Stránka 1 z 2

TRS 2004 a Windows 7

PříspěvekNapsal: ned 01. led 2012 16:19:24
od 151kbar151
Rozchodím TRS 2004 na W7? Dřív jsem ho hrával, jenže na XP. Teď mám nový PC s W7. Koupil jsem si TS12 a stojí za starou belu, málo tratí, stejnej editor atd. Prostě mi víc vyhovuje 04. Parametry PC: Intel Core i7-4GB, 1,6GHz, ATI Mobility Radeon HD 5730 1GB, RAM 4GB, W7 Pro.

Re: TRS 2004 a Windows 7

PříspěvekNapsal: ned 01. led 2012 18:12:53
od sedrik
Mě běží trs 2004 na Win 7 úplně bez problémů a konfikuraci pc mám ještě o něco slabší

Re: TRS 2004 a Windows 7

PříspěvekNapsal: ned 01. led 2012 18:57:27
od 151kbar151
A používáš režim kompatibility?

Re: TRS 2004 a Windows 7

PříspěvekNapsal: ned 01. led 2012 19:55:56
od sedrik
Nepoužívám

Re: TRS 2004 a Windows 7

PříspěvekNapsal: pon 02. led 2012 21:06:09
od DjLibi23
cozee? v trs2004 ZADNY rezim kompaktibilty neni!!! |D: |D: :)) :D to si panacci pletete s ts2009 ;)) jedine tam je moznost volby mezi rezimem kompaktibilty tj kvuli starsim objektum a nativnim rezimem pro novejsi objekty.
na w7 by ti mely trs2004 pri dodrzeni postupu ktere najdes tady na foru porad omilane dokole slapat.

Re: TRS 2004 a Windows 7

PříspěvekNapsal: úte 03. led 2012 6:03:40
od ajabaja
Myslí tím režim kompatibility ve W7. Nastavuje se pravým myšítkem na ikoně hry a v kartě se volí režim kompatibility s předchozími verzemi, např. WXPsp3. ;)

Re: TRS 2004 a Windows 7

PříspěvekNapsal: úte 03. led 2012 22:59:44
od Ross
151kbar151 píše:Rozchodím TRS 2004 na W7? Dřív jsem ho hrával, jenže na XP. Teď mám nový PC s W7. Koupil jsem si TS12 a stojí za starou belu, málo tratí, stejnej editor atd. Prostě mi víc vyhovuje 04. Parametry PC: Intel Core i7-4GB, 1,6GHz, ATI Mobility Radeon HD 5730 1GB, RAM 4GB, W7 Pro.

Mám o HODNĚ výkonější pc než ty a TRS 04 na Win7 64bit mi jede luxusně ;)

Re: TRS 2004 a Windows 7

PříspěvekNapsal: stř 04. led 2012 20:06:17
od ajabaja
:D Rossi, Tys tomu zase dal. A co je dnes o hodně výkonnější, než I7 ? Víš vůbec něco o technologii těchto procáků? Je to Quad a s novou technologií Turboboost si sáhne cca na 2,6Ghz při zátěži v 3D. Nemluvě o tom, že u více jader už frekvence procáku ani příliš nerozhoduje. A bodejť by na výkonnějším TRS04 nejel luxusněji, než, z Tvého pohledu na slabším. :mrgreen:

Re: TRS 2004 a Windows 7

PříspěvekNapsal: čtv 05. led 2012 9:33:26
od Atkins
Je to Rous - ten už jinej nebude, prosímtě, když jste voba Ostravácí, dojeď na něj občas dohlídnout. :lol: :lol:

Re: TRS 2004 a Windows 7

PříspěvekNapsal: čtv 05. led 2012 15:39:20
od ajabaja
Ále, vždyť je to kluk šikovnej, ten chůvu nepotřebuje. Jen se občas trochu "utne", nu což, kdo je bez chyby....atd. :mrgreen:

Re: TRS 2004 a Windows 7

PříspěvekNapsal: čtv 05. led 2012 16:20:04
od bumbrdlik
ajabaja píše::... Nemluvě o tom, že u více jader už frekvence procáku ani příliš nerozhoduje. ....

No, to teda rozhoduje a je té frekvenci dalo by se říci dle fyz. základů skoro přímo úměrný. Můžeš si to vyzkoušet i na svém PC. V BIOS najdeš na některé stránce Adjust CPU FSB Frequency ...... 200, To je základ od kterého se všechno odvíjí. A když si u Adjust CPU Ratio nastavíš hodnotu místo Auto 8x , tak tvúj procesor bude pracovat s frekvencí 1,6 GHz a můžeš to na vlastní kůži porovnat. Já abych si to potvrdil a něco tady nekecal, tak jsem to zkusil a vše bylo proti té mé 3,5 GHz podsatně pomalejší, najíždění Windows, spouštění her, načítání map. A ze sledování výkonu musely všechny 4 procesory jednotlivě vyvinout skoro dvojnásobný výkon na provoz jedné mapy.

Re: TRS 2004 a Windows 7

PříspěvekNapsal: pát 06. led 2012 6:11:19
od ajabaja
Jenže vtip je v tom, že u nových I5, I7 má procák právě pohyblivou fsb a frekvenci podle zátěže. A jádra si rozdělí práci rovnoměrně. Proč by asi vývojáři vícejádrové procáky dělali, kdyby nešlo o vyšší výkony? Kouzlo spočívá v tom, že při nižší zátěži klesá frekvence a s tím i spotřeba, zatímco u zátěže se zapojí i technologie turboboost. Tzn., že I7, označené jako 1,6Ghz, nepojede nikdy pevně na 1,6Ghz. Samozřejmě, že nelze porovnávat vícejádra s různými frekvencemi. Ty s vyššími budou vždy výkonově jinde. Ale starší jednojádrový intel procák s 3,5 Ghz bude na tom výkonově obecně hůře než třeba ten s 1,6Ghz quadem. Ale to by bylo na dlouho, rozebírat to. Je třeba číst v souvislostech celého příspěvku. ;)

Re: TRS 2004 a Windows 7

PříspěvekNapsal: pát 06. led 2012 9:55:43
od bumbrdlik
ajabaja, můj procesor pracuje také s proměnnou frekvencí, když je windows v klidu, tak má 800 MHz, já jsem jenom porovnal, jak by se můj PC při zátěži choval, kdyby to moje 4 jádro mělo jen 1,6 místo 3,5 GHz a odpovídal tedy na tvojí dílčí část citace. Úsměvné hodnodnocení Rosse, kde svůj PC (uvedený pod avatarem) hodnotí proti i7, jsem nechal stranou.

Re: TRS 2004 a Windows 7

PříspěvekNapsal: pát 06. led 2012 12:34:07
od Ross
bumbrdlik píše:Úsměvné hodnodnocení Rosse, kde svůj PC (uvedený pod avatarem) hodnotí proti i7, jsem nechal stranou.

Tato konfigurace dávno neplatí, teď mám nový, silnější pc ;)

Intel Core i5-2500K 4.5GHz, RAM 8GB DDR3 1866MHz, ASUS NVIDIA GeForce GTX560 Ti 1GB, SSD 80GB + HDD 2TB
;)

Re: TRS 2004 a Windows 7

PříspěvekNapsal: pát 06. led 2012 23:47:51
od ajabaja
bumbrdlik píše:ajabaja, můj procesor pracuje také s proměnnou frekvencí, když je windows v klidu, tak má 800 MHz, já jsem jenom porovnal, jak by se můj PC při zátěži choval, kdyby to moje 4 jádro mělo jen 1,6 místo 3,5 GHz a odpovídal tedy na tvojí dílčí část citace. Úsměvné hodnodnocení Rosse, kde svůj PC (uvedený pod avatarem) hodnotí proti i7, jsem nechal stranou.


Tak já reagoval na původní Rossův příspěvek a jeho psanou konfiguraci, jinak samozřejmě ve Tvém porovnání 1,6Ghz versus 3,5Ghz vícejádro beze zbytku naprosto souhlasím,tyhle diametrálně výkonem rozdílné procesory v jedné typové řadě nelze porovnávat, ale z Tvé odpovědi nebylo zprvu vůbec jasné, jaké typy procesorů máš vlastně na mysli a jak to souvisí s mou reakcí.

Jen bych ještě doplnil jednu podstatnou věc a to tu, že když Auran uvedl TRS2004 na trh, tak komerční vícejádra ještě neexistovaly a celá verze této hry je psána pro jednojádro a jako 32-bitová aplikace. Takže u 64bitového vícejádra může být paradoxně v některých testech na různých sestavách hra pomalejší, což je docela běžný jev u starých programů v 32- bitech na nových 64 bitových systémech s více jádry. ;)