Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

Vyhrazeno pro diskusi na téma nové verze hry: Trainz Classics

Moderátor: Lugger

Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

Příspěvekod vojtam » pon 02. čer 2008 21:25:16

zdravím všechny rád bych se s vámi poradil o jedné věci. Co mi přinese za objektivní výhodu kdybych přešel z TRS 2004 na Trainz classics? Dosáhnu větší grafické kvality??? Lepších modelů vlaků, budov nebo krajiny? Jaký je v tomto ohledu rodíl mezi TRS 2004 - 2006 - Classics. Jak je to s komaptibilitou objektů vytvořených v TRS 2004 a jejich přenositelností do nových verzí? Jak je to se zátěží hardwaru u jednotlivých titulů? Mám Athlon 2,2 GHz, 1 GB RAM, grafiku GeForce 7300 GT 512 MB DDR2.
vojtam
Začátečník
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon 02. čer 2008 21:05:18

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

Příspěvekod ales » pon 02. čer 2008 21:41:15

No názory se různí ale ve většině případů se dozvíš asi toto:

TRS04 je nej.
TRS06 eště ujde (vylepšená TRS04 + pár vad na kráse, zatim sem nenašel)
TC no darmo mluvit (nehrál sem, neznám) - prej má spoustu chyb hlavně se zvukem,...

P.S. pokud se začteš do některých vláken tak tam najdeš odpovědi
"Rock 'N' Roll Train"
Uživatelský avatar
ales
Připravuji se k odjezdu
Připravuji se k odjezdu
 
Příspěvky: 942
Registrován: stř 12. bře 2008 15:38:14
Bydliště: Poděbrady (Plzeň-kolej)
Trainz UID: 376324
Jezdím v: TRS06 + SP1
Hardware: Intel Q6600 a MSI Ati Radeon HD 4870 T2DIG + 4GB RAM Corsairs, a to vše na P5K Deluxe

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

Příspěvekod vojtam » pon 02. čer 2008 21:44:47

a co grafika u čeho je nejlepší? s ohledem na detail a fotorealismus???
vojtam
Začátečník
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon 02. čer 2008 21:05:18

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

Příspěvekod jirkammm » úte 03. čer 2008 6:36:23

TRS04:
+ stabilita
+ mise
- absence CMP - částečně to řeší trainzobjectz
- anarchické chování tvůrců, v tomhle je čtyřka dost benevolentní

TRS06:
+ rychlost nájezdu
+ CMP
+ archivace
+ zobrazování chyb a závislostí - stanovuje standardy pro tvůrce
+ možnosti filtrování podle klíčových slov
- nesmyslné třídění na začátku, spousta nepřehledně uspořádaných objektů, které nelze odstranit
- chování pod vodou
- neustálé prudění s přihlašováním při každém pšouku

TC:
zatím nemám, ale líbí se mi idea osekané šestky, kterou si můžu ještě více přizpůsobit

osobně jedu v šestce, ale mám i čtyřku

celkově se mi na TRS nelíbí onen systém KUIDů, kdy se musí všechno pracně dohledávat, když už mnozí autoři ignorují DLS, tak by aspoň mohl být nějaký centrální registr KUIDů nebo něco podobného
Velkej bejk jirkammm
Uživatelský avatar
jirkammm
JTT: Public Relations
JTT: Public Relations
 
Příspěvky: 80
Registrován: čtv 13. bře 2008 20:07:01
Bydliště: 3nec
Trainz UID: 237994
Jezdím v: TRS06 + SP1
Hardware: C2D E8400, 2 GB RAM, HD3870

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

Příspěvekod vojtam » úte 03. čer 2008 8:16:31

a po grafické stránce bys ty 3 hry rozčlenil jak?
vojtam
Začátečník
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon 02. čer 2008 21:05:18

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

Příspěvekod bumbrdlik » úte 03. čer 2008 9:21:54

jirkammm píše:TRS04:
+ stabilita
+ mise
- absence CMP - částečně to řeší trainzobjectz
- anarchické chování tvůrců, v tomhle je čtyřka dost benevolentní

-zde bych doplnil, že TrainzObjectz dovede vyhledávat kuidy i v cdp souborech uložených na HDD
-pomaleji se načítá hra, ale o to je větší rychlost načítání map, což se ocení při častých při častých přechodech přímo z Editoru do Strojvůdce.
TRS06:
+ rychlost nájezdu
+ CMP
+ archivace
+ zobrazování chyb a závislostí - stanovuje standardy pro tvůrce
+ možnosti filtrování podle klíčových slov
- nesmyslné třídění na začátku, spousta nepřehledně uspořádaných objektů, které nelze odstranit
- chování pod vodou
- neustálé prudění s přihlašováním při každém pšouku

- při narůstajícímu počtu objektů v databázi se značně zpomaluje načítání delších map - můj důvod po půl roce k přechodu zpět TRS2006.
- prudění s přihlašováním jsem odstranil vymazáním hesla v záložce Internet, když potřebuji stahovat prostě ho tam napíšu a pak zase vymažu.
- tímto opatřením se podstatně zrychlila práce SSP a nezasekává se.
- můj subjektivní dojem je v ostřejším obrazu.
TC:
- Špatně vyřešený provoz aut. Na stávajících silnicích - boří se koly do silnice a do přejezdů a to dost značně.
- To osekání je nepříjemné, jelikož se dost dobře nedají přenést stávající mapy, Chybí defaultní objekty z 04 a 06.
- obraz asi na stejné úrovni s TRS2006

