Zacatecnik - od kazdeho trocha

Obecně o hře Trainz Railroad Simulator 2004. Problémy se stahováním objektů. Instalace objektů. První spuštění. O opravných balících hry.

Moderátor: Lugger

Re: Zacatecnik - tvorba map, vozovy park

Příspěvekod ondra520 » pát 03. říj 2008 12:07:48

Musíš použí zarovnávání kolejí a zarovnat to.Je to tohle:ObrázekA najdeš to v tomhle:Obrázek
Uživatelský avatar
ondra520
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 259
Registrován: pát 28. bře 2008 14:10:14
Bydliště: Střítež n. Bečvou
Trainz UID: 378861
Jezdím v: TRS06 + SP1
Hardware: ASUS K55VD-SX771H

Re: Zacatecnik - tvorba map, vozovy park

Příspěvekod Pifrnec » pát 03. říj 2008 12:18:54

Portály k tunelům jsou statické objekty a nedá se s tím udělat nic,pokud jsou jako jeden objekt.Existují ale i různé skládačky,např.http://www.ajsmith.nildram.co.uk/trs/tunnel01.shtml
Uživatelský avatar
Pifrnec
Object Creator
Object Creator
 
Příspěvky: 1542
Registrován: úte 18. bře 2008 18:48:19
Trainz UID: 257731
Hardware: Didaktik Gama+pár novějších strojů

Re: Zacatecnik - tvorba map, vozovy park

Příspěvekod Josh » pát 03. říj 2008 12:19:36

Škoda že ty obrázky nejdou udělat ještě větší...
Uživatelský avatar
Josh
Object Creator
Object Creator
 
Příspěvky: 254
Registrován: čtv 28. úno 2008 11:33:22
Bydliště: Žatec
Trainz UID: 164274
Jezdím v: TRS2004 + SP4
Hardware: Sestavuji herní dělo

Re: Zacatecnik - tvorba map, vozovy park

Příspěvekod Martinovo » úte 04. lis 2008 10:18:39

Bodre podoledne... Copak znamena u silnice "bez alpha podkladu" :?:
(c) Martinovo
 
 
Uživatelský avatar
Martinovo
Rozhlížím se
Rozhlížím se
 
Příspěvky: 160
Registrován: čtv 22. kvě 2008 11:34:31
Trainz UID: 0
Jezdím v: TRS2004 + SP4
Hardware: nx7400

Re: Zacatecnik - tvorba map, vozovy park

Příspěvekod sudruh » úte 04. lis 2008 12:22:24

bez priesvitnosti na okraji
sudruh
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 966
Registrován: čtv 22. kvě 2008 17:36:09
Trainz UID: 0

Re: Zacatecnik - tvorba map, vozovy park

Příspěvekod Martinovo » úte 25. lis 2008 22:21:57

Dobry vecer.. :mesic: Tenhle bude specialne zacatecnickej, :oops: hledam to uz cele odpolodne.. Jak udelat vlastni textury??

Zkousel udelat podle jedne stazene:
obr128x128.jpg, (jj, vim, mocnina dvou)
obr128x128.bmp, (tady nechapu, proc jednou jpg, podruhe bmp jedno a to same)
config.txt (tedy nevim, co dat do category-class,
co dat do rgb,
jak se cislujou textury)
nazev.texture.txt
do adresare dispatcher\downloads.

To funguje, jenom mi to pripada tak nejak divne.. Prece kdyz v navodu je psano, muzete vytvorit vlastni texturu, tak to nebude nakhle na koleni... :-?

A potom, kdyz mam asi 10 ruznych terenu, opravdu by pak kazda byla jeden adresar?? Nejde to nejak sloucit??

