Stránka 2 z 3

Re: modelovanie a modely CSD,CD,ZSSK

PříspěvekNapsal: čtv 15. bře 2018 9:49:10
od jungova
Nenasla jsem vlakno, kde by se psalo o zavadach a opravach ruznych modelu lokomotiv, tak ten problem se smejkiho cd470 002 pisu sem. Hledala jsem vhodny vlakno 2 (!) hodiny.

Mam 323597:103523 , CD470 002 a nezobrazuje se v TRS2006 ani TS2012. V obou trs jsem to protahla pres ccp , pocltive doladila pripadny chyby a Ulozila. Povrdila zmeny.
Po znovu otevreni v ccp to ukaze hlasku --

preChyba: Nelze načíst zdrojovou texturu 'hash-0f\copytempsrchfdmxjui83\textury\bok-zeleny.convert-tex' v archivu 'local'.

Cervene -krici- bok-zeleny.tga . Ma nornalizovany rozmer 2048x1024px, je v tga 24bit, je tam spravny txt s spravnou definici a presto -krici-.
V cem je problem ?

Re: modelovanie a modely CSD,CD,ZSSK

PříspěvekNapsal: čtv 15. bře 2018 12:52:05
od misoft
Možno toto!
hash-0f\copytempsrchfdmxjui83\textury\bok-zeleny.convert-tex vs bok-zeleny.tga
Hľadá toto, ale je tam toto.

Re: modelovanie a modely CSD,CD,ZSSK

PříspěvekNapsal: čtv 15. bře 2018 13:23:56
od jungova
bok-zeleny.convert-tex , nic takovyho jako txt definice neni. Ani v v 470.im ; bok-zeleny.convert-tex.texture neni napsany ani definovany. To je asi chyba autora pri gmax exportu do -nekam- a asi se bok-zleleny zkomprimoval ; komrese ? konverze ?
misoft; zkus nainstalit a rozjet to, a nebo badat nad zavadou. Vic hlav dohromady vic vi , a nebo zavade prijde -na kloub-.

V ts2012 v ssp zvolim -Zobrazit chyby a Varovani- , tak to ukaze tohle :

(x): Texturový soubor '%s' obsahuje znaky, které nejsou v sadě ANSI. Textury musejí používat znakovou sadu ANSI.
(x): Při konverzi se nepodařilo převést texturu '%s'.

Tak , co s tim ?

Re: modelovanie a modely CSD,CD,ZSSK

PříspěvekNapsal: čtv 15. bře 2018 18:37:51
od janlady
Voni Jungová uplně prachprostě to v configu přepiš na .texture.txt na obsahu to nemá vliv.Janlady.

grrr :bomb: :boohoo: :)))) :YES:

Re: modelovanie a modely CSD,CD,ZSSK

PříspěvekNapsal: čtv 15. bře 2018 19:53:23
od jungova
Co prepisu v configu ? Tam nikde neni napsano -bok-zeleny.tga- , ze bych to prepsala na -bok-zeleny.texture- .
Ve slozce -textury- je obrazek textury s nazvem -bok-zeleny- , je ve formatu tga s normalizovanym rozmerem 2048x1024px. Pod nim je txt soubor s nazvem bok-zeleny.texture , a v nem :

Primary=bok-zeleny.tga
Tile=st
---
Myslis , v nem prepsat to ---.tga na ---.texture ? Upresni, jak to myslis.
Zkoumala jsem to v aplikaci -Trainz Mesh Viewer- . Tam se to zobrazilo normalne.

Ve 470.im je napsano toto : MATL¬ f $ *470*B463C33*material #1*m.onetex ,,,atd ,,, C:\gmax\gamepacks\Trainz\470\bok-zeleny.texture

---------EDIT:
Tak jsem misto ---.tga prepsala na .texture ,a tady je vysledek :

preChyba: Nelze načíst zdrojovou texturu 'hash-0f\copytempsrc3k5g3fs416\textury\bok-zeleny.convert-tex' v archivu 'local'.
Zprava: Součást <kuid:323597:103523> byla zaznamenána.

