Stránka 1 z 1

Skupiny objektů v editoru

PříspěvekNapsal: pát 08. bře 2013 12:36:55
od Clickman
Zdravíčko pánové. Tak jsem dostal k narozkám TS2012 a zkouším to. V editoru mě celkem zarazilo to, že všechny objekty jsou v jedné hromadě (budovy, stromy, atd.) . Byl jsem zvyklej na rozdělení objektů podle regionů nebo autorů. Hledat některý objekt když jsou všechny v jedné hromadě mi připadá šílené. Nedá se to zase nějak rozdělit?

Re: Skupiny objektů v editoru

PříspěvekNapsal: pát 08. bře 2013 20:25:32
od Pifrnec
V horní liště je filtr...

Re: Skupiny objektů v editoru

PříspěvekNapsal: ned 10. bře 2013 17:33:45
od Clickman
Jo dík. Už jsem na to přišel.

Re: Skupiny objektů v editoru

PříspěvekNapsal: ned 10. bře 2013 19:38:40
od Ross
V TS 09 to asi není, co?

Re: Skupiny objektů v editoru

PříspěvekNapsal: ned 10. bře 2013 20:15:25
od Pifrnec
Je\ :-$

Re: Skupiny objektů v editoru

PříspěvekNapsal: ned 10. bře 2013 21:21:59
od Ross
Já to tam teda nevidím.

Re: Skupiny objektů v editoru

PříspěvekNapsal: úte 12. bře 2013 9:50:33
od azaren
Horní lišta v levo. Vypadá to jako nálevka. Když to otevřeš, myslím že tam je takový plusko a to když rozklikneš tak tam más tak 20 výběrů podle čeho rozdělovat. Ikdyž polovina objektů je od autorů v nesprávné kategorii, tak otázka jestli ten objekt najdeš :)

Re: Skupiny objektů v editoru

PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2013 13:27:02
od Skalak
Ja sa teda spytam, ako funguju tie Zalozky vo filtroch ? Ako sa vytvaraju ?
Dik.

Re: Skupiny objektů v editoru

PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2013 14:10:36
od azaren
Přesně tak jak jsem to napsal o post výš?

Re: Skupiny objektů v editoru

PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2013 14:16:24
od Skalak
No neviem, ci sa rozumieme. Aj by som Ti sem dal obrazok, ale neda sa. :/ Filter viem kde, aj ho viem pouzit. Ale tie Zalozky neviem pouzit. Resp. ako ich pouzit. Priklad - dam si vyfiltrovat medzi vozidlami tramvaj PCC. Najde mi myslim 3 druhy farieb PCC tramvaje. OK, pridam si ju nalavo do filtra. Lenze tam ju mam spolu so vsetkym - s kolajami, autami, budovami. Predpokladam, ze na toto by mali sluzit tie zalozky, len ako ich nastavit?

Re: Skupiny objektů v editoru

PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2013 15:42:05
od bumbrdlik
Skalak, záložky slouží k označení několika míst na mapě a pak když na rozsvícený puntík klikneš tlačítkem myši, tak se tam se na to označené místo (pozici) na mapě rychle přesuneš z kterékoliv místa na mapě. Místa, neboli pozice na mapě, se označují pravým tlačítkem myši.

Re: Skupiny objektů v editoru

PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2013 18:47:01
od Skalak
OK, funguje, dik! ;) A ako sa tie body daju zmazat? Alebo zmazat sa nedaju, len prepisovat? A daju sa nejak pomenovat?

Re: Skupiny objektů v editoru

PříspěvekNapsal: stř 20. bře 2013 22:05:23
od bumbrdlik
Dají se jen přeoznačit novým místem. Koukni se do manuálu v PDF je tam i možnost používat kláves.

Re: Skupiny objektů v editoru

PříspěvekNapsal: čtv 21. bře 2013 7:02:11
od azaren
com_bookmark_1 1
com_bookmark_2 2
com_bookmark_3 3
com_bookmark_4 4
com_bookmark_5 5
com_bookmark_6 6
com_bookmark_7 7
com_bookmark_8 8
com_bookmark_9 9
com_bookmark_0 0
com_bookmark_set_1 ctrl 1
com_bookmark_set_2 ctrl 2
com_bookmark_set_3 ctrl 3
com_bookmark_set_4 ctrl 4
com_bookmark_set_5 ctrl 5
com_bookmark_set_6 ctrl 6
com_bookmark_set_7 ctrl 7
com_bookmark_set_8 ctrl 8
com_bookmark_set_9 ctrl 9
com_bookmark_set_0 ctrl 0
com_bookmark_clear_1 ctrl shift 1
com_bookmark_clear_2 ctrl shift 2
com_bookmark_clear_3 ctrl shift 3
com_bookmark_clear_4 ctrl shift 4
com_bookmark_clear_5 ctrl shift 5
com_bookmark_clear_6 ctrl shift 6
com_bookmark_clear_7 ctrl shift 7
com_bookmark_clear_8 ctrl shift 8
com_bookmark_clear_9 ctrl shift 9
com_bookmark_clear_0 ctrl shift 0