Dekuji..
(c) Martinovo
 
 
Uživatelský avatar
Martinovo
Rozhlížím se
Rozhlížím se
 
Příspěvky: 160
Registrován: čtv 22. kvě 2008 11:34:31
Trainz UID: 0
Jezdím v: TRS2004 + SP4
Hardware: nx7400

Re: Zacatecnik - tvorba map, vozovy park

Příspěvekod Atkins » úte 25. lis 2008 22:31:59

Ano, každá bude mít svůj adresář. Existuje možnost scriptovani s knihovnou textur ale to již přeahuje rámec tohoto vlákna. A ano - takhle na koleně, neb je to v podstatě nejsnažší.
Uživatelský avatar
Atkins
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 2381
Registrován: stř 12. bře 2008 15:39:25
Bydliště: Úplně jinde
Trainz UID: 71716
Jezdím v: TS10
Hardware: Core2Duo 3,00 GHz - 4GB DDR3, ATI HD3850, WXP-SP2, LCD-TV 37"

Re: Zacatecnik - tvorba map, vozovy park

Příspěvekod janlady » úte 25. lis 2008 22:48:12

Martinovo : category-class pro textury je"G"=teren nebo"J","JC"=korona,"JI"=ikona,"JO"=ostatní,"JP"=částicový efekt. :-D :bomb:
Uživatelský avatar
janlady
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 956
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: Zacatecnik - tvorba map, vozovy park

Příspěvekod Martinovo » stř 26. lis 2008 11:27:40

janlady píše:category-class pro textury je"G"=teren nebo"J","JC"=korona,"JI"=ikona,"JO"=ostatní,"JP"=částicový efekt.


A kdepa se daji zjistit takovehle informace??? Ja byl ted par dni choroba, tak prolejzal manualy, aurani stranky, a nejak na nic takoveho nenarazil...
(c) Martinovo
 
 
Uživatelský avatar
Martinovo
Rozhlížím se
Rozhlížím se
 
Příspěvky: 160
Registrován: čtv 22. kvě 2008 11:34:31
Trainz UID: 0
Jezdím v: TRS2004 + SP4
Hardware: nx7400

Re: Zacatecnik - tvorba map, vozovy park

Příspěvekod Atkins » stř 26. lis 2008 12:41:08

Stačí si prohlédnout několik objektů, resp. jejich configů.
Uživatelský avatar
Atkins
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 2381
Registrován: stř 12. bře 2008 15:39:25
Bydliště: Úplně jinde
Trainz UID: 71716
Jezdím v: TS10
Hardware: Core2Duo 3,00 GHz - 4GB DDR3, ATI HD3850, WXP-SP2, LCD-TV 37"

Re: Zacatecnik - tvorba map, vozovy park

Příspěvekod janlady » stř 26. lis 2008 12:57:19

martinovo: zkus napsat "cybgate"mu Dmodels-vypisy. :-D :bomb:
Uživatelský avatar
janlady
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 956
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:17:01
Bydliště: Neratovice
Trainz UID: 194719
Jezdím v: TS09
Hardware: AMD2-jadro +3-jadro

Re: Zacatecnik - tvorba map, vozovy park

Příspěvekod Pifrnec » stř 26. lis 2008 16:46:06

Uživatelský avatar
Pifrnec
Object Creator
Object Creator
 
Příspěvky: 1542
Registrován: úte 18. bře 2008 18:48:19
Trainz UID: 257731
Hardware: Didaktik Gama+pár novějších strojů

Re: Zacatecnik - tvorba map, vozovy park

Příspěvekod Lugger » stř 26. lis 2008 20:50:18

Martinovo :arrow: Kódy pro category-class najdeš i na TrainzPedru
Viva La Vida
Uživatelský avatar
Lugger
Moderator & Object Creator
Moderator & Object Creator
 
Příspěvky: 1189
Registrován: ned 16. bře 2008 23:02:44
Bydliště: Chrastava, okr. Liberec (trat 089)
Trainz UID: 273395
Jezdím v: TRS2004 + SP4
Hardware: Zatim to drží pohromadě

Re: Zacatecnik - od kazdeho trocha

Příspěvekod Martinovo » úte 23. pro 2008 11:21:20

No snad mohu ve svem vlakne byt trosicku OT a vsem Vam poprat hezkych Vanoc, a vjeti do roku 2009 tim pravym kolem... B-)
(c) Martinovo
 
 
Uživatelský avatar
Martinovo
Rozhlížím se
Rozhlížím se
 
Příspěvky: 160
Registrován: čtv 22. kvě 2008 11:34:31
Trainz UID: 0
Jezdím v: TRS2004 + SP4
Hardware: nx7400

Předchozí

Zpět na Trainz Railroad Simulator 2004

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron