Stránka 1 z 3

Kolaps TRS 2006

PříspěvekNapsal: pon 01. lis 2010 22:00:48
od PhD
Zdravím, už čtyři roky vytvářím v tomto simulátoru město, které se neustále rozrůstá. Takže hra sama o sobě náročná není, zato moje mapa ano. Dosáhl jsem velikosti asi 750 panelů, ale jen některé oblasti jsou plně sestaveny a do nich zasahovat nebudu. Ovšem v poslední době se mi objevil problém a díky němu se moje práce zdrží. Existuje ve městě jediná oblast, do které se nemohu ani přiblížit. Pokud se tak stane, celý Trainz zkolabuje a neuložené změny jsou tak ztraceny. Po ostatních koutech a místech se pohybuju bez problémů, ale jen ta jediná mi dělá problémy. Absloutně nevím, čím to může být, jelikož používané objekty v Content Manageru nevykazují žádnou chybu a tytéž používám i na jiných místech. Mohl by mi někdo z vás prosím poradit, jak bych problém vyřešil? Pokud by bylo potřeba poslat nějaký soubor, není problém. Mockrát děkuju.

Re: Kolaps TRS 2006

PříspěvekNapsal: ned 14. lis 2010 17:51:01
od sasule
Že by mělo TRS2006 nějaké omezení počtu objektů v panelu nebo panelů? Nevím, tipuju...

Re: Kolaps TRS 2006

PříspěvekNapsal: ned 21. lis 2010 10:37:27
od PhD
Počet panelů bych pochopil, ale tím to asi nebude. Od posledního příspěvku jsem přidal další a nic se nestalo. Počet objektů na panel je vyloučen, protože na jiných se toho nachází víc než je zdrávo. Můžu poslat kompletní sadu kuidů, z nichž město stavím, pokud by měl někdo zájem vyzkoušet, v čem je zakopaný pes.

Re: Kolaps TRS 2006

PříspěvekNapsal: ned 21. lis 2010 11:40:30
od jagg
Podle me to musi byt nejaka vadna soucast, a vubec nezalezi na tom, jestli vykazuje nebo nevykazuje chybu. Nejlepsi by bylo vyzkouset to na jine masine s tim samym TRS. Ja jsem treba jeste nikdy nerozchodil mapu SKG1989 i kdyz vim, ze s ni na moji verzi TRS2006 neni problem, ovsem dohledavat vadnou soucast se mi fakt nechce...

Re: Kolaps TRS 2006

PříspěvekNapsal: úte 23. lis 2010 18:52:52
od PhD
Součástí na mé mapě je přes 950. Dohledat vadnou součást by bylo problematické, i kdybych bylo jen 50. Taky mě napadlo, že najdu dobrovolníka, který svůj počítač obětuje. Teď je otázka, jak vadnou součást na náhradním počítači najít...? Pokud ho chceš vyzkoušet sám, není problém. Součástí je tedy přes 950, balíček CDP má asi 146 MB, rozbalená mapa v Trainzu má zhruba 81 MB a zabalená v CDP má něco okolo 10 MB. Udělám cokoliv, abych tu mapu rozběhl, pracuju na strašně dlouho na to, abych to kvůli takové krávovině vzdal.

Re: Kolaps TRS 2006

PříspěvekNapsal: úte 23. lis 2010 23:04:31
od janlady
Voni PhD mě se to stalo 2x a vyřešil jsem to tím že jsem vypnul texturu a zjistil na které části to blbne a ten čtverec jsem odmazal a potom chybějící kuidy zkoušel na prázdné mapce.Protože se
může stát že člověk použije vadný kuid někde jinde a bude kolabovat v dalším místě,(tolik zkušenost) |D: grrr :)) :D :bomb: :boohoo: :)))) [-X .

Re: Kolaps TRS 2006

PříspěvekNapsal: sob 27. lis 2010 11:34:14
od PhD
Každá zkušenost mi pomůže, aspoň zjistím, co se s tím děje. Průšvih je ten, že své město rozchodím jen na svém počítači, ke kterému se dostanu jen 6x za měsíc. Pokud by tedy nevadilo, kdybychom se kontaktovali v době, až budu zase doma, byl bych za toto velice vděčný. Tvůj postup bych docela ocenil, ale pořádně netuším, jak s tím manipulovat tak, aby to nebylo ještě horší. A ještě jednu aktualitu na závěr: od poslední editace se mi už mapa nespouští vůbec a hra mi spadne už při načítání.

Re: Kolaps TRS 2006

PříspěvekNapsal: sob 27. lis 2010 13:37:47
od janlady
Voni PhD nevím jestli upravuješ chybné kuidy ale to se stane jesliže chyby přesáhnou určitou mez a nebo jseš na mapě na zobrzení v místě chyby,najeď na novu mapu,prázdný čtverec a svoji mapu,
k ní připoj tím se dostaneš z místa kvůli kterému se mapa nenačítá |D: grrr :)) :D :bomb: :boohoo: :)))) [-X .

Re: Kolaps TRS 2006

PříspěvekNapsal: úte 07. pro 2010 16:48:41
od PhD
Jo, to mě taky napadlo, ale chtěl jsem to využít jako poslední možnost. Používám aktivní nástupiště CGM pro tramvajovou dopravu a mám jich přes 3 000 kusů. Při posledním připojení se mi totiž každý jeden konec nástupiště "odlepil" od připojených kolejí. Nicméně pokud to pomůže, budu muset obětovat čas při spojování.

PS: mohli bychom si vyměnit nějaké kontakty?

Re: Kolaps TRS 2006

PříspěvekNapsal: pon 14. bře 2011 11:46:06
od koslok
Zdraví, mám občas podobný problém, někdy i na prázdné mapě s pár objekty, problém není v HW ale v samotném TRS 06 ... při naplnění RAMky na 1,76 hra vždy spadne (tato informace se objevila na polských forech) řešení je "jednoduché" a to přejít na TS2009, kde je již tato chyba odstaněna. Hru jsem si dnes objednal takže koncem týdne dám info zdali pomohlo.

Re: Kolaps TRS 2006

PříspěvekNapsal: úte 15. bře 2011 19:20:00
od Ondra770
Projdi si napřed objekty z ruských stránek, například věci s kuidem 198708:xxx rádi shazují trsko. Prý to způsobují znaky azbuky použité při modelování.

Re: Kolaps TRS 2006

PříspěvekNapsal: stř 16. bře 2011 14:16:30
od bumbrdlik
koslok píše:...problém není v HW ale v samotném TRS 06 ... při naplnění RAMky na 1,76 hra vždy spadne ...

Já mám podobný problém, že to kolem tohoto zaplnění taky padá ( a to i TRS 2004). Kormě přechodu na vyšší verze tady jedně pomůže zkrátit dohlednost v krajiny a objektů na mapě

Re: Kolaps TRS 2006

PříspěvekNapsal: pát 08. dub 2011 11:05:51
od vinceblack
Nejsem si jistý, jestli to zkracování zobrazované vzdálenosti pomáhá. Před časem mi začala padat mapa "Sudety 1996 Jesien" (fatal error hned po naběhnutí). Zkoušel jsem vzdálenost zkrátit dokonce až na minimum, ořezat veškerou grafiku, ale bylo to marné. Zvláštní je, že se to dělo jen při některých scénářích (měl jsem tehdy pro tuhle mapu asi 3).

Podobná situace se opakovala v americké mapě Tehachapi. Pak jsem zjistil, že hra asi nepadá kvůli vzdálenosti nebo detailům, ale spíš na problémových místech jako jsou větší nádraží. Když jsem totiž stačil překliknout pomocí záložky na nějakou pustinu, bylo to v pohodě. Jen jsem se však k tomu většímu nádraží přiblížil - pád. Ale nevím, co s tím. Zrovna ta Tehachapi mi zase tak obrovská nepřipadá. Navíc mám 4 MB RAM, to by přece mělo být dost... Ale nyní z pěti scénářů pustím s bídou jeden... :(

Re: Kolaps TRS 2006

PříspěvekNapsal: pát 08. dub 2011 16:14:24
od janlady
Voni Vinceblack 4MB využiješ jenom při 64b OS ale jinak jenom něco přes 3MB,také musíš počítat s ostatním softwerem ten také něco využije. |D: :)) :D grrr :bomb: :boohoo: :))))

Re: Kolaps TRS 2006

PříspěvekNapsal: pát 08. dub 2011 16:36:48
od sudruh
Ja vás len opravím, napísali ste 4MB... to by bolo so štyrmi mega :D