Skupiny objektů v editoru

Vyhrazeno pro diskusi na téma nové verze hry: Trainz Simulator 2012

Moderátor: Lugger

Skupiny objektů v editoru

Příspěvekod Clickman » pát 08. bře 2013 12:36:55

Zdravíčko pánové. Tak jsem dostal k narozkám TS2012 a zkouším to. V editoru mě celkem zarazilo to, že všechny objekty jsou v jedné hromadě (budovy, stromy, atd.) . Byl jsem zvyklej na rozdělení objektů podle regionů nebo autorů. Hledat některý objekt když jsou všechny v jedné hromadě mi připadá šílené. Nedá se to zase nějak rozdělit?
Clickman
Začátečník
 
Příspěvky: 22
Registrován: ned 13. dub 2008 15:42:10

Re: Skupiny objektů v editoru

Příspěvekod Pifrnec » pát 08. bře 2013 20:25:32

V horní liště je filtr...
Uživatelský avatar
Pifrnec
Object Creator
Object Creator
 
Příspěvky: 1710
Registrován: úte 18. bře 2008 18:48:19
Trainz UID: 257731
Hardware: Didaktik Gama+pár novějších strojů

Re: Skupiny objektů v editoru

Příspěvekod Clickman » ned 10. bře 2013 17:33:45

Jo dík. Už jsem na to přišel.
Clickman
Začátečník
 
Příspěvky: 22
Registrován: ned 13. dub 2008 15:42:10

Re: Skupiny objektů v editoru

Příspěvekod Ross » ned 10. bře 2013 19:38:40

V TS 09 to asi není, co?
Punk's not dead! :)
Uživatelský avatar
Ross
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1440
Registrován: ned 16. bře 2008 18:14:19
Bydliště: Ostrava
Trainz UID: 0
Jezdím v: TS09
Hardware: Intel Core i5-2500K 4.5GHz, RAM 8GB DDR3 1866MHz, ASUS NVIDIA GeForce 750 Ti 2GB, SSD 80GB + HDD 2TB, Win 7 64 bit

Re: Skupiny objektů v editoru

Příspěvekod Pifrnec » ned 10. bře 2013 20:15:25

Je\ :-$
Uživatelský avatar
Pifrnec
Object Creator
Object Creator
 
Příspěvky: 1710
Registrován: úte 18. bře 2008 18:48:19
Trainz UID: 257731
Hardware: Didaktik Gama+pár novějších strojů

Re: Skupiny objektů v editoru

Příspěvekod Ross » ned 10. bře 2013 21:21:59

Já to tam teda nevidím.
Punk's not dead! :)
Uživatelský avatar
Ross
Plnou parou vpřed
Plnou parou vpřed
 
Příspěvky: 1440
Registrován: ned 16. bře 2008 18:14:19
Bydliště: Ostrava
Trainz UID: 0
Jezdím v: TS09
Hardware: Intel Core i5-2500K 4.5GHz, RAM 8GB DDR3 1866MHz, ASUS NVIDIA GeForce 750 Ti 2GB, SSD 80GB + HDD 2TB, Win 7 64 bit

Re: Skupiny objektů v editoru

Příspěvekod azaren » úte 12. bře 2013 9:50:33

Horní lišta v levo. Vypadá to jako nálevka. Když to otevřeš, myslím že tam je takový plusko a to když rozklikneš tak tam más tak 20 výběrů podle čeho rozdělovat. Ikdyž polovina objektů je od autorů v nesprávné kategorii, tak otázka jestli ten objekt najdeš :)
azaren
Rozhlížím se
Rozhlížím se
 
Příspěvky: 171
Registrován: pát 04. led 2013 21:01:11
Trainz UID: 0
Jezdím v: TS09
Hardware: RAM 8Gb je mi málo

Re: Skupiny objektů v editoru

Příspěvekod Skalak » stř 20. bře 2013 13:27:02

Ja sa teda spytam, ako funguju tie Zalozky vo filtroch ? Ako sa vytvaraju ?
Dik.
Skalak
Začátečník
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned 10. úno 2013 14:11:15

Re: Skupiny objektů v editoru

Příspěvekod azaren » stř 20. bře 2013 14:10:36

Přesně tak jak jsem to napsal o post výš?
azaren
Rozhlížím se
Rozhlížím se
 
Příspěvky: 171
Registrován: pát 04. led 2013 21:01:11
Trainz UID: 0
Jezdím v: TS09
Hardware: RAM 8Gb je mi málo

Re: Skupiny objektů v editoru

Příspěvekod Skalak » stř 20. bře 2013 14:16:24

No neviem, ci sa rozumieme. Aj by som Ti sem dal obrazok, ale neda sa. :/ Filter viem kde, aj ho viem pouzit. Ale tie Zalozky neviem pouzit. Resp. ako ich pouzit. Priklad - dam si vyfiltrovat medzi vozidlami tramvaj PCC. Najde mi myslim 3 druhy farieb PCC tramvaje. OK, pridam si ju nalavo do filtra. Lenze tam ju mam spolu so vsetkym - s kolajami, autami, budovami. Predpokladam, ze na toto by mali sluzit tie zalozky, len ako ich nastavit?
Skalak
Začátečník
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned 10. úno 2013 14:11:15

Re: Skupiny objektů v editoru

Příspěvekod bumbrdlik » stř 20. bře 2013 15:42:05

Skalak, záložky slouží k označení několika míst na mapě a pak když na rozsvícený puntík klikneš tlačítkem myši, tak se tam se na to označené místo (pozici) na mapě rychle přesuneš z kterékoliv místa na mapě. Místa, neboli pozice na mapě, se označují pravým tlačítkem myši.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2407
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Skupiny objektů v editoru

Příspěvekod Skalak » stř 20. bře 2013 18:47:01

OK, funguje, dik! ;) A ako sa tie body daju zmazat? Alebo zmazat sa nedaju, len prepisovat? A daju sa nejak pomenovat?
Skalak
Začátečník
 
Příspěvky: 7
Registrován: ned 10. úno 2013 14:11:15

Re: Skupiny objektů v editoru

Příspěvekod bumbrdlik » stř 20. bře 2013 22:05:23

Dají se jen přeoznačit novým místem. Koukni se do manuálu v PDF je tam i možnost používat kláves.
Těžký je život dobrodruha v Trainz
Uživatelský avatar
bumbrdlik
JTT: Electrification
JTT: Electrification
 
Příspěvky: 2407
Registrován: stř 12. bře 2008 19:30:27
Bydliště: Litvínov
Trainz UID: 147484
Jezdím v: TS09
Hardware: ASRock B450M Pro4, AMD Ryzen 7 2700, AMD Radeon RX 5500 8 GB, DDR4 16 GB, HDD SSD, Win 10 64 Home

Re: Skupiny objektů v editoru

Příspěvekod azaren » čtv 21. bře 2013 7:02:11

com_bookmark_1 1
com_bookmark_2 2
com_bookmark_3 3
com_bookmark_4 4
com_bookmark_5 5
com_bookmark_6 6
com_bookmark_7 7
com_bookmark_8 8
com_bookmark_9 9
com_bookmark_0 0
com_bookmark_set_1 ctrl 1
com_bookmark_set_2 ctrl 2
com_bookmark_set_3 ctrl 3
com_bookmark_set_4 ctrl 4
com_bookmark_set_5 ctrl 5
com_bookmark_set_6 ctrl 6
com_bookmark_set_7 ctrl 7
com_bookmark_set_8 ctrl 8
com_bookmark_set_9 ctrl 9
com_bookmark_set_0 ctrl 0
com_bookmark_clear_1 ctrl shift 1
com_bookmark_clear_2 ctrl shift 2
com_bookmark_clear_3 ctrl shift 3
com_bookmark_clear_4 ctrl shift 4
com_bookmark_clear_5 ctrl shift 5
com_bookmark_clear_6 ctrl shift 6
com_bookmark_clear_7 ctrl shift 7
com_bookmark_clear_8 ctrl shift 8
com_bookmark_clear_9 ctrl shift 9
com_bookmark_clear_0 ctrl shift 0

V 2009 to údajně nefunguje. Pokud si vzpomenu, zkusím to, a dám ti vědět.
azaren
Rozhlížím se
Rozhlížím se
 
