Stránka 1 z 4

Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

PříspěvekNapsal: pon 02. čer 2008 21:25:16
od vojtam
zdravím všechny rád bych se s vámi poradil o jedné věci. Co mi přinese za objektivní výhodu kdybych přešel z TRS 2004 na Trainz classics? Dosáhnu větší grafické kvality??? Lepších modelů vlaků, budov nebo krajiny? Jaký je v tomto ohledu rodíl mezi TRS 2004 - 2006 - Classics. Jak je to s komaptibilitou objektů vytvořených v TRS 2004 a jejich přenositelností do nových verzí? Jak je to se zátěží hardwaru u jednotlivých titulů? Mám Athlon 2,2 GHz, 1 GB RAM, grafiku GeForce 7300 GT 512 MB DDR2.

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

PříspěvekNapsal: pon 02. čer 2008 21:41:15
od ales
No názory se různí ale ve většině případů se dozvíš asi toto:

TRS04 je nej.
TRS06 eště ujde (vylepšená TRS04 + pár vad na kráse, zatim sem nenašel)
TC no darmo mluvit (nehrál sem, neznám) - prej má spoustu chyb hlavně se zvukem,...

P.S. pokud se začteš do některých vláken tak tam najdeš odpovědi

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

PříspěvekNapsal: pon 02. čer 2008 21:44:47
od vojtam
a co grafika u čeho je nejlepší? s ohledem na detail a fotorealismus???

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

PříspěvekNapsal: úte 03. čer 2008 6:36:23
od jirkammm
TRS04:
+ stabilita
+ mise
- absence CMP - částečně to řeší trainzobjectz
- anarchické chování tvůrců, v tomhle je čtyřka dost benevolentní

TRS06:
+ rychlost nájezdu
+ CMP
+ archivace
+ zobrazování chyb a závislostí - stanovuje standardy pro tvůrce
+ možnosti filtrování podle klíčových slov
- nesmyslné třídění na začátku, spousta nepřehledně uspořádaných objektů, které nelze odstranit
- chování pod vodou
- neustálé prudění s přihlašováním při každém pšouku

TC:
zatím nemám, ale líbí se mi idea osekané šestky, kterou si můžu ještě více přizpůsobit

osobně jedu v šestce, ale mám i čtyřku

celkově se mi na TRS nelíbí onen systém KUIDů, kdy se musí všechno pracně dohledávat, když už mnozí autoři ignorují DLS, tak by aspoň mohl být nějaký centrální registr KUIDů nebo něco podobného

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

PříspěvekNapsal: úte 03. čer 2008 8:16:31
od vojtam
a po grafické stránce bys ty 3 hry rozčlenil jak?

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

PříspěvekNapsal: úte 03. čer 2008 9:21:54
od bumbrdlik
jirkammm píše:TRS04:
+ stabilita
+ mise
- absence CMP - částečně to řeší trainzobjectz
- anarchické chování tvůrců, v tomhle je čtyřka dost benevolentní

-zde bych doplnil, že TrainzObjectz dovede vyhledávat kuidy i v cdp souborech uložených na HDD
-pomaleji se načítá hra, ale o to je větší rychlost načítání map, což se ocení při častých při častých přechodech přímo z Editoru do Strojvůdce.
TRS06:
+ rychlost nájezdu
+ CMP
+ archivace
+ zobrazování chyb a závislostí - stanovuje standardy pro tvůrce
+ možnosti filtrování podle klíčových slov
- nesmyslné třídění na začátku, spousta nepřehledně uspořádaných objektů, které nelze odstranit
- chování pod vodou
- neustálé prudění s přihlašováním při každém pšouku

- při narůstajícímu počtu objektů v databázi se značně zpomaluje načítání delších map - můj důvod po půl roce k přechodu zpět TRS2006.
- prudění s přihlašováním jsem odstranil vymazáním hesla v záložce Internet, když potřebuji stahovat prostě ho tam napíšu a pak zase vymažu.
- tímto opatřením se podstatně zrychlila práce SSP a nezasekává se.
- můj subjektivní dojem je v ostřejším obrazu.
TC:
- Špatně vyřešený provoz aut. Na stávajících silnicích - boří se koly do silnice a do přejezdů a to dost značně.
- To osekání je nepříjemné, jelikož se dost dobře nedají přenést stávající mapy, Chybí defaultní objekty z 04 a 06.
- obraz asi na stejné úrovni s TRS2006

Jinak já v TRS2004 stavím, v TRS2006 jezdím.

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

PříspěvekNapsal: úte 03. čer 2008 9:58:29
od sudruh
jirkammm píše:TRS04:
+ stabilita
+ mise
- absence CMP - částečně to řeší trainzobjectz


stabilita? iba ak mas dobru ramku. minimum je podla auranu 512, ja mam 512, ale ked chces mat vedla trate pekny les (nie taky riedky ako vymysleli oni) alebo ked robis mestku trat, kde je kopa objektov, obcas to pada ako mne

misie? málo. mohlo by ich byt viac

absencia CMP? to hej. teraz si nemozem dat realny zvuk do 263...

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

PříspěvekNapsal: úte 03. čer 2008 12:16:41
od Atkins
teraz si nemozem dat realny zvuk do 263...
Casem to zvladnes.
niesom žiadny začiatočník

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

PříspěvekNapsal: úte 03. čer 2008 13:30:17
od sudruh
neprovokuj



ja niesom nijaky skriptovy maniak ako napriklad Sasule.

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

PříspěvekNapsal: úte 03. čer 2008 14:16:23
od lukasx
jirkammm píše:TRS04:
........
TRS06:
.......
- neustálé prudění s přihlašováním při každém pšouku
.......


pokud si v CMP umažeš připojovací údaje tak tě to přestane prudit ( mě to prudilo asi prvný týden pak to přestalo - pochopilo to že se to nepřipipojí )

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

PříspěvekNapsal: úte 03. čer 2008 14:43:23
od Ross
A jak se liší TRS 07 od TRS 06 ? A co teprve 07 opreti TC ??

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

PříspěvekNapsal: úte 03. čer 2008 14:50:10
od lukasx
Ross píše:A jak se liší TRS 07 od TRS 06 ? A co teprve 07 opreti TC ??

TRS 06 a 07 jsou téměř totožné (jen jiné objekty a 07 je něco jako TRS 06 s SP3 - tj je to s pár opravama navíc )
TC je podle Buildu nejvišší

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

PříspěvekNapsal: úte 03. čer 2008 15:06:42
od HaniskaJ
vojtam píše:a po grafické stránce bys ty 3 hry rozčlenil jak?


Nijak, pouziva se stejne graficke jadro! JET V2 (:|

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

PříspěvekNapsal: úte 03. čer 2008 15:18:24
od Atkins
Bohuzel :((

Jinak pro mne u TC obravska vyhoda - vetsi moznost priblizeni jak v editoru tak ve strojvudci.

Sudruh - to dela ten nick. :)) :)) :))

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

PříspěvekNapsal: úte 03. čer 2008 15:27:58
od Churchill
stabilita? iba ak mas dobru ramku. minimum je podla auranu 512, ja mam 512, ale ked chces mat vedla trate pekny les (nie taky riedky ako vymysleli oni) alebo ked robis mestku trat, kde je kopa objektov, obcas to pada ako mne

Hra TRS je postavena na výkonu grafické karty (a s tím logicky souvisí "rovnováha" CPU = GPU = RAM).