Moderátor: Lugger


drew píše:Jen bych doplnil konkrétně:
- SSP zobrazí:
-- několikrát warning (neřeším)
-- Error: Texture 'body/zb.texture' is missing or could not be loaded in mesh 'body\licht24vf.im', material 'local*hash-45\kuid2 69084 60031 1\body**licht24Vf*1E0F133D*mtl #11*m.onetex'.
Ten error se opakuje pro každé použití textury v im mesh. Textury tam jsou, v dřívějších verzích TRZ04, TRZ06 se zobrazovaly, dokonce myslím že i v TS09, ale za to bych ruku do ohně nedal.
děkuji za příp pomoc
drew

bumbrdlik píše:Drew, absolutní cesty nemají na načtení textury vliv, ty jsou ve všech IM souborech.



 ,ale při exportu už ta první neexistovala,tudíž ta hláška...
 ,ale při exportu už ta první neexistovala,tudíž ta hláška...




jagg píše:Pak tomu rozumím, jen se divím, že už ten export proběhl.
 Pokud byl nějaký kix s texturou,tak se to zobrazilo bílé,nevím,jestli TS12 zobrazuje objekt s bílou texturou nebo vůbec
 Pokud byl nějaký kix s texturou,tak se to zobrazilo bílé,nevím,jestli TS12 zobrazuje objekt s bílou texturou nebo vůbec

Bingo, je tam! Např se textura jmenuje 'black.tga', nenačte se = Error a zároveň Warn: 'black.tga' is uniformcolor.jagg píše:V těch znacích bych problém neviděl, ale mám dotaz, není v těch několika warnings, co neřešíš, k vidění řetězec "uniform color"?
 ?
 ?Nezobrazuje se vůbec.Pifrnec píše:Na export asi stačí,že je tam nějaký materiálPokud byl nějaký kix s texturou,tak se to zobrazilo bílé,nevím,jestli TS12 zobrazuje objekt s bílou texturou nebo vůbec


Aha, tak po bouři ticho?drew píše:Jinak díky, takovou smršť jsem nečekal
 
   
   
 

drew píše:Aha, tak po bouři ticho?drew píše:Jinak díky, takovou smršť jsem nečekal


drew
 Podle mého k nápravě tvého problému pomůže jen poměrně složitě poeditovat mesh, není na to univerzální řešení a nedá se to přes fórum jednoduše rozepisovat.
  Podle mého k nápravě tvého problému pomůže jen poměrně složitě poeditovat mesh, není na to univerzální řešení a nedá se to přes fórum jednoduše rozepisovat.
Díky za reakcijagg píše:To je přece normální, ne?Podle mého k nápravě tvého problému pomůže jen poměrně složitě poeditovat mesh, není na to univerzální řešení a nedá se to přes fórum jednoduše rozepisovat.
 
 

------------------------------------------------------------------------------------
Verify Meshes
Asset: C:\Power\Steam\steamapps\common\TS2012\UserData\editing\v7e interior
pondělí 24 únor 2014, 00:50:17, Elapsed Time: 00:00:967
------------------------------------------------------------------------------------
   Invalid Texture: blinker_l1.im: leuchteorange.texture     TEX_SELFILLUM
   Invalid Texture: blinker_l2.im: leuchteorange.texture     TEX_SELFILLUM
   Invalid Texture: blinker_r1.im: leuchteorange.texture     TEX_SELFILLUM
   Invalid Texture: blinker_r2.im: leuchteorange.texture     TEX_SELFILLUM
------------------------------------------------------------------------------------
Verify Textures
Asset: C:\Power\Steam\steamapps\common\TS2012\UserData\editing\v7e interior
pondělí 24 únor 2014, 00:51:19, Elapsed Time: 00:00:983
------------------------------------------------------------------------------------
   [leuchteorange.texture.txt]
      Unsupported material slot: TEX_SELFILLUM

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků