Klasicke trideni objektu

Obecně o hře Trainz Railroad Simulator 2006. Proč si ji koupit? Problémy se stahováním objektů. Instalace objektů pomocí Správce součástí. První spuštění. O opravných balících hry.

Moderátor: Lugger

Klasicke trideni objektu

Příspěvekod radawimmer » úte 09. čer 2009 11:08:55

Ahoj, chtel bych se zeptat zda-li nejde nejak nastavit klasicke trideni objektu jako v TRS 2004. Vim ze jde pouze nastavit filtr, kde jsem si dal CZ veci, ale porad to neni tak krasne srovnane jako v TRS 2004. Jestli vite co myslim, napr. pri vyberu domecku, jsem si dal Czech republik a pak vybral jeste z jinych moznosti (stromy, domy, industry atd...) no a ted je tam Fauna, flora, a dalsi veci v kterych je hrozny zmatek. Omlouvam se jestli se to tu uz resilo. diky za radu.
Uživatelský avatar
radawimmer
Rozhlížím se
Rozhlížím se
 
Příspěvky: 105
Registrován: ned 25. kvě 2008 11:30:21
Bydliště: ZR city
Trainz UID: 0
Jezdím v: TRS06 + SP1
Hardware: AMD PhenomX4 9650, Nvidia 9800GT, 3Gb RAM, NTB: Intel C2D P8600, Nvidia 9300M GS,4GB RAM

Re: Klasicke trideni objektu

Příspěvekod petrj » pát 26. čer 2009 13:12:48

Tak mám ten samý problém. V editoru vytvořil nový filtr (region Česká republika), nevíte jestli se dají např. v záložce objekty vytvořit v tomto regionu další podložky. Originálně tam jsou bulding, flora, industry a spoustu dalších. Dá se nějak vytvořit oddíl např. nádraží, stavědla, depo a pod. a v SSP jednotlivé objekty nějak upravit aby se zobrazovali právě tam kde chci. Už mám objektů tolik, že je dost problém něco najít a toto by mi to dost ulehčilo.
Snad jsem to popsal srozumitelně co potřebuji. Za každou radu a pomoc budu vděčný. Díky!
Pospíchám, mě jedou stroje.
Uživatelský avatar
petrj
Rozhlížím se
Rozhlížím se
 
Příspěvky: 55
Registrován: stř 19. bře 2008 11:19:27
Bydliště: Chomutov

Re: Klasicke trideni objektu

Příspěvekod Dikobraz64 » pát 26. čer 2009 17:21:11

Všechno jde.
V editoru je samozřejmě možné objekty vyhledávat podle druhů. To by ale autoři museli dodržovat jisté zásady a přesně určovat "category-class", "region" a "kind". V současné době je v objektech neskutečný nepořádek, kdy například auta a domy nacházím mezi flórou. Spostu stromů, zase najdu mezi domy a podobně. Do scenery objektů se prolínají křivkové, které tam nemají co dělat a mezi průmyslovými objekty jsou obyčejné scenery domky bez funkce.
Ve své práci se zabývám tříděním a vyhledáváním dat. Tam jsem za třídění b.o.rdelu placený. V TRS to mám jako koníček. ;)
Osobně používám s úspěchem filtry podle autorů. Mám své oblíbence a tak jsem si je přidal v editoru TRS 2006 do filtru. Pokud stavím například elektrifikaci, zaručeně ve filtru nastavím "Bald", u flory "Trunda", u signalizace "Pedro" a podobně. Jakmile mě nějaký autor zaujme, tak se mu u mě dostane té pocty, že si ho přidám do filtru jako další položku mimo klasického třídění podle regionů.
Jak se to dělá je v manuálu, to tu popisovat nebudu.

Nastavit "nádraží", "stavědla" a podobné nejde. Lze nastavit jen to, co podporuje konvence TRS. Mě osobně to stačí, ale vadí mi, že v daných skupinách objektů nacházím jiné a ty co tam patří tam nejsou. Toto je jednoznačně chyba autorů.
Dikobraz64
Uživatelský avatar
Dikobraz64
Object Creator
Object Creator
 
Příspěvky: 164
Registrován: stř 26. bře 2008 15:22:26
Bydliště: N 49,877° E 18,439°
Trainz UID: 176028
Jezdím v: TS09
Hardware: Intel 2x 1.86GHz. 2GB RAM, ATi Radeon HD 4650, >>> TS09 Build 41844

Re: Klasicke trideni objektu

Příspěvekod bumbrdlik » pát 26. čer 2009 17:54:43

Já také hlavně používám nastavení podle autorů, tak jak uvedl Dikobraz64, jen doplňuji, že ten autor v tom filtru musí mít jméno pod jakým je zaregistrován na Auranu a to snadno najdete v SSP.

