti tratě plus pěknou texturu. Ale mít strom na 6 000poly mi přijde jako zbytečnost, tim spíše, že takové stromy mají dost nízko nastavené LODy a už asi 200m od kamery ten strom vypadá trochu jinak.

Jinak rozdíl mezi 09 a 10 asi nebude velký. Kromě stromů (vyvolávají různé, spíše negativní reakce) a zmiňovaných vrstev je hra údajně plynulejší, CM prý taky pracuje rychleji, grafika se mi zdá lepší. Ale na novou hru dost málo. Co jsem pořád nepochopil, proč je tam přidaná možnost sezónních textur, když prakticky žádný objekt neobsahuje ony sezónní textury. Přepneš mapu ze srpna na prosinec a vše je samozřejmě stejné. Ani jsem nikde nenašel návod, jak k novým objektům přidávat sezónní textury. Prostě Auran.
Josef72
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 513
Registrován: stř 19. bře 2008 9:58:59
Bydliště: Probo±tov
Trainz UID: 0

PředchozíDalší

Zpět na Trainz Simulator 2009

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků