Stránka 1 z 1

úprava textur pro 06

PříspěvekNapsal: stř 20. led 2010 13:11:41
od wlk
Ahoj,potřeboval bych poradit,jak opravit textury,které korektně chodí v 04 a starší,ovšem v 06 se nezobrazují.Teď mám na mysli ty,co se nezobrazují v Steffanově cabu pro 354,ale předpokládám,že časem narazím na další objekty s podobným problémem.

Re: úprava textur pro 06

PříspěvekNapsal: stř 20. led 2010 16:05:13
od jagg
Mno, potřebuješ na to ňáký vercajk kromě grifu, nevím ale, nakolik jsi protřelý uživatel, takže se mi spíš když tak ozvi na SZ, zkusím Ti poradit.

Re: úprava textur pro 06

PříspěvekNapsal: stř 20. led 2010 20:01:58
od somine
asi ti to píše toto co? |D:
Obrázek

Re: úprava textur pro 06

PříspěvekNapsal: čtv 21. led 2010 8:47:17
od wlk
somine :arrow: ne,žádnou podobnou chybovou hlášku u toho nemám,jen samozřejmě finální vykřičník.

Re: úprava textur pro 06

PříspěvekNapsal: čtv 21. led 2010 9:28:14
od Atkins
pošli původní CDP, já Ti ho vyexportuju do 06.

Re: úprava textur pro 06

PříspěvekNapsal: čtv 21. led 2010 21:30:03
od Dikobraz64
:arrow: wlk:
Pokud tam nemáš texturu příslušného názvu (třeba sklo.tga), tak smaž TXT odkaz, aby ji správce nehledal. Autoři občas zapomenou po starých a nepoužitých texturách zamést stopy.

Hlášku o nepodporovaných progresivních sítích zrušíš jedině opravou PM souboru na IM. K tomu slouží prográmek PM2IM.exe od PEVSoft. Pak musíš opravit i odkaz v configu. V některých případech je třeba ten odkaz napsat, protože na PM soubory může být postaru zadán pomocí asset-filename, ale od TRS 2006 už to po změně z PM na IM nemusí fungovat. Lepší je pak použít sekvenci tagů mesh-table ....
TRS 2006 s PM soubory ještě celkem dobře spolupracuje, TS 2009 už je častěji místo varování detekuje jako chyby.

Re: úprava textur pro 06

PříspěvekNapsal: sob 23. led 2010 20:03:30
od Atkins
wlku: mas maila ;)