Vlastičko - teda tebe ide o LOD.
Nájdi si nejaký model, ktorý využíva LOD a pozri sa na zápis.
Mne sa zdá, že pre LOD sa používajú meshe so stupňom detailov a tie majú každý svoj názov.
Takže nie takto:
lod0 {dworzec_malborklow.im nejaky numero}
atd ,,,
lod1 {dworzec_malbork.im nejaky numero}
atd ,,,
}
}
ale asi takto to bude:
lod0 {dworzec_malborklow_high.im}
atd ,,,
lod1 {dworzec_malbork_middle.im}
atd ,,,
}
}
Za
*.im totiž nič nesmie byť, lebo by sa to nevyhodnotilo ako súbor pre mesh a stále by ti bralo to pôvodné
dworzec_malborklow.im v každom
lod*Tu je popis LODu, ako sa tvorí, ako zapisuje:
http://online.ts2009.com/mediaWiki/inde ... _of_DetailTu je, ako sa to zapisuje
http://online.ts2009.com/mediaWiki/inde ... M.txt_filePri LOD musíš totiž mať
xxx.LM.txt súbor - tzv LOD mesh súbor (tam sú všetky údaje o tom, kedy a na akú vzdialenosť sa použije jednotlivý *.im súbor pre LOD)
Ide totiž o to, aby pri určeitej vzdialenosti (viditeľnosti sa na rovnaký mesh point pripájal mesh, ktorý má rozdielny počet polygónov (poly) - takže pri vzdialenosti napr. 0-40m bude na meshpoint sa pripájať abc_high.im (ostatné sú ignorované), pri vzdialenosti 40-100m sa už bude pripájať abc_middle.im (ostatné budú ignorované), pri vzdialenosti 100-400m sa bude pripájať abc_low.im (ostatné budú ignorované) - hra jednoducho bude podľa zobrazovanej vzdialenosti nahradzovať jeden mesh súbor druhým mesh súborom na rovnakú pozíciu na modeli.