Nezničitelný tag "asset-filename"?
Napsal: ned 10. lis 2013 22:24:19
Mám tu jistou otázku na zkušenější trainzáky. Otázka zní. Generuje SSP pokaždé tento tag když importujete nějaký objekt se zapsaným mesh-table do hry? Nebo je to jen nějaká chyba?
Pokud importuji objekt knerý má zapsán mesh-table pak by přeci tag asset-filename byl zbytečný. SSP ho generuje vždy když má objekt nižší build. Pokud build odpovídá buildu hry, tag se nevygeneruje.
Pokud asset-filename z configu opět smažu a objekt uložím. SSP ho znova sám vygeneruje...
Zde se pokusím popsat můj konkrétní problém. S otázkou víše to trocha souvisí. Asset-filename v kombinaci s mesh-table mi jinak ve hře ani v SSP problém nedělá dokud nezapojím do objektu LOD.
Pustil jsem se do testování optimalizace objektů V TS09 za pomoci .LM.txt na který se odkazuje v configu z mesh-table. Jenže to neustále hází jistou chybu ze které podezdřívám právě tag asset-filename.
V TS09 v editoru je název objektu červený, ale normálně funguje včetně LODu. SSP pak hází červený vykřičník a nazdar.
Tag automaticky generuje i SSP u TRS06, ale již bez červeného ! a tváří se normálně. Funkčnost ve hře to pak potvrzuje.
Další věc. Ačkoli jsou v LM.txt hodnoty stejné, ve stkutečnosti je LOD jiný v TS09 naproti TRS06 (tj. zobrazují se úrovně v jiných vzdálenostech).
Pro TS09 se dá LOD udělat ještě jinak, pro TS09 svým vlastním způsobem. Ale to pak zase nejde vypnout light což je pro tento případ objektu dosti nevyhovující a vrátilo by mě to zase na začátek.
Hold, myšlenka zajistit komatibilitu tří (TRS04,06 a TS09) včetně optimalizace je hezká. Ale člověk netuší co si při realizaci užije srandy...
Předem díky za reakce.
Pokud importuji objekt knerý má zapsán mesh-table pak by přeci tag asset-filename byl zbytečný. SSP ho generuje vždy když má objekt nižší build. Pokud build odpovídá buildu hry, tag se nevygeneruje.
Pokud asset-filename z configu opět smažu a objekt uložím. SSP ho znova sám vygeneruje...
Zde se pokusím popsat můj konkrétní problém. S otázkou víše to trocha souvisí. Asset-filename v kombinaci s mesh-table mi jinak ve hře ani v SSP problém nedělá dokud nezapojím do objektu LOD.
Pustil jsem se do testování optimalizace objektů V TS09 za pomoci .LM.txt na který se odkazuje v configu z mesh-table. Jenže to neustále hází jistou chybu ze které podezdřívám právě tag asset-filename.
V TS09 v editoru je název objektu červený, ale normálně funguje včetně LODu. SSP pak hází červený vykřičník a nazdar.
Tag automaticky generuje i SSP u TRS06, ale již bez červeného ! a tváří se normálně. Funkčnost ve hře to pak potvrzuje.
Další věc. Ačkoli jsou v LM.txt hodnoty stejné, ve stkutečnosti je LOD jiný v TS09 naproti TRS06 (tj. zobrazují se úrovně v jiných vzdálenostech).
Pro TS09 se dá LOD udělat ještě jinak, pro TS09 svým vlastním způsobem. Ale to pak zase nejde vypnout light což je pro tento případ objektu dosti nevyhovující a vrátilo by mě to zase na začátek.
Hold, myšlenka zajistit komatibilitu tří (TRS04,06 a TS09) včetně optimalizace je hezká. Ale člověk netuší co si při realizaci užije srandy...
Předem díky za reakce.