Zdravim,
Pouzivam TRS2004 dodnes a neplanujem prechadzat na novsiu verziu kvoli problemom povodnych assetov s kompatibilitou. Svojho casu som postahoval dost vela ceskych a slovenskych objektov. Miestami este nieco vznikne, ale uz to nie je take, ako napr. v roku 2009. Dokonca na nove verzie je toho velmi malo.
Otazka, ktoru som nedokazal spolahlivo vyriesit pokusmi s config.txt znie nasledovne:
Je mozne nejakym sposobom "umiestnit" interierove kamery do voznov, ktore interier definovany nemaju (ale pritom on tam je, pretoze cez pohlad 2 sa tam da "dostat")? Ide o to, ze na kompletne naskriptovanej mape, kde je prevadzka vlakov automaticka, je velmi zaujimavy rezim "cestujuceho", ktory zavisi od interieru voznov (napr. 060 maju, podobne 010). Ked som sa pokusal zviazat interier jedneho autora s vagonom niekoho ineho, kto o tomto ani nevedel, pri prepnuti do rezimu "CabView" som stal vacsinou na okraji mapy (zrejme zly mesh). Problem nastal v tom, ze aj rucne nadefinovane kamery sa neviazali k voznu, ale k mape, co bolo uplne nepouzitelne. Mozne kombinacie, ako by to mohlo fungovat:
1. Upravit config.txt vozna tak, ze bude mat definovane kamery. Predpokladam, ze toto sa neda, kedze nepoznam sposob, akym sa dostat "dovnutra" pri vozni, ktory nema v config.txt odkaz na interior
2. Upravit config.txt lubovolneho interieru tak, aby pasoval na lubovolny vozen (pravdaze, tu by som si daval pozor na to, pre aky typ vozna interier vznikol, t.j. ak ide o Bt, nebudem ho pchat k Aeer a podobne).
3. Stiahnut nejaky "neviditelny" interier, ktory by sa "napasoval" na vozen (vlozenim do config.txt vozna) a doladili by sa kamery - tu by sa pracovalo s interierom, ktory je uplne bezne vidiet zvonka, kedze ten akoze interier by bol neviditelny. Mne to veselo staci. Zatial mi vsak TRS vsetky interiery zanovito odmieta (ziadny neviditelny som zatial nestiahol, pokusam sa napasovat tie viditelne).
Rad by som sa vyhol potrebe realneho modelovania interieru pre cudzi objekt, ktoreho "zdrojaky" ani nemam k dispozicii. Vytvarat cely novy objekt je zas prilis.
Dakujem,
lostrail.