Tak sem trochu četl, zkoušel a mám tady dva obrázky travnatýho porostu... polygonově sem to určitě přehnal, ale engine si s tím poradil dobře, teda s malou pomocí LOD, ale proč ne. Jediné úskalí je antialiasing, který musí být zapnutý jinak je to hodně divoké
(Beta ts2009 umožňuje 2x a 4x) a to právě chce lepší grafickou kartu.
Takže v číslech: rozměr 2x2 metry; cca 6000 polygonů v LOD_0; textury: 512x512, 256x256(květy); fps v plně zatravněné oblasti na ne moc super pc 27-30fps
(res. 1680x1024x32bit, AA4x, viditelnost 5km, v-sync 16).
redstone_20090502_0001.jpg
redstone_20090502_0000.jpg
Chtěl bych slyšet nějaký názory, ať vím, kam to tlačit, jestli do koše nebo to rozvíjet
KarlosK 
já si pravidelně stahuju aktualizace i beta-aktualizace a zatím bez problému... A to už patchů mám víc než dost. Opravdu bych se přikláněl k nějakému nekalému způsobu užívání TS