Jinak do toho volného pole pod Éru jde i napsat skupinu např. Nadrazi, a pod regionem All, a uložit to jako Nádraží, tak pod položkou Nádraží se objeví všechny položky které v názvu objektu mají Nadrazi(nadrazi. Zas to ale není všechno protože diakritiku do toho pole vložit nejde, protože ne všichni autoři to slovo nadrazi tam dali.

Osobně si myslím, že tam měli v tom filtru dát položku Type, místo té Éry, která je asi k ničemu.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2407
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Klasicke trideni objektu

Příspěvekod DjLibi23 » sob 27. čer 2009 2:05:53

jojo esteze v 09 ty filtry vylepsili a jde si udelat v podstate temer libovolne trideni....je toho rozhodne vic nez v 06 :)>-
ale ty chyby co psal bumbrdlik samozrejme zustavaji :(
JustAdj:-D PAYWARE?zatimEEdekujiPekne.
Uživatelský avatar
DjLibi23
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 401
Registrován: stř 19. bře 2008 21:16:59
Bydliště: Ivančice
Trainz UID: 145923
Jezdím v: TRS2004 + SP4
Hardware: Core2Duo-E8600@3.3GHz 4GB RAM GF560Ti-1GB 0,5BGB HDD Win7Ultimate.

Re: Klasicke trideni objektu

Příspěvekod Pifrnec » sob 27. čer 2009 19:24:46

Já jsem si u méně používaných objektů,které jsem pak pracně hledal,přidal v configu region Paraguay,a ve filtru jsem si objekty z Paraguaye uložil jako oblíbené
Uživatelský avatar
Pifrnec
Object Creator
Object Creator
 
Příspěvky: 1710
Registrován: úte 18. bře 2008 18:48:19
Trainz UID: 257731
Hardware: Didaktik Gama+pár novějších strojů

Re: Klasicke trideni objektu

Příspěvekod Dikobraz64 » úte 25. srp 2009 21:11:26

Bumbrdlik píše:
...autor v tom filtru musí mít jméno pod jakým je zaregistrován na Auranu

Zrovna dnes jsem si chtěl v TRS 2006 nastavit filtr na autora Magnat. To, že má na Auranu registrováno jiné jméno jsem samozřejmě zjistil hned, ale má v něm dvakrát tečku, což mě dostalo na lopatky. Nejen, že ta tečka nejde na CZ verzi napsat, to snad už každý zjistil, ale nejde použít ani CTRL+C a CTRL+V na vložení "auran username" z jiného místa.
Naštěstí své objekty odlišuje na začátku písmeny (asi MG), která usnadňují hledání.
Dikobraz64
Uživatelský avatar
Dikobraz64
Object Creator
Object Creator
 
Příspěvky: 164
Registrován: stř 26. bře 2008 15:22:26
Bydliště: N 49,877° E 18,439°
Trainz UID: 176028
Jezdím v: TS09
Hardware: Intel 2x 1.86GHz. 2GB RAM, ATi Radeon HD 4650, >>> TS09 Build 41844

Re: Klasicke trideni objektu

Příspěvekod Atkins » úte 25. srp 2009 21:29:38

Ta skratka jmena na začátku názvu je výborná věc - KH_xxx, G:xxx apod.
Uživatelský avatar
Atkins
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 3176
Registrován: stř 12. bře 2008 15:39:25
Bydliště: Úplně jinde
Trainz UID: 71716
Jezdím v: TS10
Hardware: Core2Duo 3,00 GHz - 4GB DDR3, ATI HD3850, WXP-SP2, LCD-TV 37"

Re: Klasicke trideni objektu

Příspěvekod bumbrdlik » úte 25. srp 2009 21:40:42

No to udělali na Auranu strategickou chybu, že tu tečku do username povolili. Jsou to hold Klokani.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2407
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Klasicke trideni objektu

Příspěvekod Dikobraz64 » stř 26. srp 2009 5:41:10

Na Auranu jim to nevadí. V anglické verzi je tečka standardním znakem. Právě jsem si to ověřil v TS 2009, kde jsem Magnata do filtru v pohodě přidal. Takže na vině nejsou klokani, ale někdo z CD Projektu. Myslím si totiž, že v TRS starších verzí to bude stejné a chyba je jen v překladu uživatelského prostředí.
Ještě zkusím přepnout do českého prostředí, ale moc šancí tomu nedávám.
Dikobraz64
Uživatelský avatar
Dikobraz64
Object Creator
Object Creator
 
Příspěvky: 164
Registrován: stř 26. bře 2008 15:22:26
Bydliště: N 49,877° E 18,439°
Trainz UID: 176028
Jezdím v: TS09
Hardware: Intel 2x 1.86GHz. 2GB RAM, ATi Radeon HD 4650, >>> TS09 Build 41844


Zpět na Trainz Railroad Simulator 2006

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron