Stránka 1 z 2
Budovi problém
Napsal:
úte 02. zář 2014 21:39:32
od Hackus
Čau mám takoví problém budova Obilný mlým 1 mi nechce přijímat obilý. Už se stím dva dny trápím a nemohu příjít na to proč to nejde už sem vystřídal několik vagonů a stále nic. Poradí te mi někdo? posílám foto o jako budovu jde.
Obilný mlým 1
Re: Budovi problém
Napsal:
pon 08. zář 2014 13:37:50
od azaren
Možná si u některých problémů poklepeš na čelo, že jsem blázen - ale opravdu i takové problémy se tu na foru několikrát řešily. Čili takto z patra mě napadá:
[edit: tuto budovu neznám, možná by pomohl ještě screen "vnitřku" - čili jaké jsou možnosti nakládky/vykládky u objektu.]
1) podporuje budova nakládku/vykládku surovin?
2) podporuje vagon nakládku/vykládku surovin?
3) je obilí ve vagonu i ve scenery objektu pod stejným KUIDem? (možná mají stejný obrázek ale jiný KUID)
4) jak jsem psal výše, tuto budovu neznám. Napadá mě ale, že některé scriptované vykládky/nakládky vyžadují zadání dalších proměnných a nestačí je pouze vytvořit. Např. zadat které vagony mohou obilí odvážet apod.
5) Dokáže AI strojvůdce náklad naložit?
6) Nehlásí vagon či objekt chybějící KUID?
7) Když najede vagon na nakládku/vykládku nezahlásí TS09 nějakou chybu? (zobrazeno v pravem dolním rohu - červená ikonka)
Nvm na kolik jsi zkušený hráč, tak píši vše co mě napadlo, kde by mohl být problém.
Kdyžtak dolož víc info - myslím že na to přijdem.
Re: Budovi problém
Napsal:
pon 08. zář 2014 16:30:32
od misoft
Mám dojem (2009 nemám), že i ten mlyn má svoje pravidlá, ktorými sa nastavuje príjem surovín. V editore by sa to malo dať nastaviť.
Re: Budovi problém
Napsal:
stř 10. zář 2014 11:29:33
od Hackus
azaren píše:Možná si u některých problémů poklepeš na čelo, že jsem blázen - ale opravdu i takové problémy se tu na foru několikrát řešily. Čili takto z patra mě napadá:
[edit: tuto budovu neznám, možná by pomohl ještě screen "vnitřku" - čili jaké jsou možnosti nakládky/vykládky u objektu.]
1) podporuje budova nakládku/vykládku surovin?
2) podporuje vagon nakládku/vykládku surovin?
3) je obilí ve vagonu i ve scenery objektu pod stejným KUIDem? (možná mají stejný obrázek ale jiný KUID)
4) jak jsem psal výše, tuto budovu neznám. Napadá mě ale, že některé scriptované vykládky/nakládky vyžadují zadání dalších proměnných a nestačí je pouze vytvořit. Např. zadat které vagony mohou obilí odvážet apod.
5) Dokáže AI strojvůdce náklad naložit?
6) Nehlásí vagon či objekt chybějící KUID?
7) Když najede vagon na nakládku/vykládku nezahlásí TS09 nějakou chybu? (zobrazeno v pravem dolním rohu - červená ikonka)
Nvm na kolik jsi zkušený hráč, tak píši vše co mě napadlo, kde by mohl být problém.
Kdyžtak dolož víc info - myslím že na to přijdem.
Tuhle hru hraji jen chvílí takže se ještě učím. Ještě se podívá do součástí jestli tam nechybý nějaké závislosti nebo i kuidi ale budova nehlásila nic chybného. Jinak děkuji za ochotu.
Re: Budovi problém
Napsal:
stř 10. zář 2014 19:14:36
od Hackus
Zjistil se že obilí tato budova asi nepřijme tak jsem našel jinou budovu na ječmen který by měl mlýn přijímatale po odskoušení ani to ne
obr. Nevyloží ječmen.
Díval sem se jestli mlýn nemá chybné závislosti či kuidi ty jsou v pořádku
obr. Závislosti.
Budova by měla podporovat nakládku i vykládku surovin ale nějak to asi nefunguje jak má nebo je to v nastaveni budovi
obr. Obilní mlýn vnitřek 1 obr.Obilní mlýn vnitřek 2 je to anglicky nerozumím tomu. Skoušel sem to i nějak nastavit a ani tak to nechce vysipak vagon. Když nastavím počáteční hodnotu aby tam byla třeba 450 000 ječmene tak tam je a aji jí spotřebovává a jsou i vyráběný pytle s moukou ale ječmen to stejně z vagonu nevysype. Skoušel sem naložit pytle s moukou to jde a zjistli se že se pytle s moukou vyrábějí ikdyž tam ječmen není je to nějaký divní.
Použitý vagon podporuje vykládku i nakládku surovin
obr. Vykládka ječmene testováno u jiné budovy pekárna vykládka ječmene.
AI strojvudce dokáže vyložit zastaví pak se posune o vagon ale nic se nevysype.
Při najetí vagonem na nakládku/vykládku TS09 nehlásí žádnou chybu.
Kdyby si ještě potřeboval nějaký informace dej vědět.
Re: Budovi problém
Napsal:
čtv 11. zář 2014 6:51:18
od azaren
Z toho co popisuješ je podle mě způsobeno tím, že mlýn i vagon podporují jiný produkt (rozuměj: pšenice v mlýnu a pšenice ve vagonu má jiný kuid) ačkoli můžou mít stejný obrázek.
Pro potvrzení mi prosím ještě pošli součásti vagonu (tak jak jsi to udělal s mlýnem).
Pokud se najde čas, dneska bych to otestoval u sebe, jestli budu mít stejný problém. Co jsem tak hledal, tak by mlýn měl být součásti TS09 automaticky.
PS k tomu že se vyrábí pytle s moukou: na obrázku je vidět, že sýpka má nastaveno rate 0, což znamená, že k tomu, aby vytvářela výsledný produkt pytle s moukou nespotřebovává ani ječmen, pšenici i oves. Tudíš má nastavenou nekonečnou výrobu. Aby spotřebovávala produkty, do rate dej hodnotu větší než 0.
Size=kolik se do sýpky vejde materiálu (max)
Rate=spotřeba suroviny (zde v minutách, jinde může být i v sekundách)
Initial=aktuální množství suroviny v zásobnících
Waybill=na kterém množství (amout) případně na kolika procentech (percent) se ti zobrazí v poptávkách, že mlýnu dochází daná surovina
Extern - nvm, musel bych se podívat co tam je za nabídku, typuju které vagony mohou nakládat vykládat - zde je "none" čili všechny co podporují dané produkty.
Re: Budovi problém
Napsal:
čtv 11. zář 2014 8:52:25
od pista
Zdravím,
mám sice TRS 04 a je to trochu z jiného konce, ale jednou se mi stalo, že jsem stejný problém s nakládkou a vykládkou uhlí (coal). Průmyslová kolej vyžadovala spotřebu v tunách (jako měrná jednotka) a já tam poslal vagon s nákladem uhlí na průmyslovou kolej, která byla v základu hry, ale ouha vagon byl naložen sice uhlím, ale měrná jednotka nákladu nebyla v tunách, ale jako jeden kus (styl kusového zboží) a vagon se mi tudíž ani nenaložil ani nevyložil. Bylo to prostě dané v configu vagonu, který napsal autor modelu vagonu. Trápil jsem se s tím docela dost dlouho, než jsem to zjistil.
Pišta.
Re: Budovi problém
Napsal:
čtv 11. zář 2014 9:28:02
od Hackus
pista píše:Zdravím,
mám sice TRS 04 a je to trochu z jiného konce, ale jednou se mi stalo, že jsem stejný problém s nakládkou a vykládkou uhlí (coal). Průmyslová kolej vyžadovala spotřebu v tunách (jako měrná jednotka) a já tam poslal vagon s nákladem uhlí na průmyslovou kolej, která byla v základu hry, ale ouha vagon byl naložen sice uhlím, ale měrná jednotka nákladu nebyla v tunách, ale jako jeden kus (styl kusového zboží) a vagon se mi tudíž ani nenaložil ani nevyložil. Bylo to prostě dané v configu vagonu, který napsal autor modelu vagonu. Trápil jsem se s tím docela dost dlouho, než jsem to zjistil.
Pišta.
Používané vagony fungují u jených budov dovře jen u zmiňované prostě nevyloží ječmen.
Re: Budovi problém
Napsal:
čtv 11. zář 2014 11:02:46
od azaren
Vím, což nevysvětluje to co jsem říkal. Pokud v ostatních budovách máš KUID stejný jako u vagonů, fungovat budou.
Budova, kterou si ale posílal v odkazech je od proroutes, tedy není vytvořena auranem. Vše sedí problému, který popisuji.
Můj odhad je ten, že mlýn používá kuid obilý, který vypadá třeba stejně, ale má jiné kuid číslo -> tudíš u ostatních budov vagon funguje, ale u zmiňované budovy ne.
"Oprava" by byla myslím v celku jednoduchá, pokud tam nepoužívají nějaké šílené scripty.
Neříkám, že se nemohu plést, jen si myslím, že to je nejpravděpodobnější. Z mé strany bych pak musel vyzkoušet, jestli budova u mě funguje a pak bych se kdyžtak zaměřoval na něco dalšího. Tak či tak potřebuji vidět kuidy vagonu, abych zjistil, který to je.
Re: Budovi problém
Napsal:
čtv 11. zář 2014 11:34:45
od Hackus
azaren píše:Vím, což nevysvětluje to co jsem říkal. Pokud v ostatních budovách máš KUID stejný jako u vagonů, fungovat budou.
Budova, kterou si ale posílal v odkazech je od proroutes, tedy není vytvořena auranem. Vše sedí problému, který popisuji.
Můj odhad je ten, že mlýn používá kuid obilý, který vypadá třeba stejně, ale má jiné kuid číslo -> tudíš u ostatních budov vagon funguje, ale u zmiňované budovy ne.
"Oprava" by byla myslím v celku jednoduchá, pokud tam nepoužívají nějaké šílené scripty.
Neříkám, že se nemohu plést, jen si myslím, že to je nejpravděpodobnější. Z mé strany bych pak musel vyzkoušet, jestli budova u mě funguje a pak bych se kdyžtak zaměřoval na něco dalšího. Tak či tak potřebuji vidět kuidy vagonu, abych zjistil, který to je.
Používám vagon Tdgs přeprava ječmene zavřeno
obr. vagon závislé součásti a
obr. vagon zavislosti součástíBudovu mlý sem nastavil takhle
obr. mlýn nastavení 01 a
obr. mlýn nastavení 02 vše se spotřebovává a vyrábí jak má
obr. mlýn spotřeba výroba 01 a
obr. mlýn spotřeba výroba 02 jak mile se spotřebuje ječmen tak se stejně dál vyrábí pytle s moukou
obr. mlýn spotřeba výroba 03 a
obr. mlýn spotřeba výroba 04Budovu na ječmen používám výrobnu sladu je také součástí TS2009.
Kdyby si potřeboval ještě nějaké informace tak dej vědět.
Re: Budovi problém
Napsal:
čtv 11. zář 2014 12:55:17
od azaren
Je to jak říkám:
Podle kuidů, které zde uvádíš pak:
V budově, ve které nemůžeš vyložit ječmen je ječmen pod kuidem: kuid2:30671:9110411:1
kdežto ječmen ve vagonu je kuid2:151900:100039:1
Což znamená, že ačkoli se jedná o jednu surovinu (ječmen) tak trainz to vidí jako dně rozdílné suroviny.
Vzhledem k tomu, že u ostatních budov ti vykládka z vagonu jde a navíc vagon mi podle obrázku připadal že má přiložen náklad i jako animovaný, pak nejjednodušší řešení pro tebe bude následující:
1) Zálohuj si budovu (mill) který budeš upravovat tak, ať máš někde kopii, kdyby jsi něco udělal nevratně špatně
2) Otevři si budovu v content manageru (tuším ctrl+shift+E)
3) vyhledej v otevřeném soubor "config" a otevři ho
4) najdi v configu výše zmiňovaný kuid ( kuid2:30671:9110411:1 ) a nahraď ho kuidem kuid2:151900:100039:1 (pozn: měl by tam být uveden minimálně dvakrát až třikrát, změň ho všude)
5) ulož a potvrď změny (tuším ctrl+m)
6) zkus jestli funguje - pokud ne, odepiš jen že ti to nejde a já si pak k tomu sednu na PC doma a popíšu to podrobněji (na notebooku nemam TS)
Je možnost, že tam jsou nějaké scripty apod. které tento postup neumožní. To ti ale odtud neporadím - musel bych se kdyžtak na tu budovu podívat u sebe doma.
Re: Budovi problém
Napsal:
čtv 11. zář 2014 18:29:41
od Hackus
azaren píše:Je to jak říkám:
Podle kuidů, které zde uvádíš pak:
V budově, ve které nemůžeš vyložit ječmen je ječmen pod kuidem: kuid2:30671:9110411:1
kdežto ječmen ve vagonu je kuid2:151900:100039:1
Což znamená, že ačkoli se jedná o jednu surovinu (ječmen) tak trainz to vidí jako dně rozdílné suroviny.
Vzhledem k tomu, že u ostatních budov ti vykládka z vagonu jde a navíc vagon mi podle obrázku připadal že má přiložen náklad i jako animovaný, pak nejjednodušší řešení pro tebe bude následující:
1) Zálohuj si budovu (mill) který budeš upravovat tak, ať máš někde kopii, kdyby jsi něco udělal nevratně špatně
2) Otevři si budovu v content manageru (tuším ctrl+shift+E)
3) vyhledej v otevřeném soubor "config" a otevři ho
4) najdi v configu výše zmiňovaný kuid ( kuid2:30671:9110411:1 ) a nahraď ho kuidem kuid2:151900:100039:1 (pozn: měl by tam být uveden minimálně dvakrát až třikrát, změň ho všude)
5) ulož a potvrď změny (tuším ctrl+m)
6) zkus jestli funguje - pokud ne, odepiš jen že ti to nejde a já si pak k tomu sednu na PC doma a popíšu to podrobněji (na notebooku nemam TS)
Je možnost, že tam jsou nějaké scripty apod. které tento postup neumožní. To ti ale odtud neporadím - musel bych se kdyžtak na tu budovu podívat u sebe doma.
Tak po přepsání to nefunguje aji z budovi zmizela volba nastavení
Re: Budovi problém
Napsal:
pát 12. zář 2014 6:56:52
od azaren
Ok, pokusím se na to doma podívat. Tvůj příspěvek už jsem včera nezkoukl - takže se to pokusím provést přez víkend.
Re: Budovi problém
Napsal:
pát 12. zář 2014 9:28:17
od bumbrdlik
azaren píše:Je to jak říkám:
Podle kuidů, které zde uvádíš pak:
V budově, ve které nemůžeš vyložit ječmen je ječmen pod kuidem: kuid2:30671:9110411:1
kdežto ječmen ve vagonu je kuid2:151900:100039:1
Což znamená, že ačkoli se jedná o jednu surovinu (ječmen) tak trainz to vidí jako dně rozdílné suroviny.
Vzhledem k tomu, že u ostatních budov ti vykládka z vagonu jde a navíc vagon mi podle obrázku připadal že má přiložen náklad i jako animovaný, pak nejjednodušší řešení pro tebe bude následující:
Je ještě jedna jednodušší možnost a to stáhnout si ten kuid2:30671:9110411:1 (název má Barley) z Auranu a přidat ho v editoru hry do vagonu.
Re: Budovi problém
Napsal:
pon 15. zář 2014 5:46:35
od azaren
Promiň, o víkendu jsem se tu neplánovaně nebyl, takže mi to všechno nevyšlo jak mělo...Jinak jak píše Bumbrdlík, šlo by to taky, pokud nemáš problém s tím přidat do vagonu další kuid.