Stránka 1 z 1
		
			
				BUMP.TEXTURE
				
Napsal: 
sob 09. čer 2018 14:31:03 
				od StepanM
				Zdravím. Mám problém s csd_t211,<kuid:88903:6>. Textura 'csd_t211_body/PLASTbump.texture..' chybí nebo nemohla být načtena ze sítě 'csd t211\csd_t211_body\csd_t211_body.im'.  Ujistěte se, že soubor se nachází v pracovním adresáři. V texťáku je, ale v souboru .im není. Když ji vyhodím, pořád hlásí, že chybí.
			 
			
		
			
				Re: BUMP.TEXTURE
				
Napsal: 
sob 09. čer 2018 16:13:50 
				od jagg
				Nemám ten mesh při ruce, ale asi má na nějaké části nadefinovanou bump texturu, která schází. Tím souborem texture se rozumí obrázek a ne texťák.
			 
			
		
			
				Re: BUMP.TEXTURE
				
Napsal: 
sob 09. čer 2018 21:34:49 
				od StepanM
				Asi jsem to blbě napsal. Nemyslel jsem soubor .txt, ale soubor .im otevřený pomocí programu Code pad. Ve složce je plastbump.tga a plastbump.texture.txt.  A v poznámkovém bloku je 
Primary=PLASTbump.tga
Tile=st
Když otevřu soubor .im programem Trainz Mesh Viewer, tak tam ta textura není.
			 
			
		
			
				Re: BUMP.TEXTURE
				
Napsal: 
ned 10. čer 2018 12:25:52 
				od jagg
				Stáhl jsem si to a zjistil následující:
pro fungování v TS2009+ je mesh potřeba převést z pm (progressive) do im (indexed). Chunk, která má namapovanou bump texturu, tj. boky a čela motorového krytu, používá onetex materiál, ale pro současné verze Trainz by měl používat tbumptex materiál, aby mohl využívat bump texturu. Autor se původně patrně snažil bez navyšování polygonů naznačit plasticky větrací mřížky na boku a čele mašiny.
			 
			
		
			
				Re: BUMP.TEXTURE
				
Napsal: 
ned 10. čer 2018 17:35:15 
				od StepanM
				Díky za radu. Přepsal jsem to v texťáku a nehlásí to chyby. Ale bude tam ještě něco, protože když chci loko postavit na koleje tak mi to shodí hru. Mám: Intel Core i7 6600U @ 2.50GHz Skylake-U/Y 14nm technológia, grafická karta Intel HD Graphics 520 (ASUStek Computer Inc) 2047MB NVIDIA GeForce 940M (ASUStek Computer Inc) Verzia ForceWare: 369.09 .
			 
			
		
			
				Re: BUMP.TEXTURE
				
Napsal: 
ned 10. čer 2018 19:49:39 
				od jagg
				Pokud jsi v hexeditoru přepsal název materiálu, tak to nestačí. onetex a tbumptex totiž mají jinou délku stringu. Proto ti to padá, protože máš jinou velikost souboru než je v něm deklarováno.
			 
			
		
			
				Re: BUMP.TEXTURE
				
Napsal: 
stř 13. čer 2018 16:50:10 
				od StepanM
				Díky, ale co s tím udělat, aby to fungovalo správně.