od Blade77 » úte 07. čer 2011 10:06:06
Ahoj,
Vlastním též TS12, ano, má multiplayer v ostré verzi, funguje bezproblémově, sám jsem vytvořil jednu testovací mapu, která je na DLS, včetně session. Jenže, teď se jim asi trochu zbláznilo DLS, takže fugují jen mapy vestavěné, jiné bohužel ne. Hra obsahuje mapu od HOTT, je opravdu pěkná, obsahuje i multiplayer session, kterou jsem samozřejmě ihned otestoval - paráda. V mapě nás bylo hned 6 a vytvořili jsme tam slušný provoz. Ale chtěl bych upozornit na jednu maličkost. Pokud budete stahovat mapy pro multiplayer z DLS, může se vám stát, že objekty k nim nestáhnete, ačkoliv na DLS k dispozici budou. Ono je totiž podmínkou vlastnit onu verzi hry, pro kterou byl objekt vytvořen, aby jste ho mohli stáhnout. Na planet Auran se každý podívejte, jaké máte registrované verze hry a k tomu budete mít i takzvaný "download access ticket". Malý příklad: Mapa pro multiplayer obsahuje objekty pro TRS2004, 2006, 2009, 2010, 2012. Hráč, který se pokusí stáhnout objekty z DLS k ní, tak je majitelem všech verzí trainz, kromě 2009. V CMP, začne stahovat mapu, automaticky se začnou stahovat závislosti k ní, ale některé objekty se zobrazí červeně a nestáhnou se. Proč? Protože jsou pro TS2009 a tu hráč nevlastní. Tím pádem je pro něj mapa nepoužitelná. Tohle je nechutný fígl auranu, aby vás donutil mít všechny verze Trainz. Teoreticky se to dá obejít a to tak (nezkoušel jsem), že si tyto objekty stáhnete přímo ze stránek DLS a nainstalujete, ale zde pozor. Nesmí se mám uložit, jako lokálně upravený, jinak se ho hra bude snažit vrátit do originálu a stáhnout znovu před spuštěním hry - a zde zase shoříte. Toto jsou mé zkušenosti s multiplayerem. Já osobně nyní tvořím další mapu, sice fiktivní, ale pro multiplayer. Bude mít dvoukolejnou hlavní elektrifikovanou trať, spoustu průmyslu a převoz cestujících. Ale jsem velmi omezen v použití objektů, protože musím používat je to, co je na DLS. V TS12 jsou velmi pěkné objektyod HOTT Trainz, podobné našemu regionu, budu se snažit použivat jen to, co je u nás, nebo velmi podobné našemu. Jinak, co se týče multiplayeru v TS2010, je to opravdu jen beta, mám odzkoušeno, nepracuje, jak by měl. V TS12 je již ostrá verze a funguje naprosto bez potíží.