Stránka 1 z 2

Fatal Eror a Kuidy

PříspěvekNapsal: úte 19. srp 2008 20:47:08
od janlady
Mnohým : chtěl bych upozornit na věc kterou tu nikdo ještě nezveřejnil "v 04 se vyskytuje padání hry pro špatný (chybný) config kuidu. A to že místo
jpg,tga,bmp je nápis TEXTURE který je pro TC a zvládne ho 06 ale 04 při třech kouscích těchto kuidů padá! :bomb:

Re: Fatal Eror a Kuidy

PříspěvekNapsal: stř 20. srp 2008 9:50:46
od sudruh
ak som správne pochopil, koncovka súboru je nahradená "TEXTURE"?
inak 04 jpg nezvládne...

Re: Fatal Eror a Kuidy

PříspěvekNapsal: stř 20. srp 2008 11:05:36
od DjLibi23
janlady :arrow: jestli mas pravdu s tim padanim trs kvuli koncovce TEXTURE tak to budu mit zajimavy protoze ja sem ve sve 04 nasel techto souboru 1819 :!: :-O :o ...zajimave je ze me trs shazuji jen urcite mapy.... :-?

Re: Fatal Eror a Kuidy

PříspěvekNapsal: stř 20. srp 2008 11:53:05
od Rodny
Ale notak pánové, přestaňte s těmi mystifikacemi, koncovka TEXTURE vznikla už u prvního trainzu a funguje prakticky jako zámek na textury. Takovouto texturu není možné jakkoliv otevřít a tím pádem upravit.

Re: Fatal Eror a Kuidy

PříspěvekNapsal: stř 20. srp 2008 12:38:33
od janlady
Rodny : TEXTURE otevřít jde upravit ne.Ale v tom není podstata ale v tom že čistý kuid jenom s TEXTURE bez normální textury bmp,jpg a tga opravdu
dokáže schodit 04 před načtením posledního semaforu! Vyzkoušel jsem to asi 12x.Kuidy s tetxurou těch zvládne více ale zase schazují mapy.Jinak podle mně
TEXTURE přišla až s přípravou 06 aby se nemohly krást textury. :bomb:



P.S.pro 04 je možné tam kde není čistá TEXTURE smáznout.

Re: Fatal Eror a Kuidy

PříspěvekNapsal: stř 20. srp 2008 13:06:58
od Rodny
janlady píše:...Jinak podle mně TEXTURE přišla až s přípravou 06 aby se nemohly krást textury...

Prudce se mýlíš, zeptej se například takového LukasX, ten textury s příponou TEXTURE pokud vím používá už hodně dlouho, to samé jiní autoři...

Re: Fatal Eror a Kuidy

PříspěvekNapsal: stř 20. srp 2008 14:08:32
od bumbrdlik
Rodny lukasx určitě nepoužívá convertovanou texturu, ale normální texturu např "oblouk.tga" s doprovodným souborem "oblouk.texture.txt", ale janlady myslí přímo texturu s názvem "oblouk.texture". V takovéto formě ji ani žádný autor objektu použít nemůže. Ta se dá vytvořit jenom s pomocí Auranovského programu TextureConvert.exe.

janlady Je tvoji chybou, že jsi některé objekty určené pro TC a TRS2006 je předělal do TRS2004. Některé zkrátka předělat nejdou a potom způsobují v TRS2004 pády.

Re: Fatal Eror a Kuidy

PříspěvekNapsal: stř 20. srp 2008 14:50:44
od Rodny
bumbrdlik píše:Rodny lukasx určitě nepoužívá convertovanou texturu, ale normální texturu např "oblouk.tga" s doprovodným souborem "oblouk.texture.txt", ale janlady myslí přímo texturu s názvem "oblouk.texture". V takovéto formě ji ani žádný autor objektu použít nemůže. Ta se dá vytvořit jenom s pomocí Auranovského programu TextureConvert.exe.

janlady Je tvoji chybou, že jsi některé objekty určené pro TC a TRS2006 je předělal do TRS2004. Některé zkrátka předělat nejdou a potom způsobují v TRS2004 pády.

Bume, nedělej ze mě hlupáka, rozdíl mezi *.texture a *.texture.txt ještě poznám. Zrovna s Lukášem jsme se právě na toto téma bavili, nepoužívá to u všech objektů, ale vím, že u něčeho to používal. Až dojede z dovolenky, určo to potvrdí :)

Re: Fatal Eror a Kuidy

PříspěvekNapsal: stř 20. srp 2008 14:52:00
od Atkins
Zdar - soubory "xxx.texture", tzn. soubory ktere maji v sobe obsazena obrazova dada, jsou opravdu starsi nez TRS04. A opravdu se nezda, ze by zpusobovaly pad hry - takova Dracova mapa - Mikrosystem obsahuje taky takoveto soubory a nepada - vite co by bylo revu, kdyby to byl fakt :?: Take neni pravdou, ze 04 neumi nacist obrazky ve formatu jpeg.

Re: Fatal Eror a Kuidy

PříspěvekNapsal: stř 20. srp 2008 16:20:17
od janlady
Rodny : mluvíš o prvním sloupečku ale já o druhém jenom Bumbrdlík to pochopil
vzor: nastupiste souborTEXTURE. Je to takle jasnější? :bomb:

Re: Fatal Eror a Kuidy

PříspěvekNapsal: stř 20. srp 2008 16:28:44
od bumbrdlik
Rodný, neber to tak osobně, je možný, že lukasx umí s tím programem, co jsem uvedl předtím, zacházet. Já jsem na to nepřišel.

Atkinsi, je to možný že se už používaly ty soubory před TRS2004, protože já ten program TextureConvert.exe mám u Trainz 1.1.1.

Re: Fatal Eror a Kuidy

PříspěvekNapsal: čtv 21. srp 2008 21:28:59
od Pifrnec
Formát .texture používají default objekty a je to asi .tga textura nějak zabalená i s textem do tohoto formátu.Kdysi jsem na to koukal,ale nějak jsem to nepobral.Dá se vytvořit programem Tga tool 2 k sehnání je někde u MSTS.

Re: Fatal Eror a Kuidy

PříspěvekNapsal: čtv 11. pro 2008 18:45:20
od CzechDJ
Zdravím, měl bych jeden problém s TRZ. Stáhl jsem z Auran DLS loko 754.030 a při vložení do hry mi to píše
Obrázek
V configu je licence odkazována k TRS06, ale stáhl jsem to v kategorii TRS04, nevíte co s tím?

Re: Fatal Eror a Kuidy

PříspěvekNapsal: čtv 11. pro 2008 18:51:59
od Lugger
CzechDJ :arrow: TRS2006 je spoluautor, nesjpíš má "na triku" textury ;-)

Re: Fatal Eror a Kuidy

PříspěvekNapsal: pát 12. pro 2008 10:10:23
od Hummus
textury do formatu *.texture bylo mozne v podstate konvertovat jen u puvodniho Trainz. U toho byl take prilozen ten soubor Textureconvert.exe. U TRS2004 a novejsich uz nebyl. Problem s timto programem (TextureConvert) je ten, ze vetsine uzivatelu proste nefunguje. Nekteri pisi, ze fungoval ve Win 98, ale mne nefungoval ani tam.

-> Janlady, Bumbrdlik: Vam ten program funguje? Pokud ano mohli byste se se mnou podelit jak to udelat, aby to fungovalo?