Stránka 1 z 2

TC a přejezdy

PříspěvekNapsal: stř 12. bře 2008 15:48:12
od Atkins
Zdar všem, Existuje někdo, kdo již porlém nějakým způsobem vyřešil? Zatím používám AŽD 97, tam to vypadá relativně dobře. ;-)

Re: TC a přejezdy

PříspěvekNapsal: stř 12. bře 2008 19:19:33
od jab
Atkins: zatim jsem prejezdy neresil, mam spoustu jinych problemu. Byl tam nejaky problem s napojenim ze jo. Podivam se na to v sobotu ale nejsem zadna bystrina takze nepredpokladam, ze by muj vyzkum prinesl nejaky zasadni obrat.
Tady je nejak prazdno, skoro se tu bojim.

Re: TC a přejezdy

PříspěvekNapsal: pát 14. bře 2008 8:22:27
od Atkins
Zdar, je tam problem s vyskou:
Pri defaultnim [puvodnim] nastaveni cest [0.4] je sice napojeni na prejezdy v poradku lec auta jsou ponorena v silnici, pokud zmenim nastaveni na kompromisni 02, auta uz vypadaj jaktakz ale pri napojeni na prejezd se cast silnice polozi pod uroven terenu a nevypada to dobre, navic, kdyz polozim na koleje trackside objekt "prejezde drevo", auto je v nem zaborene. Uz jsme toto, dost zbesile resili s JanLadym - musim rici, ze s pramalym uspechem.

Re: TC a přejezdy

PříspěvekNapsal: ned 16. bře 2008 23:56:35
od jab
Atkins: tak weeked probehl uplne jinak nez s TRS. Ach jo.

Re: TC a přejezdy

PříspěvekNapsal: úte 18. bře 2008 0:08:55
od bumbrdlik
Atkins píše:Zdar, je tam problem s vyskou:
Pri defaultnim [puvodnim] nastaveni cest [0.4] je sice napojeni na prejezdy v poradku lec auta jsou ponorena v silnici, pokud zmenim nastaveni na kompromisni 02, auta uz vypadaj jaktakz ale pri napojeni na prejezd se cast silnice polozi pod uroven terenu a nevypada to dobre, navic, kdyz polozim na koleje trackside objekt "prejezde drevo", auto je v nem zaborene. Uz jsme toto, dost zbesile resili s JanLadym - musim rici, ze s pramalym uspechem.

Přejezdy by museli autoři vyřešit zvlášť pro TRC, jelikož stávající jsou konstruovány tak, že pointer pro silnici u přejezdu je nastaven na výšku -0,4 (pro TRC by se musela nastavit jeho výška na -0.1 a rounded u silnic na 0.1), tudíž jsou přizpůsobeny přejezdy na rounded= 0.4. Když tedy snížíte rounded na 0.2, tak se sníží i silnice na tom přejezdu a silnice jde tedy pod terén.

Já osobně považuji tento stav za zásadní chybu ze strany Auranu. Pokud to nenapraví tak ať jdou do háje. Už těch chyb nasekali dost. A nebo je tato Edice přizpůsobená jenom těmto dvěma mapám a není určena pro stavbu evropských map.

Re: TC a přejezdy

PříspěvekNapsal: čtv 27. bře 2008 15:12:22
od patek
Ja bych vsechno nehazel na auran prejezdy sou udelany pro 04 a ne pro TC.

Re: TC a přejezdy

PříspěvekNapsal: čtv 27. bře 2008 18:06:11
od bumbrdlik
:arrow: Patek Omyl. Nové přejezdy jsou udělané pro TRS2006 a tak by měly v TC fungovat stejně, když TC vycházelo z TRS2006. Tak to si myslím, že to Auran někam zakopal do země.

Re: TC a přejezdy

PříspěvekNapsal: čtv 27. bře 2008 20:22:31
od Pifrnec
bumbrdlik píše:Přejezdy by museli autoři vyřešit zvlášť pro TRC, jelikož stávající jsou konstruovány tak, že pointer pro silnici u přejezdu je nastaven na výšku -0,4 (pro TRC by se musela nastavit jeho výška na -0.1 a rounded u silnic na 0.1), tudíž jsou přizpůsobeny přejezdy na rounded= 0.4. Když tedy snížíte rounded na 0.2, tak se sníží i silnice na tom přejezdu a silnice jde tedy pod terén.

Já osobně považuji tento stav za zásadní chybu ze strany Auranu. Pokud to nenapraví tak ať jdou do háje. Už těch chyb nasekali dost. A nebo je tato Edice přizpůsobená jenom těmto dvěma mapám a není určena pro stavbu evropských map.

Nejlepší je,že default americký přejezdy dělají némlich to samý.Myslím,že klokani si s tím hlavu moc nelámou,když Harlem line vydávají za super mapu :lol: :lol: :-O

Regiony

PříspěvekNapsal: sob 05. dub 2008 9:12:52
od Helpdisc
Nevíte proč se mi v TC nezobrazují regiony, jako TRS 04?

Re: TC a přejezdy

PříspěvekNapsal: ned 01. čer 2008 11:41:32
od Atkins
Z5 k prejezdum - vyborne se chovaji prejezdy madarske a ceske AZD97, pri "grouded=0" u silnic. Mozna ze by stalo za to, oslovit tvurce AZD97, zda by nebyl ochoten vyexportovat jenom zamotny prejezd - bez vystrazniku, pripadne se zmenitelnou texturou prejezdu - guma, drevo etc.

Re: TC a přejezdy

PříspěvekNapsal: ned 01. čer 2008 17:55:01
od patek
ja osobne taky HL spoelcnosti MN taky nejak extra nemusis ale expotuju od nich bombaridery a acm a ta P42 to je uplna slast jinak cos e prejezdu tyce stavim metro a v metru jich moc neni tak si s tim hlavu nelamu.

Re: Regiony

PříspěvekNapsal: ned 01. čer 2008 22:11:43
od bumbrdlik
Helpdisc píše:Nevíte proč se mi v TC nezobrazují regiony, jako TRS 04?


Protože nám Auran předurčil, abychom si Regiony ve filtrech udělali, dle libosti sami.

PS: Jinak, já jsem si jeden region nazval Kocourkov a v něm se vyžívám, jak mi auta dělají rejhy do silnic a přeřezávaj na přejezdech kolejnice.

Re: TC a přejezdy

PříspěvekNapsal: pon 02. čer 2008 7:01:08
od Atkins
Platex: Co to jako bylo?

Re: TC a přejezdy

PříspěvekNapsal: pon 02. čer 2008 11:02:19
od patek
rekne me muj nazor na TC a HL spolecnosti MN B-)

Atkins boze s tebou je to jak do zarazedla kolikrat ti to mam psat sem PATEK a ne Platex,PLatek ci jak me to vselijak nazivas ja ti taky ustavicne nepisu Aklins,Alois ci jinak.

Doporučuji přejezdy

PříspěvekNapsal: pon 11. srp 2008 16:02:03
od freddy
VŠEM VÁM DOPORUČUJI PŘEJEZDY Z LIATRAINZ.NET!
Cinkají a lbikají jen v blízkosti vlaku! A vše ZDARMA! Musíte se jen zaregistrovat.
Nevýhody: Musíte si stáhnout (zvlášť) světla (corona )
Není možné na přejezdu stavět výhybky, nebo zatáčky, protože přejezdy mají již silnici. Vypadá jako ta, co je ke stažení na trainzpedro. Je to v trackside; guma. Jinak skvělé!