od Churchill » čtv 17. bře 2016 14:55:02
Ono ale nejde jenom o to, zda to utáhne PC.
TS12 a TANE má ještě jiná úskalí, které mu v míře vrchovaté dodávají někteří modeláři vozidel i objektů. Já jim říkám fušeři. Uživatele zásobují mnoha žlutými a červenými vykřičníky, které se objeví po rozbalení souboru. Neházím tím všechny do jednoho pytle - jsou mezi nimi i tací, co svojí práci dělají precizně a kvalitně. Dalším úskalím je samotná funkce těch nových výdobytků, zvaných TS12 a TANE. Občas (někdy často) rády zašpásují a svými bugy se ti postarají o nějakou tu hodinku času navíc. Taky TS12 např. po stažení 4 až 5 objektech ti rád sdělí, že s tebou nekomunikuje, neodpovídá. Po resetu (jinak to ani nejde) začne sám opravovat a zkoumat všechny objekty, co má a ty čekáš a čekáš a čekáš. Co se týče TS12, tak to je ohledně technického provedení software vůbec nejhorší hra od dob DOS. Spolehlivě konkuruje prvnímu dílu trilogie Stalker. Něco tak odfušovanýho jen tak neuvidíš.
No a s tím souvisí to další: Musíš se rozhodnout, čemu se budeš věnovat.
Buď budeš modelovat modely, objekty, mapy, .... pak nebudeš mít čas na nekonečné a nekonečné opravy odfušovaných objektů, kterými se to hemží mnoha žlutými a červenými vykřičníky. Snad jedině bys měl čas v tom případě,že tvůj den trvá 48 hodin, že nechodíš do práce, seš nezaměstnanej, organismus nevyžaduje spánek, nemáš rodinu, nemáš jiné zájmy, nemáš jiné starosti, než se věnovat jenom a pouze trainzu.
A nebo se rozhodneš zbytek svého života (a nikdo tu nejsme věčně, život je velmi krátký a je třeba ho smysluplně využít) opravovat a opravovat a stále opravovat práce fušerů a lajdáků a přispět k jejich dalšímu krásnému životu na tvůj úkor.
Jak říkám - není to jenom o tom, co zvládne tvůj stroj zvaný PC.
Já mám TRS2004, TS12 a TANE. Nainstalovaný mám momentálně TS12, co se týče TANE, měl jsem 2x nainstalovaný a momentálně smáznutý.
Mě baví stavět mapy. Historii. To si žádá svůj čas. Trvá to opravdu dlouho. Z počátku jsem si myslel, že opravy od fušerů a stavbu map nějak skloubím. Omyl!
Den má u mě 24 hodin, chodím do práce, mám i jiné záliby, mám také své starosti a můj organismus vyžaduje spánek. Navíc sem přesvědčený, že podporovat fušery a lajdáky je to nejhorší, co nás může potkávat. Že je to špatné. Takže objekty a modely s vykřičníky, kde je nutná delší oprava (a po opravě další oprava dalších navazujících věcí na již opravený objekt) do PC neberu. Obejdu se bez toho. Je dobře, že je spousta autorů objektů a modelů, kteří to neflákají, poctivě se tomu věnují a ven mezi lidi pošlou kvalitní výrobek.
Je pravda, že celosvětově od uvedení TRS2004 odešlo pár set tisíc vynikajících modelářů. Vůbec se jim nedivím. Politika AURANu je prostě otřesná. I tady u nás jich hodně odešlo, a že mezi nimi byli fakt machři.
TRS2004 byla hra koncipována pro lidi. Pro lidi, kteří přišli z práce, nebo ze školy a chtěli se zabavit, odreagovat se, zahrát si. Dneska pokud si chce někdo bezproblémově zahrát, bez nijakých bugů, pádů, nekonečných oprav, tak rozhodně nesahne po Trainzu. Ale sahne po střílečkách, které jsou po technické stránce co se týče software mnohem a mnohem složitější a náročnější než Trainz (obzvláště, pokud to není koridorovka), a .... oni fungují !! I já občas sahnu po střílečce. Holt, to je život.