Stránka 5 z 6

Re: Nové Bardotky od 350

PříspěvekNapsal: čtv 06. led 2011 9:38:01
od vinceblack
Tuhle historii jsem neznal, ale dává to smysl. Ano, trpělivost je to hlavní, co uživatel TRS potřebuje. Pomalu už si začínám zvykat na to, že to není o stažení modelu, nainstalování, umístění do trati a ježdění, ale o mravenčí práci shánění chybějících součástí... :)

Re: Nové Bardotky od 350

PříspěvekNapsal: pon 07. úno 2011 8:04:44
od pony
Dobrý den mám velkou prosbu, mohl by mi někdo poslat kuid 89096:21013 na email ponitail@seznam.cz. Zvuk motoru z auranu mi nejde bohužel stahovat a já nevím proč.Děkuji moc

Re: Nové Bardotky od 350

PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 15:14:20
od kajnos
Neposlal by mi prosím někdo, případně nedal podrobný návod, jak upravit podvozky a interiér bardotek do TS09? Pročítal jsem to tady, ale moc mi to nedalo a už si s tím nevím rady. U podvozků mi to stále hlásí: "Textura 'env_metal_for_wheels.texture' chybí nebo nemohla být načtena ze sítě ..." přičemž všechno potřebné tam mám a u interiéru: "Textura 'guma_bump.texture' chybí nebo nemohla být načtena ze sítě ...". Děkuji

Re: Nové Bardotky od 350

PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 15:58:58
od janlady
Voni Kajnos chybí ti textura tj.obrázek +txt.V txt. musí být popis obrázku tj. třeba auto tga + auto txt. podívej se jesli nemáš od 350 někde v kuidu požadované a do kuidu doplň.
Hezký den.

|D: :)) :D grrr :bomb: :boohoo: :)))) grrr

Re: Nové Bardotky od 350

PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 16:48:50
od kajnos
Texturu env_metal_for_wheels.bmp a .txt soubor env_metal_for_wheels.texture.txt ve složce mám a soubor .txt obsahuje:
Kód: Vybrat vše
Primary=env_metal_for_wheels.bmp
Tile=st

Re: Nové Bardotky od 350

PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 17:07:18
od radoslavcz
Občas se mi stává, že textura má nesprávný rozměr (např. 84x32 místo 64x32) případně je poškozená či co.
Při špatných rozměrech opravím na správné, při poškozené otevřu např. v ImageTool a znovu uložím (někdy to pomůže).
Občas se ale setkávám s chybou, že i když textura je spolu s xxxxx.texture.txt souborem ve složce, tak mi program hlásí tuhle chybu i nadále (dle AssetX texturu nelze načíst a hotovo). To jsem pak na konečné a s daným modelem se rozloučím.

Re: Nové Bardotky od 350

PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 18:05:32
od janlady
Voni pořídit si CodePad a otevřít .im soubor podívat se jak je textura zapsaná a opravit,potom když je vše jak má být kuid uložit do cdp smazat a znovu instalovat.

|D: :)) :D grrr :bomb: :boohoo: :)))) grrr

Re: Nové Bardotky od 350

PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 18:30:15
od kajnos
Problém vyřešen, nebylo nakonec potřeba stahovat Vámi doporučený program, stačilo .im soubor přejmenovat na .pm a prohnat ho programem PM2IM. Tento postup jsem našel ve Vašem příspěvku ve vlákně TS12. Takže děkuji za pomoc.

No radoval jsem se předčasně, u podvozků to sice fungovalo, kdežto u interiéru je to bez výsledku.

Re: Nové Bardotky od 350

PříspěvekNapsal: úte 29. led 2013 1:13:35
od sasule
Zdarec,
už nějaký ten pátek jezdív TS 12 a chci se jen pozeptat, zda existuje nějaké řešení s kabinou, která prostě v TS12 nejde.

Problém je s texturou guma_bump.texture. Texturu i txt soubor mám, zkoušel jsem i přejmenovat na pm a prohnat pm2im, ale ať dělám, co dělám, tak prostě se nedaří. Zkoušel jsem si hrát i přímo s hex editorem, tam se mi sice povedlo najít a dohledat to, co chybovalo, zkusil jsem to i umazat/přejmenovat. Jediný výsledek byl, že Mesh Viewer to schroustnul, ale TRS už ne.

Tož co, poradí někdo, co s tím? (Tedy s výjimkou postav si ten cab sám, nebo dej si tam jiný. Zvláště druhou možností už jsem si prošel, ale nějak se mi nepovedlo natrefit na nějaký, který tam pasuje...)

Díky předem :-)

Re: Nové Bardotky od 350

PříspěvekNapsal: úte 29. led 2013 12:26:00
od sasule
Ještě přidávám screen toho, co zlobí. Je to z hex editoru, tak se nelekejte.
Obrázek

Je někdo šikovný, kdo by buď poradil, nebo opravil?

Smazat to nelze, přepsat nulami taktéž ne.

Re: Nové Bardotky od 350

PříspěvekNapsal: úte 29. led 2013 15:24:28
od janlady
Voni Sasule dají kuid a odkad se dá zjískat.Jinak po opravě .im-.pm uložit do cdp a zkusit znovu instnout.

|D: :)) :D grrr :(( :boohoo: :)))) :bomb: grrr :((

Re: Nové Bardotky od 350

PříspěvekNapsal: úte 29. led 2013 17:13:37
od pavelre
Něco jsem kdysi na tom upravoval do TS09. Musím to vyhrabat ze šuplíku a podívat se v jakém to je stadiu. Pak se ozvu.

Re: Nové Bardotky od 350

PříspěvekNapsal: úte 29. led 2013 19:04:36
od pavelre
V TC ta chyba ještě šla obejít a interier fungoval. V TS09 to již definitivně stávkuje. Co na to autor ?

Re: Nové Bardotky od 350

PříspěvekNapsal: stř 30. led 2013 23:00:02
od sasule
Janlady: Myslej to dobře, mladé pán, ale spláčou nad vejdělkem. Ne, ne ne, a ještě jednou ne. Běžné postupy nefungují. Ale pro všechny případy: kuidy jsou (tuším) 89096:55477 a 55478. Jedno je kabina 751 101 a druhé snad 749 019 (nebo tak nějak ... omlouvám se, nechce se mi to hledat)

pavelre: Autor doporučil smazat přebytečné textury (poněkud absurdní postup, zvlášť, když jsou nesmysly v meshi, že...). Trochu mě i zamrzelo, že si na mě nevzpomněl, neb jsme spolu měli/chtěli spolupracovat. No nevadí...

Re: Nové Bardotky od 350

PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2013 0:18:58
od pavelre
Ony jsou pro TS 09 nestravitelné některé chyby i na samotných loko i v bogey. Ještě něco vyzkouším, ale potřebuje to trochu delší čas. Skoro jako pokus - omyl. V cabu je nějaký problém mezi polygony a vrcholovými body. Zřejmě ta problematická textura je právě v té chybové části. Uvidíme.

Opět smekám před tupohlavou TRS 04. Tam to překousalo všechny tyhle zlotřilosti a funguje to tam bez zvláštních oprav.