Jinak já v TRS2004 stavím, v TRS2006 jezdím.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2628
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TRS2004 + SP4
Hardware: MSI 970A-G45, AMD Phenom II X4, AMD HD 6670 1 GB, DDR3 8 GB, HDD SSD, Win 7 64 HP

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

Příspěvekod sudruh » úte 03. čer 2008 9:58:29

jirkammm píše:TRS04:
+ stabilita
+ mise
- absence CMP - částečně to řeší trainzobjectz


stabilita? iba ak mas dobru ramku. minimum je podla auranu 512, ja mam 512, ale ked chces mat vedla trate pekny les (nie taky riedky ako vymysleli oni) alebo ked robis mestku trat, kde je kopa objektov, obcas to pada ako mne

misie? málo. mohlo by ich byt viac

absencia CMP? to hej. teraz si nemozem dat realny zvuk do 263...
sudruh
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1446
Registrován: čtv 22. kvě 2008 17:36:09
Trainz UID: 0

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

Příspěvekod Atkins » úte 03. čer 2008 12:16:41

teraz si nemozem dat realny zvuk do 263...
Casem to zvladnes.
niesom žiadny začiatočník
Uživatelský avatar
Atkins
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 3200
Registrován: stř 12. bře 2008 15:39:25
Bydliště: Úplně jinde
Trainz UID: 71716
Jezdím v: TS10
Hardware: Core2Duo 3,00 GHz - 4GB DDR3, ATI HD3850, WXP-SP2, LCD-TV 37"

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

Příspěvekod sudruh » úte 03. čer 2008 13:30:17

neprovokuj



ja niesom nijaky skriptovy maniak ako napriklad Sasule.
sudruh
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1446
Registrován: čtv 22. kvě 2008 17:36:09
Trainz UID: 0

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

Příspěvekod lukasx » úte 03. čer 2008 14:16:23

jirkammm píše:TRS04:
........
TRS06:
.......
- neustálé prudění s přihlašováním při každém pšouku
.......


pokud si v CMP umažeš připojovací údaje tak tě to přestane prudit ( mě to prudilo asi prvný týden pak to přestalo - pochopilo to že se to nepřipipojí )
lukasx
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 461
Registrován: čtv 13. bře 2008 15:16:23
Trainz UID: 75263

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

Příspěvekod Ross » úte 03. čer 2008 14:43:23

A jak se liší TRS 07 od TRS 06 ? A co teprve 07 opreti TC ??
Punk's not dead! :)
Uživatelský avatar
Ross
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1474
Registrován: ned 16. bře 2008 18:14:19
Bydliště: Ostrava
Trainz UID: 0
Jezdím v: TS09
Hardware: Intel Core i5-2500K 4.5GHz, RAM 8GB DDR3 1866MHz, ASUS NVIDIA GeForce 750 Ti 2GB, SSD 80GB + HDD 2TB, Win 7 64 bit

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

Příspěvekod lukasx » úte 03. čer 2008 14:50:10

Ross píše:A jak se liší TRS 07 od TRS 06 ? A co teprve 07 opreti TC ??

TRS 06 a 07 jsou téměř totožné (jen jiné objekty a 07 je něco jako TRS 06 s SP3 - tj je to s pár opravama navíc )
TC je podle Buildu nejvišší
lukasx
Ještě stojím na červenou
Ještě stojím na červenou
 
Příspěvky: 461
Registrován: čtv 13. bře 2008 15:16:23
Trainz UID: 75263

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

Příspěvekod HaniskaJ » úte 03. čer 2008 15:06:42

vojtam píše:a po grafické stránce bys ty 3 hry rozčlenil jak?


Nijak, pouziva se stejne graficke jadro! JET V2 (:|
HaniskaJ
Rozhlížím se
Rozhlížím se
 
Příspěvky: 129
Registrován: úte 18. bře 2008 10:14:12
Trainz UID: 410313
Jezdím v: UTC
Hardware: Cirix i486DX5, S3Virge, 64MB Ram, 1.3GB HDD, 13" CRT

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

Příspěvekod Atkins » úte 03. čer 2008 15:18:24

Bohuzel :((

Jinak pro mne u TC obravska vyhoda - vetsi moznost priblizeni jak v editoru tak ve strojvudci.

Sudruh - to dela ten nick. :)) :)) :))
Uživatelský avatar
Atkins
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 3200
Registrován: stř 12. bře 2008 15:39:25
Bydliště: Úplně jinde
Trainz UID: 71716
Jezdím v: TS10
Hardware: Core2Duo 3,00 GHz - 4GB DDR3, ATI HD3850, WXP-SP2, LCD-TV 37"

Re: Zůstat u TRS 2004 či pořejít na TRS 2006 nebo T-Classics ???

Příspěvekod Churchill » úte 03. čer 2008 15:27:58

stabilita? iba ak mas dobru ramku. minimum je podla auranu 512, ja mam 512, ale ked chces mat vedla trate pekny les (nie taky riedky ako vymysleli oni) alebo ked robis mestku trat, kde je kopa objektov, obcas to pada ako mne

Hra TRS je postavena na výkonu grafické karty (a s tím logicky souvisí "rovnováha" CPU = GPU = RAM).
Uživatelský avatar
Churchill
Moderator
Moderator
 
Příspěvky: 1992
Registrován: pát 29. úno 2008 6:44:13
Trainz UID: 276055
Jezdím v: TS12
Hardware: Win_7 (64-bit verze)

Další

Zpět na Trainz Classics

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron