bumbrdlik píše:PifrnecMůžeš tady vysvětlit, co to je ta normalová a reflexní mapa. Asi nejsem při mém vzdělání, jak račte vědět, v obraze.
Normalmap se vytváří z difuzní mapy(textura,která je na objektu) pomocí pluginu v Gimpu nebo Photoshopu a slouží k vytvoření "hrbolatého" povrchu objektu,tzv.bumpmapping.Reflexní mapa definuje odrazivost.Zkoušel jsem si upravit pár groundtextur a nevypadá to špatně,dokonce se zabarvují podle denního světla,ale není to dotažený.Koukal jsem i na testovací objekty a například ta kolej má asi 5 LODů a dohromady asi 6500poly,nádraží asi 52000poly (nová funkce SSP- zobrazí počet meshů,vertexů,poly apod.).Všechny testovací objekty mají pár textur 2048x2048 (i kolej a groundtextura),takže strom,nádraží,kolej a pár pravidel na chat mají 78MB