Stránka 1 z 1

Problém s obracením soupravy

PříspěvekNapsal: pon 02. led 2012 16:56:17
od rak
Dobrý den. Mám problém při přepražení vlaku (v autopilotovy). Vždy se lokomotiva odpojí a dojede na výhybku. Ta se přehodí a lokomotiva projede podél vagónů na protější výhybku a místo aby tam zastavila, tak dále pokračuje pryč (do neznámého cíle). Prosím poraďtě, co s tím mám dělat, zkoušel jsem různé loko i vagóny a dělá to stejné problémy. Děkuji předem za odpověď. :((

Re: Problém s obracením soupravy

PříspěvekNapsal: úte 03. led 2012 6:14:28
od ajabaja
Zkus vložit další křivkový bod za výhybku, kde Ti vlak ujíždí. Mám pocit, že to dělá, pokud máš kolej bez křivkového bodu a loko hledá ten nejbližší.

Re: Problém s obracením soupravy

PříspěvekNapsal: úte 03. led 2012 17:49:50
od rak
Zkusil jsem a bez úspěchu. Dal jsem tam několik křivkových bodů a stále ujíždí. :((

Re: Problém s obracením soupravy

PříspěvekNapsal: stř 04. led 2012 7:12:25
od Atkins
Jedním z "řešení" je invisible signal.

Re: Problém s obracením soupravy

PříspěvekNapsal: ned 30. pro 2012 16:40:30
od Mendi
Zdravím je možné,že je ta AI v TRS 2004 tak neschopná po zadání příkazu přepřažení lokomotivy není umělá inteligence schopná na velkém nádraží "Přerov" najít cestu jezdí pořád dokola neví někdo jak na to,co je to za příkaz invisible signal

Re: Problém s obracením soupravy

PříspěvekNapsal: ned 30. pro 2012 22:07:37
od radhav
rak píše:Dobrý den. Mám problém při přepražení vlaku (v autopilotovy). Vždy se lokomotiva odpojí a dojede na výhybku. Ta se přehodí a lokomotiva projede podél vagónů na protější výhybku a místo aby tam zastavila, tak dále pokračuje pryč (do neznámého cíle). Prosím poraďtě, co s tím mám dělat, zkoušel jsem různé loko i vagóny a dělá to stejné problémy. Děkuji předem za odpověď. :((


Též může snad pomoci osadit z obou stran před výhybkami zhlaví vjezdová, případně posunová návěstidla. Křivkový bod je určitě nutno vytvořit, aby byl vytvořen nový chráněný oddíl. Ideální, aspoň podle mne je dodržet vzdálenost návěstidla i křivkového bodu minimálně 60m od špiček výhybky. To proto, aby se tam vešla lokomotiva včetně brzdné dráhy (záleží na enginu loko).