Stránka 1 z 1

Zvýšení výkonu loko a Fanddovy návěstidla

PříspěvekNapsal: stř 23. dub 2014 12:58:09
od rak
Prosím, co mám změnit, aby se zvýšil výkon loko. Jedná se o všechny zabudované ve hře trainz 2009, např. 371+vozy B se rozjíždějí z 0 na 60 za 60 sekund a na 120 za dalších 60 sekund, to se mi zdá nějak divný. Config:

kuid <kuid2:46162:51371:2>
kind "engine"
trainz-build 1.3
category-era-0 "1990s"
category-era-1 "2000s"
category-class "ZE"
category-region-0 "CZ"
category-region-1 "DE"

flowsize
{
trainbrakepipe 200000
epreservoirpipe 0.1
no3pipe 0.1
no4pipe 0.1
auxreservoirvent 0.12
auxreservoir_no3 0.1
auxreservoir_trainbrakepipe 0.12
autobrakecylindervent 0.12
auxreservoir_autobrakecylinder 0.12
equaliser_mainreservoir 0.12
equaliservent 0.12
equaliserventhandleoff 0.12
equaliserventemergency 0.12
no3pipevent 1.5
no3pipe_mainreservoir 0.1
compressor 8
trainbrakepipe_reservoir 1
trainbrakepipevent 0.12
no3pipe_autobrakecylinder 0.1
epreservoirpipe_autobrakecylinder 0.1
mainreservoir_ep 0.1
vacuumbrakepipe 0.1
vacuumbrakepipereleasevent 0.1
vacuumbrakepipevent 0.1
vacuumbrakereservoir_vacuumbrakepipe 0.1
vacuumbrakecylinder_vacuumbrakepipe 0.1
highspeedexhauster_vacuumbrakepipe 0.1
}

volume
{
scale 1
trainbrakepipe 0.2
epreservoirpipe 0.2
no3pipe 0.2
no4pipe 0.2
auxreservoir 0.0384678
autobrakecylinder 0.00969387
vacuumbrakepipe 0
vacuumbrakereservoir 0
vacuumbrakecylinder 0
mainreservoir 2
equaliser 0.5
independantbrakecylinder 0.0103239
}

pressure
{
scale 1
compressor 0.011248
mainreservoir 0.0081548
highspeedexhauster 0
brakepipe 0.00736041
brakeinitial 0.0069
brakefull 0.00553261
indbrakefull 0.00563261
trainbrakepipe_start 0.00553261
epreservoirpipe_start 0
no3pipe_start 0
no4pipe_start 0
auxreservoir_start 0.00553261
autobrakecylinder_start 0.00560291
vacuumbrakepipe_start 0
vacuumbrakereservoir_start 0
vacuumbrakecylinder_start 0
mainreservoir_start 0.00946941
equaliser_start 0.00553261
independantbrakecylinder_start 0.00560291
}

mass
{
scale 1
fuel "6.2156e+006"
}

motor
{
resistance 1
adhesion 6
maxvoltage 600
maxspeed 44
brakeratio 90000
max-accel 25000
max-decel 25000
throttle-notches 8
axle-count 4
surface-area 80
moving-friction-coefficient 0.03
air-drag-coefficient 0.00025
}

throttle-power
{
0
{
0 0
}

1
{
0 60.3
2.5 44.5
5 35.2
7.5 29.1
9.9 25
12.4 21.8
14.9 19.2
17.4 17.3
19.9 15.7
22.4 14.4
24.9 13.3
27.3 12.3
29.8 11.5
32.3 10.7
34.8 10.1
37.3 9.6
39.8 9
42.3 8.6
44.7 8.2
47.2 0
}

2
{
0 140.6
2.5 99.5
5 77
7.5 62.7
9.9 53
12.4 45.8
14.9 40.3
17.4 36
19.9 32.6
22.4 29.8
24.9 27.4
27.3 25.3
29.8 23.5
32.3 22.1
34.8 20.6
37.3 19.5
39.8 18.4
42.3 17.4
44.7 16.6
47.2 0
}

3
{
0 253.3
2.5 169.1
5 127
7.5 101.6
9.9 84.8
12.4 72.6
14.9 63.5
17.4 56.5
19.9 50.9
22.4 46.2
24.9 42.4
27.3 39.2
29.8 36.3
32.3 33.9
34.8 31.8
37.3 29.9
39.8 28.3
42.3 26.7
44.7 25.4
47.2 0
}

4
{
0.1 328
2.5 260.3
5 188.2
7.5 147.4
9.9 121.1
12.4 102.7
14.9 89.3
17.4 78.9
19.9 70.7
22.4 64
24.9 58.6
27.3 53.9
29.8 49.9
32.3 46.6
34.8 43.5
37.3 41
39.8 38.6
42.3 36.5
44.7 34.7
47.2 0
}

