Stránka 1 z 1

Nezničitelný tag "asset-filename"?

PříspěvekNapsal: ned 10. lis 2013 22:24:19
od Qpepr
Mám tu jistou otázku na zkušenější trainzáky. Otázka zní. Generuje SSP pokaždé tento tag když importujete nějaký objekt se zapsaným mesh-table do hry? Nebo je to jen nějaká chyba?
Pokud importuji objekt knerý má zapsán mesh-table pak by přeci tag asset-filename byl zbytečný. SSP ho generuje vždy když má objekt nižší build. Pokud build odpovídá buildu hry, tag se nevygeneruje.
Pokud asset-filename z configu opět smažu a objekt uložím. SSP ho znova sám vygeneruje...
Obrázek
Zde se pokusím popsat můj konkrétní problém. S otázkou víše to trocha souvisí. Asset-filename v kombinaci s mesh-table mi jinak ve hře ani v SSP problém nedělá dokud nezapojím do objektu LOD.
Pustil jsem se do testování optimalizace objektů V TS09 za pomoci .LM.txt na který se odkazuje v configu z mesh-table. Jenže to neustále hází jistou chybu ze které podezdřívám právě tag asset-filename.
V TS09 v editoru je název objektu červený, ale normálně funguje včetně LODu. SSP pak hází červený vykřičník a nazdar.
Tag automaticky generuje i SSP u TRS06, ale již bez červeného ! a tváří se normálně. Funkčnost ve hře to pak potvrzuje.
Další věc. Ačkoli jsou v LM.txt hodnoty stejné, ve stkutečnosti je LOD jiný v TS09 naproti TRS06 (tj. zobrazují se úrovně v jiných vzdálenostech).
Pro TS09 se dá LOD udělat ještě jinak, pro TS09 svým vlastním způsobem. Ale to pak zase nejde vypnout light což je pro tento případ objektu dosti nevyhovující a vrátilo by mě to zase na začátek.
Hold, myšlenka zajistit komatibilitu tří (TRS04,06 a TS09) včetně optimalizace je hezká. Ale člověk netuší co si při realizaci užije srandy...

Předem díky za reakce.

Re: Nezničitelný tag "asset-filename"?

PříspěvekNapsal: pon 11. lis 2013 5:50:40
od Pifrnec
V 09 je zapnutý light,ať ho tam máš nebo ne.Jinak zkus smazat trainz-build,potřebuje ho až 12.

Re: Nezničitelný tag "asset-filename"?

PříspěvekNapsal: pon 11. lis 2013 11:49:17
od Qpepr
Ano, vím že light v 09 (build 2.9+) je permanentně zapnutý ať chci nebo ne.
Smazání buildu nic neřeší ... bohužel. SSP mi pak hlásí že verze 2.0, ale v configu build zapsán není. Asset-filename se tam generuje pořád, zmizí jen tehdy pokud zapíšu build 2.9

Re: Nezničitelný tag "asset-filename"?

PříspěvekNapsal: pon 11. lis 2013 15:58:52
od jagg
Já bych nespoléhal na pofiderní univerzálnost, ale udělal bych verzi TRS04-06 a pak TS09+ jak je to běžné u spousty autorů.

Re: Nezničitelný tag "asset-filename"?

PříspěvekNapsal: pon 11. lis 2013 20:35:43
od Pifrnec
Když to projedeš scriptem (Update to TS2009) v AssetX,tak to zmizí B-)

Re: Nezničitelný tag "asset-filename"?

PříspěvekNapsal: stř 13. lis 2013 20:23:49
od Qpepr
Děkuji za ochotu.
Po projeťí tím scriptem zmizí, ano. Bohužel to v podstaťe udělá to co si růčo v configu jinak přepíšu sám. Problém to tedy nevyřešilo.
Ale už jsem pokročil o kousek dál, a zdá se že je to na dobré cestě B-) Uvidíme ...

// jen bych ještě dodal... asset-filename je asi vskutku nezničitelný, ale řešení LODu pro TS09 s vypnutým lightem se zdá řešitelné, sic tak nějak polovičatě ale funkčně ...