Jak hra přiděluje kuid vlastním mapám?

Obecně o hře Trainz Railroad Simulator 2004. Problémy se stahováním objektů. Instalace objektů. První spuštění. O opravných balících hry.

Moderátor: Lugger

Jak hra přiděluje kuid vlastním mapám?

Příspěvekod waistcoats » pát 16. kvě 2008 20:19:41

:idea: Nevíte náhodou někdo jakým principem přiděluje TRS 04 mapám vlastnoručně vytvořeným kuid? Mě se totiž stalo, že mě neznámým způsobem začala hra přidělovat sčista jasna kuidy mým mapám typu :XXXXXXX:742YYYY (x-moje ID).Před tím to bylo číslování map XXXXXXX:100YYYY. #-o
Zkouším TS 2009 SP3...
Uživatelský avatar
waistcoats
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 209
Registrován: stř 12. bře 2008 21:21:17
Bydliště: ČR, Holubice
Trainz UID: 310125
Jezdím v: TRS06 + SP1
Hardware: AMD Athlon64 X2 6000+,3GB RAM,nVidia GIGABYTE 9500GT 512MB

Re: Jak hra přiděluje kuid vlastním mapám?

Příspěvekod bumbrdlik » pát 16. kvě 2008 21:50:40

Tak to jsi si musel jednou sám tu svoji mapu přečíslovat tím 742YYYY, Číslo se přiděluje vždy vyšší než je nejvyšší z předchozích map.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2406
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Jak hra přiděluje kuid vlastním mapám?

Příspěvekod waistcoats » sob 17. kvě 2008 7:22:47

Právě ,že ne. Jenom sem si dělal reskin na Atovu 742. Je možný, že bych tam někde spáchal nějakou chybu a přepsal nějaký default kuid? V adresáři hry Settings->kuid(txt)sem našel soubor ,který v sobě má zápis :base-kuid 310125:742390.Ale kde se tam nabral, a čím sem to způsobil nevím.Když sem ho smazal,otevřel si v editoru svou mapu,kterou sem předtím v config přepsal na kuid 310125:100500, pohnul nějakým scenery objektem ->dal uložit jako - a uložil mapu znovu pod jiným jménem,tak se v config znovu objevil kuid 742391??? Mám tedy TRS přeinstalovat?
Zkouším TS 2009 SP3...
Uživatelský avatar
waistcoats
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 209
Registrován: stř 12. bře 2008 21:21:17
Bydliště: ČR, Holubice
Trainz UID: 310125
Jezdím v: TRS06 + SP1
Hardware: AMD Athlon64 X2 6000+,3GB RAM,nVidia GIGABYTE 9500GT 512MB

Re: Jak hra přiděluje kuid vlastním mapám?

Příspěvekod bumbrdlik » sob 17. kvě 2008 11:22:00

Pak je tedy možné, že kuid mapy se určuje jako vyšší, než ze všech objektů, které máš pod tvým kuidem a tady přeinstalace nepomůže. Jediné řešení asi je dát tomu tvému reskinu menší číslo jak 100000.

Jinak, ti, kteří dávají takto veliká čísla objektům traincar - lokos tak nedodržují pravidla podle Auranu.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2406
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Jak hra přiděluje kuid vlastním mapám?

Příspěvekod waistcoats » sob 17. kvě 2008 21:56:19

Ne,ne. Nic z toho asi nefunguje, hra si tvrdošíjně přiděluje kuid podle svého a stále s předčíslím Y-742. Přitom když sem si hru naistaloval prvně,přidělovala kuid s předčíslím Y -100.... Nechápu to,někde musí mít ta hra nějakej soubor,který toto řídí. Na Trizpedru v Tipech pod číslováním kuid je napsáno,že kuidy 100000-999999 jsou vyhrazeny Trainz.
Bumbrdlík chci se tě zeptat, máš ve svých Trainz04 (pokud je máš naistalovaný) v adresáři "Settings" soubor kuid.txt? A co je v něm?
Zkouším TS 2009 SP3...
Uživatelský avatar
waistcoats
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 209
Registrován: stř 12. bře 2008 21:21:17
Bydliště: ČR, Holubice
Trainz UID: 310125
Jezdím v: TRS06 + SP1
Hardware: AMD Athlon64 X2 6000+,3GB RAM,nVidia GIGABYTE 9500GT 512MB

Re: Jak hra přiděluje kuid vlastním mapám?

Příspěvekod bumbrdlik » sob 17. kvě 2008 22:48:29

Já tam mám toto

base-kuid <kuid:147484:106796>

a je to poslední kuid mé mapy, nebo profilu.

A jaký má kuid ten tvúj Atův reskin, Asi když jsi ho udělal, tak byl vyšší než 100000 a dostal se ti do té base-kuid. tohle je jediná příčina jak se tam mohl dostat a od té domy se ti mapy a profily ukládají od toho čísla.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2406
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Jak hra přiděluje kuid vlastním mapám?

Příspěvekod waistcoats » ned 18. kvě 2008 8:40:33

No ano, ten reskin jsem měl původně označený < XXXXXX:742266>. Ted sem ho přepsal v config na <XXXXXXX:7401>.Vymazal i ten soubor kuid.txt,smazal Cache, a přesto si hra pořád ukládá nově vytvořené mapy pod kuid <XXXXXXX:742YYYY>. To fakt nechápu?! Z čeho tedy vychází při prvotní instalaci,když zapisuje a přiděluje kuid z číslicí <XXXXXXX:100YYY>?? A co jsem změnil a ve kterém souboru instalace hry?
A ten base-kuid je opravdu přidělený poslední "kuid" hrou. Zkusím tedy přeinstal "total", aby byla jako prvotní instalace a uvidím. Každopádně Ti dík za snahu. ;)
Zkouším TS 2009 SP3...
Uživatelský avatar
waistcoats
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 209
Registrován: stř 12. bře 2008 21:21:17
Bydliště: ČR, Holubice
Trainz UID: 310125
Jezdím v: TRS06 + SP1
Hardware: AMD Athlon64 X2 6000+,3GB RAM,nVidia GIGABYTE 9500GT 512MB


Zpět na Trainz Railroad Simulator 2004

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron