Stránka 1 z 1

Chybějící Built-in objekt

PříspěvekNapsal: stř 21. led 2009 16:23:36
od waistcoats
Pánové 04-kaři, podívejte se někdo u sebe do TRS jestli máte v built-in objektech tyto dva kuid : -3:10197 session-variables
-16:10240 driver-modul
mě jaksi neznámo jak, chybějí! Mají být součástí MC Display Custom HUD "kind-Library" ?

Re: Chybějící Built-in objekt

PříspěvekNapsal: stř 21. led 2009 17:59:41
od bumbrdlik
No, já je podle výpisu TO je v 04 nemám, Tak jestli jsi si nestáhl ten "MC Display Custom HUD" pro TRS2006.

Re: Chybějící Built-in objekt

PříspěvekNapsal: stř 21. led 2009 20:14:24
od misoft
v config.txt :
kuid-table {
session-variables <kuid:-3:10197>
driver-module <kuid:-16:10240>
}
to mám

Re: Chybějící Built-in objekt

PříspěvekNapsal: stř 21. led 2009 21:06:24
od waistcoats
:arrow: bumbrdlíka
No na Auranu, když sem to stahoval bylo uvedený pro verzi 2004. Moje zjištění prvotní vycházelo z verze MC Custom HUD v.2(kuid 61392:1069:3) , tak sem si to taky myslel. Jenže tyto dva kuid scházejí i ve verzi prvotní tj. kuid 41009:1023 a 1022

:arrow: misoft
v config txt. čeho? Kuidu toho Custom HUD ? Ano to je správně, jsou jeho součástí, já se ale ptal jestli je máš ty ve své hře ve vestavěných součástech. Zjistíš to pomocí TrainzObjectz tak, že si po spuštění tohoto programu přepneš na záložku Built-in a podíváš se jestli někde ve všech kind jako :Scenery;Industry ... někde objevíš.

Re: Chybějící Built-in objekt

PříspěvekNapsal: stř 21. led 2009 22:35:58
od bumbrdlik
No tak já tam mám taky ty dva a mě to v TRS2004 ve hrách chodí be zo problémů. Ty dva kuidy jsou zabudované až v 06 a tak usuzuji, že ten uživatelský display byl udělán tak, aby v 04 byly funkční a v 06 se využily rozšířené možnosti.

PS: Je to jenom knihovna.

Re: Chybějící Built-in objekt

PříspěvekNapsal: stř 21. led 2009 23:09:10
od misoft
build-in:
-3:10197 nie je
-16:10240 nie je
Custom HUD v 04 funguje.

Re: Chybějící Built-in objekt

PříspěvekNapsal: čtv 22. led 2009 11:46:17
od bumbrdlik
Já jenom doplňuji, že pokud MC Custom HUD je knihovna (library), tak chybějící kuidy mohou také být jenom knihovny a hra je tudíž nebere, jako chybějící objekty na mapě (slouží jenom pro herní nastavení).

Re: Chybějící Built-in objekt

PříspěvekNapsal: čtv 22. led 2009 18:34:42
od waistcoats
bumbrdlik díky, já sem taky netvrdil, že mě to nefunguje. Ale to víš, jako tonoucí se stébla chytá, tak i já jsem zkoušel přijít na to, proč mě mapa ELEKTROKRUH od pišty padá. I když mám podle config všechny objekty postahovaný, tak mě mapa pořád hlásí Auranovskou černou obrazovku o chybějících součástech. Tak sem procházel všechny kuid jeden po druhém a hledal závislosti (i v hře KORIDOR).