vinceblack píše:Jak jsem tady psal, SSP nabíhá neskutečně dlouho (cca 5 min.), vypisuje chybu o špatném registračním čísle, přitom je zadané správně a pak mě nakonec pustí.
To že to trvá velmi dlouho je tím, že ta hláška se objeví až po čtvrtém neúspěšném ověření toho seriového čísla na Auranu.
Já sice Win 7 nemám, ale toto tady bylo řečeno, že souvisí s přidělenými právy pro správce systému. Nestačí přidělit správu jen na ikoně zástupce.
vinceblack píše: Samotný simulátor nabíhá sice mnohem rychleji než TRS2004, ale zase si to vynahradí při spuštění tratě v editoru, to je opět zálěžitost 5-10 minut. Přitom mám nové PC, v podstatě pár dní, a mnoho toho nainstalovaného nemám...
Tak to je tím, že TRS2004 se všechny objekty načítaly do cache při spuštění hry a při načítání mapy pak už nemusely, ale u TRS2006 se načítají objekty až při spuštění mapy. A pokud je ta mapa velká, tak je to dost iritující zvláště, když se má zkoušet po dílčích úpravách scenář a přecházet z editoru do strojvůdce a zpět. To mi prakticky odradilo mapy v TRS2006 stavět výjimka je akorát u úprav na mapě Praha - Plzeň, kde spustím mapu a jdu si v klidu vypít kafe
Podle mého názoru velmi zdržuje jak správu, tak i načítání ten databázový systém. musí se dělat jeden krok navíc nejdřív vyhledat objekt v databázi a pak teprve na disku Já si databázi představuji, že by tam měly být přímo objekty a ne jenom že jsou tam jen názvy objektů, kuid a věci pro SSP.
A pak je ještě jedna věc. SSP TRS2006 má na každou bl*bost v registrech Windows klíč.