Re: modelovanie a modely CSD,CD,ZSSK

PříspěvekNapsal: čtv 15. bře 2018 20:56:37
od jungova
Tak jsem to zase protahla pres ccp v ts2012, uz asi po dvacaty (!). Ale stale to tvrdi cosi o ANSI.

Texturový soubor '%s' obsahuje znaky, které nejsou v sadě ANSI. Textury musejí používat znakovou sadu ANSI.

Re: modelovanie a modely CSD,CD,ZSSK

PříspěvekNapsal: pát 16. bře 2018 10:33:20
od janlady
Voni Jungová obrázek né!!! ale bok-zeleny.convert-tex.texture na bok-zeleny.texture.txt jak je to zapsáno v .im.Janlady.

grrr :bomb: :boohoo: :)))) grrr grrr grrr

Re: modelovanie a modely CSD,CD,ZSSK

PříspěvekNapsal: pát 16. bře 2018 14:48:08
od jungova
Janlady, prehlidl jsi muj predchozi prispevek kde jasne pisu, ze jsem v --.im souboru vycetla --- ,,, C:\gmax\gamepacks\Trainz\470\bok-zeleny.texture. A to prepsani na --- bok-zeleny.texture.txt zpusobila stejnou chybovou hlasku , jako pred tim. Ale vagon jsem rozchodila v ts2012 jinou metodou : Udelala jsem -prtscrn- toho bok-zeleny.tga a ve PhotoFiltre poslepovala 4x ten obrazek na pozadovany rozmer 2048x1024px a ulozila jako --.png. Otevrela v Infranview a Ulozila v ---.tga , v ts2012 prestal cervene kricet a da se polozit na kolej a je videt. Jen mi nefunguje v trs2006.

Re: modelovanie a modely CSD,CD,ZSSK

PříspěvekNapsal: pát 16. bře 2018 20:12:42
od misoft
jungova píše:..................
misoft; zkus nainstalit a rozjet to, a nebo badat nad zavadou. Vic hlav dohromady vic vi , a nebo zavade prijde -na kloub-.

..................

TS12 nemám - zaspal som dobu :D - som stále na 04...

Re: modelovanie a modely CSD,CD,ZSSK

PříspěvekNapsal: pát 16. bře 2018 21:44:42
od kareln
jungova píše:Jen mi nefunguje v trs2006.


problém mezi židlí a klávesnicí, pokud si dobře pamatuju tak model byl stavěn pro 2006 a v ní funguje bez jakýkoliv úprav, viz screen


Obrázek

Re: modelovanie a modely CSD,CD,ZSSK

PříspěvekNapsal: pát 16. bře 2018 22:30:00
od jungova
To je divny. Nekolik vozidel se mi nezobrazuje v 06 ale v ts2012 ano. Nainstalim Ctyrkovy loko (vagon) do 06 a 12 a ono to cervene krici. Proklepnu to v obou verzich trs. Ve 12 mi to napise jen chybi procenta box, nenacte procenta texture a vic se nedozvim. V 06 to aspon napise , ze tomu chybi treba -nazev.texture- , progresive, (,,,atd). Tak to projedu pm2im, image2tga, a ruznyma -zuzlatorama-, -zvejkatorama- do stravitelny podoby pro trs2006 a ts2012. Peclive prekontroluju, po ccp ulozim, a potvrdim zmeny. Pochopitelne dukladne prekontroluju vsechny soucastky, ktery to vyzaduje (engine, bogey, pantografy, ,,,). Zahada je ze mi to jezdi v ts2012, ale v trs2006 to nevidim v nabidce (v tom vyberu loko) nazev vidim, ale nejde to polozit na kolej.