V 2009 to údajně nefunguje. Pokud si vzpomenu, zkusím to, a dám ti vědět.

Re: Skupiny objektů v editoru

PříspěvekNapsal: úte 29. črc 2014 21:03:03
od kaktus12
Vzhľadom na problém s výberom objektov som vytvoril katalógy. Sú to vlastne nehrateľné mapy s objektami podelenými do rôznych kategórií. Napríklad : Mapa s názvom ZZ Catalog - Object - Floras arboretum obsahuje všetky rastlinné objekty. Trávu, kry, stromy. Stačí mapu stiahnuť z Auranu. Vo svojej vlastnej mape v editore dať príkaz spojiť mapy. Prezrite si objekty vhodné do vašej mapy a prekopírujte si ich. potom stačí katalógovú mapu zmazať.
V auranskom downloade katalógove mapy nájdete v sekcii TS12 / ALL pod názvom ZZ Catalog (názov katalógu - stačí ten ZZ Catalog a na obrazovke budú všetky dostupné) Zatiaľ som pre trainzákov pripravil tieto mapy :
ZZ Catalog - Freight wagons - Tanks (cisternové vagóny)
ZZ Catalogo - Freights wanons - Don t load (nákladné vagóny bez možnosti prevozu materiálu)
ZZ Catalog - Loco - Motor, steam engines and special vehicles - (Špeciálne vozy, motorové a parné lokomotívy)
ZZ Catalog - Loco - Diesels Locomotives - (Dieselové lokomotívy)
ZZ Catalog - Loco - Electric locomotive (Elektrické lokomotívy)
ZZ Catalog - Loco - Locotractors
ZZ Catalog - Track-side components - Signals and signs (železničné semafóry a značky)
ZZ Catalog -The track-side part - switches (výhybky)
ZZ Catalog - Rail objects - Tunels and portal (tunely a násypy)
ZZ Catalog - Rail objects - Trailbridges (železničné mosty)
ZZ Catalog - Rail objekts - Special rails (špeciálne koľajnice)
ZZ Catalog - Rail objekts - Rails (koľajnice)
ZZ Catalog - Longobjects - Long buildings (rozťahovacie budovy)
ZZ Catalog - Longobjects - Land (rozťahovacie dreviny, trávy, lány polí a pod.)
ZZ Catalog - Longobjects - Fences (ploty)
ZZ Catalog - Object - Parks, playground and building components (Parky, preliezky, kolotoče a komponenty do skladačiek k objektom)
ZZ Catalog - Object - Station and rail object (stanice, objekty s koľajivom, nakladacie rampy a podobne)
ZZ Catalog - Object - Backgrounds
ZZ Catalog - Object - Port and Bridge (prístavy, lode, vodné diela a mosty)
ZZ Catalog-Object-People and Animal (ľudia a zvieratá)
ZZ Catalog - Object - Floras arboretum (rastliny)
ZZ Catalog - Object - Houses (domy, bytovky, stavby)

Všetky začínajú písmenom ZZ, aby ste ich mali v zozname máp na úplnom konci. Chýba ešte niekoľko katalógov, ktoré auran neschválil z dôvodov rôznych chýb, alebo objektov, ktoré nemá vo svojej databáze. Tento problém vyriešim v priebehu najbližších 2 - 3 mesiacov. Dokončujem katalógy vagónov, potom sa budem venovať oprave máp. Ocenil by som reakcie na tieto mapy. Či sa vám to hodilo, pomohlo, alebo či je to na draka. Ešte viac by som ocenil koumáka, ktorý mi poradí, ako odhaliť chyby v nezverejnených mapách. Zatiaľ si s tým neviem poradiť. Ak si na to niekto trúfa, rád to s ním prekonzultujem. Môže ma kontaktovať napr. na Facebooku https://www.facebook.com/profile.php?id=100004266604557