No,mně to přijde trošku jako "Jedna paní povídala a tak to tedy je",bez urážky.Píšeš velmi všeobecně a napadáš tady konkrétní autory,kteří třeba ani za to nemohou.Vždy je na začátku nějaká příčina a na konci důsledek.
Například-jestli Ti jedna loko funguje normálně a používá stejné součásti,jako loko druhá,při importu druhé loko už nikdy nenechávej v ssp přepisovat opravené součásti.Až na vyjímky(např. opravy meshů od Jendy a Mikitrainze,kdy je nutno přepsat,kvůli správné funkčnosti),sdílejí obě loko stejné součásti.Chyby jsou většinou v configu součásti a pokud si v něm místo oprav něco umažeš,co je podstatné pro chod modelu,je jasné,že se Ti buď nezobrazí nebo nebude funkční.
Už se to tady probíralo mnohokrát.Je třeba si uvědomit,že Trainz není GTA nebo Mafie,kde člověk kupuje hru s uzavřeným enginem a kromě pár vzhledových módů nemůže nic upravovat a měnit.Trainz je plnohodnotný simulátor s otevřeným enginem,kde se předpokládá,že každý uživatel hry si přizpůsobí mapy i objekty pro své účely.
Tato strategie umožňuje,že se na simulátoru a jeho objektech podílí velké množství autorů a hra má svůj vývoj a není to nuda.Samozřejmě u takového počtu autorů je nutno předpokládat,že se chyby vždycky najdou.Ale od toho má každá verze Trainz svého správce součástí a další utilitky,díky kterým můžeme tyto chyby opravit.
Místo lamentování bych tedy doporučil si více nastudovat věci kolem TRS,TS,je to docela i zábava a fungující,opravený objekt přináší i větší radost.