Chybějící Built-in objekt

Obecně o hře Trainz Railroad Simulator 2004. Problémy se stahováním objektů. Instalace objektů. První spuštění. O opravných balících hry.

Moderátor: Lugger

Chybějící Built-in objekt

Příspěvekod waistcoats » stř 21. led 2009 16:23:36

Pánové 04-kaři, podívejte se někdo u sebe do TRS jestli máte v built-in objektech tyto dva kuid : -3:10197 session-variables
-16:10240 driver-modul
mě jaksi neznámo jak, chybějí! Mají být součástí MC Display Custom HUD "kind-Library" ?
Zkouším TS 2009 SP3...
Uživatelský avatar
waistcoats
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 200
Registrován: stř 12. bře 2008 21:21:17
Bydliště: ČR, Holubice
Trainz UID: 310125
Jezdím v: TRS06 + SP1
Hardware: AMD Athlon64 X2 6000+,3GB RAM,nVidia GIGABYTE 9500GT 512MB

Re: Chybějící Built-in objekt

Příspěvekod bumbrdlik » stř 21. led 2009 17:59:41

No, já je podle výpisu TO je v 04 nemám, Tak jestli jsi si nestáhl ten "MC Display Custom HUD" pro TRS2006.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2205
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Chybějící Built-in objekt

Příspěvekod misoft » stř 21. led 2009 20:14:24

v config.txt :
kuid-table {
session-variables <kuid:-3:10197>
driver-module <kuid:-16:10240>
}
to mám
Prišiel som,videl som,nechápem,odchádzam
Uživatelský avatar
misoft
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 857
Registrován: čtv 03. dub 2008 20:50:02
Bydliště: Michalovce-Slovakia-EÚ-Earth-Milky Way
Trainz UID: 332403
Jezdím v: TRS2004 + SP4
Hardware: W10, i5-9300HF, RAM 16GB, GPU nVidia GTx 1650 4GB, 256GB SSD+ 1TB HDD

Re: Chybějící Built-in objekt

Příspěvekod waistcoats » stř 21. led 2009 21:06:24

:arrow: bumbrdlíka
No na Auranu, když sem to stahoval bylo uvedený pro verzi 2004. Moje zjištění prvotní vycházelo z verze MC Custom HUD v.2(kuid 61392:1069:3) , tak sem si to taky myslel. Jenže tyto dva kuid scházejí i ve verzi prvotní tj. kuid 41009:1023 a 1022

:arrow: misoft
v config txt. čeho? Kuidu toho Custom HUD ? Ano to je správně, jsou jeho součástí, já se ale ptal jestli je máš ty ve své hře ve vestavěných součástech. Zjistíš to pomocí TrainzObjectz tak, že si po spuštění tohoto programu přepneš na záložku Built-in a podíváš se jestli někde ve všech kind jako :Scenery;Industry ... někde objevíš.
Zkouším TS 2009 SP3...
Uživatelský avatar
waistcoats
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 200
Registrován: stř 12. bře 2008 21:21:17
Bydliště: ČR, Holubice
Trainz UID: 310125
Jezdím v: TRS06 + SP1
Hardware: AMD Athlon64 X2 6000+,3GB RAM,nVidia GIGABYTE 9500GT 512MB

Re: Chybějící Built-in objekt

Příspěvekod bumbrdlik » stř 21. led 2009 22:35:58

No tak já tam mám taky ty dva a mě to v TRS2004 ve hrách chodí be zo problémů. Ty dva kuidy jsou zabudované až v 06 a tak usuzuji, že ten uživatelský display byl udělán tak, aby v 04 byly funkční a v 06 se využily rozšířené možnosti.

PS: Je to jenom knihovna.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2205
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Chybějící Built-in objekt

Příspěvekod misoft » stř 21. led 2009 23:09:10

build-in:
-3:10197 nie je
-16:10240 nie je
Custom HUD v 04 funguje.
Prišiel som,videl som,nechápem,odchádzam
Uživatelský avatar
misoft
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 857
Registrován: čtv 03. dub 2008 20:50:02
Bydliště: Michalovce-Slovakia-EÚ-Earth-Milky Way
Trainz UID: 332403
Jezdím v: TRS2004 + SP4
Hardware: W10, i5-9300HF, RAM 16GB, GPU nVidia GTx 1650 4GB, 256GB SSD+ 1TB HDD

Re: Chybějící Built-in objekt

Příspěvekod bumbrdlik » čtv 22. led 2009 11:46:17

Já jenom doplňuji, že pokud MC Custom HUD je knihovna (library), tak chybějící kuidy mohou také být jenom knihovny a hra je tudíž nebere, jako chybějící objekty na mapě (slouží jenom pro herní nastavení).
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2205
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Chybějící Built-in objekt

Příspěvekod waistcoats » čtv 22. led 2009 18:34:42

bumbrdlik díky, já sem taky netvrdil, že mě to nefunguje. Ale to víš, jako tonoucí se stébla chytá, tak i já jsem zkoušel přijít na to, proč mě mapa ELEKTROKRUH od pišty padá. I když mám podle config všechny objekty postahovaný, tak mě mapa pořád hlásí Auranovskou černou obrazovku o chybějících součástech. Tak sem procházel všechny kuid jeden po druhém a hledal závislosti (i v hře KORIDOR).
Zkouším TS 2009 SP3...
Uživatelský avatar
waistcoats
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 200
Registrován: stř 12. bře 2008 21:21:17
Bydliště: ČR, Holubice
Trainz UID: 310125
Jezdím v: TRS06 + SP1
Hardware: AMD Athlon64 X2 6000+,3GB RAM,nVidia GIGABYTE 9500GT 512MB


Zpět na Trainz Railroad Simulator 2004

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron