jirkammm píše:TRS04:
+ stabilita
+ mise
- absence CMP - částečně to řeší trainzobjectz
- anarchické chování tvůrců, v tomhle je čtyřka dost benevolentní
-zde bych doplnil, že TrainzObjectz dovede vyhledávat kuidy i v cdp souborech uložených na HDD
-pomaleji se načítá hra, ale o to je větší rychlost načítání map, což se ocení při častých při častých přechodech přímo z Editoru do Strojvůdce.
TRS06:
+ rychlost nájezdu
+ CMP
+ archivace
+ zobrazování chyb a závislostí - stanovuje standardy pro tvůrce
+ možnosti filtrování podle klíčových slov
- nesmyslné třídění na začátku, spousta nepřehledně uspořádaných objektů, které nelze odstranit
- chování pod vodou
- neustálé prudění s přihlašováním při každém pšouku
- při narůstajícímu počtu objektů v databázi se značně zpomaluje načítání delších map - můj důvod po půl roce k přechodu zpět TRS2006.
- prudění s přihlašováním jsem odstranil vymazáním hesla v záložce Internet, když potřebuji stahovat prostě ho tam napíšu a pak zase vymažu.
- tímto opatřením se podstatně zrychlila práce SSP a nezasekává se.
- můj subjektivní dojem je v ostřejším obrazu.
TC:
- Špatně vyřešený provoz aut. Na stávajících silnicích - boří se koly do silnice a do přejezdů a to dost značně.
- To osekání je nepříjemné, jelikož se dost dobře nedají přenést stávající mapy, Chybí defaultní objekty z 04 a 06.
- obraz asi na stejné úrovni s TRS2006
Jinak já v TRS2004 stavím, v TRS2006 jezdím.