Příspěvky: 171
Registrován: pát 04. led 2013 21:01:11
Trainz UID: 0
Jezdím v: TS09
Hardware: RAM 8Gb je mi málo

Re: Skupiny objektů v editoru

Příspěvekod kaktus12 » úte 29. črc 2014 21:03:03

Vzhľadom na problém s výberom objektov som vytvoril katalógy. Sú to vlastne nehrateľné mapy s objektami podelenými do rôznych kategórií. Napríklad : Mapa s názvom ZZ Catalog - Object - Floras arboretum obsahuje všetky rastlinné objekty. Trávu, kry, stromy. Stačí mapu stiahnuť z Auranu. Vo svojej vlastnej mape v editore dať príkaz spojiť mapy. Prezrite si objekty vhodné do vašej mapy a prekopírujte si ich. potom stačí katalógovú mapu zmazať.
V auranskom downloade katalógove mapy nájdete v sekcii TS12 / ALL pod názvom ZZ Catalog (názov katalógu - stačí ten ZZ Catalog a na obrazovke budú všetky dostupné) Zatiaľ som pre trainzákov pripravil tieto mapy :
ZZ Catalog - Freight wagons - Tanks (cisternové vagóny)
ZZ Catalogo - Freights wanons - Don t load (nákladné vagóny bez možnosti prevozu materiálu)
ZZ Catalog - Loco - Motor, steam engines and special vehicles - (Špeciálne vozy, motorové a parné lokomotívy)
ZZ Catalog - Loco - Diesels Locomotives - (Dieselové lokomotívy)
ZZ Catalog - Loco - Electric locomotive (Elektrické lokomotívy)
ZZ Catalog - Loco - Locotractors
ZZ Catalog - Track-side components - Signals and signs (železničné semafóry a značky)
ZZ Catalog -The track-side part - switches (výhybky)
ZZ Catalog - Rail objects - Tunels and portal (tunely a násypy)
ZZ Catalog - Rail objects - Trailbridges (železničné mosty)
ZZ Catalog - Rail objekts - Special rails (špeciálne koľajnice)
ZZ Catalog - Rail objekts - Rails (koľajnice)
ZZ Catalog - Longobjects - Long buildings (rozťahovacie budovy)
ZZ Catalog - Longobjects - Land (rozťahovacie dreviny, trávy, lány polí a pod.)
ZZ Catalog - Longobjects - Fences (ploty)
ZZ Catalog - Object - Parks, playground and building components (Parky, preliezky, kolotoče a komponenty do skladačiek k objektom)
ZZ Catalog - Object - Station and rail object (stanice, objekty s koľajivom, nakladacie rampy a podobne)
ZZ Catalog - Object - Backgrounds
ZZ Catalog - Object - Port and Bridge (prístavy, lode, vodné diela a mosty)
ZZ Catalog-Object-People and Animal (ľudia a zvieratá)
ZZ Catalog - Object - Floras arboretum (rastliny)
ZZ Catalog - Object - Houses (domy, bytovky, stavby)

Všetky začínajú písmenom ZZ, aby ste ich mali v zozname máp na úplnom konci. Chýba ešte niekoľko katalógov, ktoré auran neschválil z dôvodov rôznych chýb, alebo objektov, ktoré nemá vo svojej databáze. Tento problém vyriešim v priebehu najbližších 2 - 3 mesiacov. Dokončujem katalógy vagónov, potom sa budem venovať oprave máp. Ocenil by som reakcie na tieto mapy. Či sa vám to hodilo, pomohlo, alebo či je to na draka. Ešte viac by som ocenil koumáka, ktorý mi poradí, ako odhaliť chyby v nezverejnených mapách. Zatiaľ si s tým neviem poradiť. Ak si na to niekto trúfa, rád to s ním prekonzultujem. Môže ma kontaktovať napr. na Facebooku https://www.facebook.com/profile.php?id=100004266604557
kaktus12
Začátečník
 
Příspěvky: 15
Registrován: úte 18. úno 2014 17:44:05
Bydliště: Košice
Trainz UID: 239377
Jezdím v: TS12


Zpět na Trainz Simulator 2012

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků