bumbrdlik píše: Josef72 zatím tam máte jenom stromy, ale až budou přibývat další polygonové bomby, tak uvidíme.
Já ale nejsem zastánce těchto "polygonových bomb". Uvedl jsem to jako příklad. Elaktrifikace v nových verzích hry se musí dělat bez alfakanálů, to bylo jasné doporučení od Auranu. Pokud jde o ty polygony, dal bych přednost detailnějším drážním budovám a všemu co je v blízkosti tratě plus pěknou texturu. Ale mít strom na 6 000poly mi přijde jako zbytečnost, tim spíše, že takové stromy mají dost nízko nastavené LODy a už asi 200m od kamery ten strom vypadá trochu jinak.
Jinak rozdíl mezi 09 a 10 asi nebude velký. Kromě stromů (vyvolávají různé, spíše negativní reakce) a zmiňovaných vrstev je hra údajně plynulejší, CM prý taky pracuje rychleji, grafika se mi zdá lepší. Ale na novou hru dost málo. Co jsem pořád nepochopil, proč je tam přidaná možnost sezónních textur, když prakticky žádný objekt neobsahuje ony sezónní textury. Přepneš mapu ze srpna na prosinec a vše je samozřejmě stejné. Ani jsem nikde nenašel návod, jak k novým objektům přidávat sezónní textury. Prostě Auran.