Re: modelovanie a modely CSD,CD,ZSSK

PříspěvekNapsal: ned 18. bře 2018 11:16:09
od jungova
chyby interioru , zluty vykricnik v ts2012 , 071 interior, kuid:61599:55071
nelibi se tomu -- trash0 az trash3 . Jak to opravit ?
--
chyby interioru , zluty vykricnik v ts2012 , 471cab, kuid:61599:55471 , v trs2006 po ccp na me vykounou tyto hlasky :

Compulsory tag 'looped' was missing and has been set to default.
Compulsory tag 'speed' was missing and has been set to default.
Compulsory tag 'looped' was missing and has been set to default.
Compulsory tag 'speed' was missing and has been set to default.
The tag 'rem' is not permitted within this container. (Container type 'mesh-table')
rem "radio_switch {"
ovladani_zivaku {
=
Povinná značka -smyčka- chyběla a byla nastavena na výchozí.
Povinná značka -Rychlost- chyběla a byla nastavena na výchozí.
Povinná značka -smyčka- chyběla a byla nastavena na výchozí.
Povinná značka -Rychlost- chyběla a byla nastavena na výchozí.
Značka -rem- není povolena v tomto kontejneru. (Typ kontejneru -oka-)
rem -radio_switch {-

Hledalajsem v CCG looped , speed , radio_switch , ale jak je to napsany v mesh-table jsem nic podobnyho nenasla. Nasla jsem jen ve spojeni mousspeed , speedo-needle , att a.speedo , fanspeed ,ale jako samotny slovo v definici nikde. looped ve spojeni s interior jsem nenasla ani jedno slovo. radio_switch , tohle slovo jsem v celym CCG nenasla ani jedno. Neni tam ani samotny slovo ratio

Jak tyto dva caby opravit ?

Re: modelovanie a modely CSD,CD,ZSSK

PříspěvekNapsal: pon 19. bře 2018 13:49:03
od misoft
Vlastičko!
V pôvodnom configu tieto TAGy nie sú. Sú to označenia funkcií v scripte. Takže CCG darmo budeš hľadať. Ovšem - verzia hry to asi vyžaduje, pretože sú to "povely" pre fungovanie jednotlivých ovládačov v interiéri, pokiaľ tieto "povely" nie sú, tak ani ovládače v interiéri sú nefunkčné. Musela by si prekopať script, doplniť funkcie a nastaviť ich hodnoty.
To je môj názor a pohľad na vec.
Toto je config.txt toho KUIDu:
kuid <kuid:61599:55071>
category-class "ZI"
category-region-0 "CS"
category-region-1 "CZ"
category-era-0 "1990s"
category-era-1 "2000s"
camera -0.499,0.694,0.473
cameralist {
camera0 0.528,-0.466,3.823,0,0
camera1 -0.584,-0.546,1.572,0,0
}
cameradefault 1
mesh-table {
default {
mesh "N071_interior.im"
auto-create 1
}
trash0 {
kind "lever"
auto-create 1
mesh "N071_trash.im"
att "a.trash0"
limits 0,1
angles 0,-0.6
notches 0,1
notchheight 3,3
radius 0.1
att-parent "default"
mousespeed -1
}
trash1 {
kind "lever"
auto-create 1
mesh "N071_trash.im"
att "a.trash1"
limits 0,1
angles 0,-0.6
notches 0,1
notchheight 3,3
radius 0.1
att-parent "default"
mousespeed -1
}
trash2 {
kind "lever"
auto-create 1
mesh "N071_trash.im"
att "a.trash2"
limits 0,1
angles 0,-0.6
notches 0,1
notchheight 3,3
radius 0.1
att-parent "default"
mousespeed -1
}
trash3 {
kind "lever"
auto-create 1
mesh "N071_trash.im"
att "a.trash3"
limits 0,1
angles 0,-0.6
notches 0,1
notchheight 3,3
radius 0.1
att-parent "default"
mousespeed -1
}
}
asset-filename "N071_interior"
thumbnails {
0 {
width 240
height 180
image "Thumbnail.jpg"
}
}
username "071_interior"
author "Milan Marek"
organisation "Hummus Trainz"
contact-email "hummustrainz@centrum.cz"
contact-website "http://www.hummustrainz.com"
license "1. Terms

3D models, textures, sounds, documentation, config.txt, script, enginespec, screenshot, pictures � referred as 'materials'

2. End-user licence

The Author holds all copyrights to all materials in this file. This file can be published only on website HUMMUSTRAINZ (http//hummus.trainz.cz) as well as on the Czech website of the TRAINZ RAILROAD SIMULATOR game (http//trainz.cz, http//trainz.sk, http//trainz.jedisoft.cz, http//trainz.us) till the cancellation of the permission. This file may not be commercially used without written permission of the author and either separately, or as a part of another file or packet. The materials in this file cannot be used for commercial purpose without written permission of the author. The materials in this file cannot be used as part of another file or packet without written permission of the author. It is not allowed to make any modifications or changes in the materials in this file without written permission of the author. KUIDs assigned to the materials in this file cannot be changed.

------------------------------------------------------------------------
Licence in Czech language.

1. Ujedn�n�

3D modely, textury, zvuky, dokumentace, config.txt, skripty, enginespec, screenshoty, obr�zky � d�le jen 'materi�ly'

2. Licence koncov�ho u�ivatele

Autor dr�� v�echna autorsk� pr�va na materi�ly v�tomto souboru.Tento soubor m��e b�t publikov�n pouze na webu HUMMUSTRAINZ (http://hummus.trainz.cz) a do odvol�n� tak� na webu hry TRAINZ RAILROAD SIMULATOR a jeho sou��stech (http://trainz.cz, http://trainz.sk, http://trainz.jedisoft.cz, http://trainz.us ). Soubor nesm� b�t komer�n� vyu�it bez p�semn�ho souhlasu autora a to jak samostatn�, tak jako sou��st jin�ho souboru nebo bal�ku. Materi�ly v tomto souboru nesm�j� b�t pou�ity pro komer�n� ��ely bez p�semn�ho souhlasu autora. Materi�ly v tomto souboru nesm�j� b�t vyu�ity jako sou��st jin�ho souboru nebo bal�ku bez p�semn�ho souhlasu autora. Materi�ly v tomto souboru nesm�j� b�t zm�n�ny nebo modifikov�ny bez p�semn�ho souhlasu autora. KUIDy p�i�azen� objekt�m v�tomto souboru nesm�j� b�t zm�n�ny."
kind "interior"

Re: modelovanie a modely CSD,CD,ZSSK

PříspěvekNapsal: pon 19. bře 2018 17:54:37
od jagg
Tagy patří k animacím, looped určuje zda se má animace po inicializaci opakovat ve smyčce, speed určuje násobitel rychlosti animace.

Re: modelovanie a modely CSD,CD,ZSSK

PříspěvekNapsal: úte 20. bře 2018 19:21:51
od jungova
diky
doplnila jsem do azivakon { , , ,
looped 1
speed 1
}
azivakoff { , , ,
looped 1
speed 1
}
Nevim , jestli ty cisla jsou spravny. Kdyztak me nekdo opravi , co tam patri.

Jeste mam problem u kuid:61599:55471 471cab , jak nadefinovat
rem "radio_switch {"
Pri pokusu to opravit mi vyskocil cerveny vykricnik a zcervenaly (cerveny livance) dva esusy.
Poradi nekdo, jak spravne napsat definici --- ratio-switch ?
----
V cabu kuid:61599:55071, 071cab v ts2012 jsem mela problem v mesh-table s -trash0- az -trash3- . ssp tvrdilo ze tag Neni povolen. Po kliknuti na kazdy trash.im problem zmizel.