Stránka 1 z 1

BUMP.TEXTURE

PříspěvekNapsal: sob 09. čer 2018 14:31:03
od StepanM
Zdravím. Mám problém s csd_t211,<kuid:88903:6>. Textura 'csd_t211_body/PLASTbump.texture..' chybí nebo nemohla být načtena ze sítě 'csd t211\csd_t211_body\csd_t211_body.im'. Ujistěte se, že soubor se nachází v pracovním adresáři. V texťáku je, ale v souboru .im není. Když ji vyhodím, pořád hlásí, že chybí.

Re: BUMP.TEXTURE

PříspěvekNapsal: sob 09. čer 2018 16:13:50
od jagg
Nemám ten mesh při ruce, ale asi má na nějaké části nadefinovanou bump texturu, která schází. Tím souborem texture se rozumí obrázek a ne texťák.

Re: BUMP.TEXTURE

PříspěvekNapsal: sob 09. čer 2018 21:34:49
od StepanM
Asi jsem to blbě napsal. Nemyslel jsem soubor .txt, ale soubor .im otevřený pomocí programu Code pad. Ve složce je plastbump.tga a plastbump.texture.txt. A v poznámkovém bloku je
Primary=PLASTbump.tga
Tile=st
Když otevřu soubor .im programem Trainz Mesh Viewer, tak tam ta textura není.

Re: BUMP.TEXTURE

PříspěvekNapsal: ned 10. čer 2018 12:25:52
od jagg
Stáhl jsem si to a zjistil následující:
pro fungování v TS2009+ je mesh potřeba převést z pm (progressive) do im (indexed). Chunk, která má namapovanou bump texturu, tj. boky a čela motorového krytu, používá onetex materiál, ale pro současné verze Trainz by měl používat tbumptex materiál, aby mohl využívat bump texturu. Autor se původně patrně snažil bez navyšování polygonů naznačit plasticky větrací mřížky na boku a čele mašiny.

Re: BUMP.TEXTURE

PříspěvekNapsal: ned 10. čer 2018 17:35:15
od StepanM
Díky za radu. Přepsal jsem to v texťáku a nehlásí to chyby. Ale bude tam ještě něco, protože když chci loko postavit na koleje tak mi to shodí hru. Mám: Intel Core i7 6600U @ 2.50GHz Skylake-U/Y 14nm technológia, grafická karta Intel HD Graphics 520 (ASUStek Computer Inc) 2047MB NVIDIA GeForce 940M (ASUStek Computer Inc) Verzia ForceWare: 369.09 .

Re: BUMP.TEXTURE

PříspěvekNapsal: ned 10. čer 2018 19:49:39
od jagg
Pokud jsi v hexeditoru přepsal název materiálu, tak to nestačí. onetex a tbumptex totiž mají jinou délku stringu. Proto ti to padá, protože máš jinou velikost souboru než je v něm deklarováno.

Re: BUMP.TEXTURE

PříspěvekNapsal: stř 13. čer 2018 16:50:10
od StepanM
Díky, ale co s tím udělat, aby to fungovalo správně.