config je obyčajný textový súbor - otvoríš ho aj v Poznámkovom bloku. Otvor si nejaký config súbor z modelu, ktorý funguje, preskúmaj ho a tiež preskúmaj, ako je thumbails zakomponovaný v celej zložke funkčného modelu a podľa toho urob (oprav) ten nefunkčný. Hra totiž pri načítavaní modelov vychádza (a načítava) závislosti, nastavuje ich práve podľa toho config súboru.
Ako píšem - nemám TS2012, ale i v starších verziách si pridaním inej závislosti, náhradou musel upravovať práve ten config súbor, aby samotná hra z neho vyčítala, čo k danému modelu patrí, kde a čo má načítať.
Poznámka - pri ukladaní musíš dávať pozor, aby koncovka (extension) bola rovnaká ako v pôvodnom súbore - teda použiješ funkciu Uložiť ako... (nie Uložiť - pretože automaticky priradí prednastavenú extension) - príklad (vymýšľam si
) - pôvodný bol
config.cfg - takže sa musí uložiť ako
config.cfg - pokiaľ by sa dala jednoduchá funkcia Uložiť - poznámkový blok by to uložil ako
config.txt -čo by bola chyba, lebo program by z toho nevedel získať informácie.
Teda dôležité je, aby sa to ukladalo
pod pôvodným názvom a extension!