Stránka 1 z 1

Dotaz k TrainzObjectz

PříspěvekNapsal: čtv 04. pro 2014 17:36:37
od Sley
Zdravím kolegy trainzáky,
a mám jeden dotaz, na který mě už několik měsíců nenapadá žádná smysluplná odpověď:

Když si nechám v TO zkontrolovat nově staženou mapu na chybějící objekty, v mnoha případech mi to v sekci "UNKNOWN OBJECTS" vyplivne hlášky typu:
<KUID2:149987:37009:1> FMA instant grass a 30x20 (ONLY EARLIER VERSION <KUID:149987:37009> AVAILABLE)
<KUID2:173943:200329:1> Lokomotywownia Trutnov (ONLY EARLIER VERSION <KUID:173943:200329> AVAILABLE)
<KUID2:77641:24477:4> AZD_Odjezd_4 (ONLY EARLIER VERSION <KUID:77641:24477> AVAILABLE)
atd.

Žádnej velkej angličtinář sice nejsem, ale pokud jde o anglicko - český překlad, tak tomu, myslím, rozumím. Akorát absolutně nechápu, co mi tím chce TO říct (a co s tím mám tedy dělat), protože ve své složce DOWNLOADS mám jak ten starej, tak i ten novej KUID... takže jinak řečeno, vůbec netuším, co je kde blbě... V configu mapy je zapsanej ten novej KUID - OK, ale proč mi ho, sakryš, TO hlásí jako chybějící, když ho zcela prokazatelně mám? :-?

Může mi někdo prosím poradit?

Re: Dotaz k TrainzObjectz

PříspěvekNapsal: čtv 04. pro 2014 20:48:05
od bumbrdlik
Ono to píše v té závorce, že je to pouze starší verze. Pokud máš v Downloads u všech třech oba dva kuidy a v configu mapy určitě zapsané ty s těmi třemi čísly (ty KUID2), tak klidně ty jednoduché můžeš v TrainzObjectZ smazat, protože tu starší verzi už nebudeš potřebovat

Re: Dotaz k TrainzObjectz

PříspěvekNapsal: sob 06. pro 2014 9:31:04
od Sley
Díky za radu - mě to smazání "starých" KUIDů napadlo taky, ale jelikož jsem už x-krát v Trainzu zažil "Fatal error", tak jsem se do toho zatím raději nepouštěl :D

Re: Dotaz k TrainzObjectz

PříspěvekNapsal: sob 06. pro 2014 12:46:15
od Churchill
Já když tvořím mapy, tak když si to pak vyjíždím v TrainzObjectz, tak úplně dole se mě také červěně objeví pár takových "kiksů". Není to chyba, mazat se nic nutně nemusí (to záleží na každém, jak kdo chce). Já v TRS dělám asi tak 10 let, takže jsem za tu dobu nashromáždil úžasné množství KUIDů (pro TRS_04). Takže některé jsou logicky tzv. dvakrát.
Ve hře to nevadí, alespoň v TRS_04 to žádné chyby neháže. A kontrolovat v tom ohromném množství KUIDů, které jsou novější (tedy pod 2: ....), to by bylo hrozně pracný, a hlavně náročný na čas