5
{
0.2 328
2.5 328
5 264.8
7.5 201.8
9.9 163
12.4 136.8
14.9 117.8
17.4 103.5
19.9 92.2
22.4 83.2
24.9 75.8
27.3 69.6
29.8 64.3
32.3 59.8
34.8 55.8
37.3 52.3
39.8 49.3
42.3 46.6
44.7 44.2
47.2 0
}

6
{
0 328
2.5 328
5 328
7.1 272.3
9.9 219.7
12.4 175.5
14.9 149.8
17.4 130.6
19.9 115.7
22.4 104
24.9 94.2
27.3 86.2
29.8 79.5
32.3 73.8
34.8 68.8
37.3 64.5
39.8 60.6
42.3 57.3
44.7 54.2
47.2 0
}

7
{
0 328
2.5 328
5 328
7.5 328
9.9 270.1
12.4 220
14.9 185.8
17.4 160.6
19.9 141.4
22.4 126.4
24.9 114.2
27.3 104.3
29.8 95.8
32.3 88.6
34.8 82.6
37.3 77.1
39.8 72.5
42.3 68.3
44.7 64.6
47.2 0
}

8
{
0 295.2
2.4 282.1
4.8 265.8
7 252.5
9.4 231.2
11.5 214.9
14.3 195.2
16.9 180.5
19.8 165.6
22.4 150.9
25.3 139.4
27.5 131.2
30 123
32.2 118.1
35.4 111.5
37.9 109.9
40 106.6
42.7 105
44.7 101.6
47.2 0
}
}

dynamic-brake
{
0
{
0 0
}

1
{
1.6 0
4.5 18.3
13.1 31
17.6 32.5
20.6 31
25.4 25.3
30.6 17.9
36.6 9.1
45.1 0
}

2
{
1.6 0
4.6 24.9
13.3 45.3
17.5 44.7
20.3 42.2
24.8 37
29.5 27.9
36.3 17.3
45.1 0
}

3
{
1.6 0
4.5 32.1
13.1 61.1
17.1 61.1
20.6 57
24.9 49.8
29.3 40.2
36.1 26.4
45.1 0
}

4
{
1.6 0
4.9 43.8
12.6 76.8
16.6 77.3
20.8 70.7
24.9 63
29.5 50.8
35.8 33
45.1 0
}

5
{
1.6 0
4.5 51.6
13 95.7
17 95.7
21.3 89.4
25.3 79.3
29.9 61.5
36.4 38.1
45.1 0
}

6
{
1.6 0
4.9 64.8
13.4 111.3
17.6 112.1
21.5 103.5
25.8 91.8
29.9 76.9
36.1 50.6
45.1 0
}

7
{
1.8 0
4.5 79.8
13.9 132.3
18.3 135.3
22.5 122.9
26.6 108.1
30.3 93.3
36.1 63
45.1 0
}

8
{
1.9 5.4
4.3 98.4
13.9 150.1
18.5 152.6
22.9 140.9
27.1 122.9
31.4 107.4
36.6 73.9
45.1 0
}
}
asset-filename "CD 371_engine"
username "ČD 371 engine"
author "Josef Pav"
organisation "HP-Trainz"
contact-email "josef@hp-trainz.de"
contact-website "www.hp-trainz.de"
license

kuid-table
{
}
username-hu "ČD 371 mozdony"
username-cz "ČD 371 motor"
username-pl "Silnik ČD 371"

Re: Zvýšení výkonu loko

PříspěvekNapsal: stř 23. dub 2014 20:11:42
od Pifrnec
Ovládání v DCC závisí na "max-accel" a "max-deccel",v cabu to ovlivňuje "throttle-power".Na jednotlivé stupně stanoví,při jaké rychlosti (m/s) má jaký tah(kN).Vzhledem k tomu,že je to elektrická lokomotiva,tak by měl být engine s 32 "throttle-notches".A navíc má CD 371 maximální tažnou sílu 205kN.
Takže si tam dej jiný engine z novějších elektrik,tahle je z počátků Trainzu ;)
PS:Mrkni na config lokomotivy,kolik tam má "mass"-hmotnost lokomotivy,taky to ovlivňuje.

Re: Zvýšení výkonu loko

PříspěvekNapsal: stř 23. dub 2014 20:42:01
od rak
Problém vyřešen, ještě se zeptám, nemáte někdo fanddovy návěstidla v3 do trs2009? Díky moc. PS: Úprava je hrozně zdlouhavá.

Re: Zvýšení výkonu loko a Fanddovy návěstidla

PříspěvekNapsal: sob 26. dub 2014 9:31:04
od azaren
Když už to tu je, taky se zeptám: Dělal už někdo engine na 371, 151 apod.? Zvládnu to kdyžtak udělat sám, ale přece jenom, pokud se s tím už někdo dělal, vyhraje mé línější já... :D

Re: Zvýšení výkonu loko a Fanddovy návěstidla

PříspěvekNapsal: ned 27. dub 2014 9:47:41
od sasule
Možná bude něco na trainz-moravia.eu. Tam je to celkem slušné "semeniště" nově udělaných mašin a jejich součástí.