Všechno se to dá v TS2009 řešit.
Dobrý na textury je AssetX,tam to nestandartní rozměry ukáže.Ve verzích do TC ale fungujou,výš už je to katastrofa.
To ukazuje s přehledem jako chybu i ssp v 09.
pavelre píše:Klasická alfa si někdy v TS 09 u různých druhů objektů dělá co chce. Nejhorší je to u vegetace. Tam to vypadá někdy dost úděsně. A různý jiný forky. Udělal jsem si scenery alfované okno velikosti bilboardu. Za ním byla položená kolej a byla vidět. Když ale po ní něco jelo, tak to za oknem z té koleje zmizlo a za oknem se to zase objevilo. Některé stromy byly za oknem vidět, jiné nikoliv. Potíže jsou i s okny u interierů, pokud je na nich třeba zrcadlení vnitřku cabu, nebo špinavé sklo. Naštěstí stavím a jezdím ještě stále v TRS04 a v 09 si jen občas dělám nějaké pokusy. Ale i ty jsou někdy na budku. V 04 jsem v pohodě.
Na to pomáhá právě tag:
- Kód: Vybrat vše
Alphahint=masked nebo semitransparent
a
hint=dynamic
přidané do souboru příslušného souboru xxxx.texture.txt
a pro alfu také tag, který jsem napsal o příspěvek výše. Osobně od té doby, co jsem začal tyto zápisy u alfovaných textur používat, tak s alfou u TS09 žádný problém nemám.
04 jsou enginem stavěny poněkud jinak a proto mají i v PC větší zátěž, zvláště s klasickou alfou, v novější 09 a výše jsou už kvůli plynulosti a grafice zase jiné vychytávky a staré objekty je většinou nutno upravit pro novější engine.