Stránka 1 z 11

TS2010

PříspěvekNapsal: pát 02. říj 2009 15:16:57
od HaniskaJ
Tak. Vsedci uz mame TS2009, takze je cas tahat dalsie peniaze:

http://www.ts2010.com/

Re: TS2010

PříspěvekNapsal: pát 02. říj 2009 16:01:54
od sudruh
TRS zachvilku skonci ako need for speed

Re: TS2010

PříspěvekNapsal: pát 02. říj 2009 17:26:41
od redstone
Tak jako co se týče 2010 verze, tak jde o trochu jiný pojetí trainzu jako takového... nebo aspoň tohle tvůrci předesílali... já si ale myslím též že je to spíš dobrej způsob jak tahat peníze. Ikdyž zajímavý bude asi plugin pro maxko na vytváření stromů. Ikdyž teda knihovny pro plugin stojí kolem 600$ což je docela ranec...

Re: TS2010

PříspěvekNapsal: pát 02. říj 2009 17:30:21
od Josef72
Co třeba počkat na výsledek, než zase začnete s písničkou o tahání peněz ?

Eidt : Mimochodem, tato hra (následovník TS 2009) byla ohlášena už před více jak rokem , již v době veřejné betaverze TS 2009.

Re: TS2010

PříspěvekNapsal: sob 03. říj 2009 11:04:36
od marpit
Pochybuju že po prvotních problémech s 09 se někdo pohrne do 10.

Re: TS2010

PříspěvekNapsal: sob 03. říj 2009 13:01:48
od Josef72
Problémy byly s českou verzí hry. Navíc pakliže se nic nezměnilo od loňského roku, tak tato tzv. TS 2010 nebude klasickou trainz hrou. Bude zaměřena na mód "strojvůdce" a podle původních zpráv neměla obsahovat editor. Ale tak to formulovali před rokem, jestli se něco změnilo nevím.

Re: TS2010

PříspěvekNapsal: sob 03. říj 2009 13:19:53
od Ross
Mě vadí v TRS, že tam nejsou stíny. Vlak ma stín a všechno jiné nemá. Zato v dnešních hrách už mají stíny i malinké částí aut po nehodě (například FlatOut: UC). Přitom ta část levituje a dělá všechno možné. Za to v TRS nějaký dům stojí, nic nedělá celé hodiny ale stín to nemá.

Re: TS2010

PříspěvekNapsal: sob 03. říj 2009 15:04:27
od Geni
Dle screenů soudím, že se tak okolo roku 2020 dočkáme tmy v tunelu...

Re: TS2010

PříspěvekNapsal: sob 03. říj 2009 16:08:10
od Josef72
Stíny u scenery objektů nejsou kvůli zátěži PC (slova autorů hry). V budoucí verzi hry s tím ale prý počítají.
Ty sreeny jsou vlastně staré mapy z původních Trainz plus ty nové stromy, takže to skutečně vypadá dost nehezky. Někdy mi připadá, že v tom Auranu nemají nikoho s alespoň solidním grafickým cítěním.

Re: TS2010

PříspěvekNapsal: sob 03. říj 2009 16:31:12
od Atkins
Za to v TRS nějaký dům stojí, nic nedělá celé hodiny

Tak to mě rozbilo. Obrázek

Ten dům bude asi jako Rous :D

Re: TS2010

PříspěvekNapsal: sob 03. říj 2009 17:18:57
od bumbrdlik
Stíny u domů nejsou, protože se tím autoří nezabývaj. jinak by ho museli udělat ve složce shadow podobně jako se dělá stín lokomotivy. ten taky musí autor udělat jinak loko stín nemá. Takže to není věc hry ale autorů 3d objektů a podobně je to myslím i v jiných hrách.

Re: TS2010

PříspěvekNapsal: sob 03. říj 2009 17:56:19
od Josef72
Stíny u scenery objektů nejsou podporovány. A nějaký čas to tak ještě zůstane, z důvodů které jsem uvedl. Uvedl to nedávno zástupce Auranu na fóru k TS 2009.

Stíny se ve hrách vytváří dvěma způsoby. Pro tak náročnou hru jako je železniční simulátor přichází asi v úvahu pouze způsob, jaký popisuje bumbrlík. Tedy "objekt v objektu".

Re: TS2010

PříspěvekNapsal: sob 03. říj 2009 19:09:50
od bumbrdlik
Josef72 píše:Stíny u scenery objektů nejsou podporovány. A nějaký čas to tak ještě zůstane, z důvodů které jsem uvedl. Uvedl to nedávno zástupce Auranu na fóru k TS 2009.

Já sy to spletl s křivkami, jako mosty atd.

Re: TS2010

PříspěvekNapsal: sob 03. říj 2009 23:27:50
od FallCz
no ty stromy tam vypadaj docela pekne a kdyz jsem se podival na obrazek kde byly koleje a stromy jako ze stromy tak se mi to libilo o 50% vic

Re: TS2010

PříspěvekNapsal: ned 04. říj 2009 7:15:49
od Atkins
Ty stromy jsou od Jankvise a už se dají na Auranu stáhnout - některé.