Stránka 2 z 3

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

PříspěvekNapsal: stř 17. dub 2013 21:25:58
od Hyperblast
Viete mi niekto poradit stranku kde by som nasiel severoamericke, prip. kanadske lokomotivy pre Trainz 12, mozu byt aj platene, ale aby boli zo spotrebou paliva a start/stop motoru ..... V minulych verziach boli v hre 3 taketo lokomotivy, lenze v 12 uz nie su .....

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

PříspěvekNapsal: pát 19. dub 2013 11:42:52
od ogarm

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

PříspěvekNapsal: pát 19. dub 2013 11:55:43
od janlady
Voni Hyberblast jestli ty loko ještě máš tak si je do 12 doinstaluj měly by fungovat.Hezký den.

|D: :)) :D grrr :bomb: :boohoo: :))))

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

PříspěvekNapsal: pon 03. čer 2013 18:12:26
od janlady
Voni Trainzaci chci se zeptat zda někdo zaznamenal takovou to chybu parní mašina od polského autora Marcinw kuid 142343:298 posazená na koleji se nechce hnout při čem se pojezd točí
animační rychlostí při DCD ať na plno nebo zastaveno! Neví někdo co to může být? Předem děkuji.

|D: :)) :D grrr :bomb: :boohoo: :)))) grrr

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

PříspěvekNapsal: úte 20. srp 2013 6:54:50
od Til858
Nemá niekto KUID : <kuid:89096:21002> . Ďakujem za odpoveď .

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

PříspěvekNapsal: úte 04. úno 2014 13:26:28
od jirbla
Některé modely vyžadují model stínu. Jde někde sehnat? Předem děkuju za radu

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

PříspěvekNapsal: úte 04. úno 2014 16:54:19
od janlady
Voni Jirbla v Google napsat PEV Soft a stáhnout Quick Mesh Viwier 2 s jeho pomocí si vyrobit Shadow a použít.Janlady.


|D: grrr :bomb: :boohoo: :)))) grrr

Tram V6E / V7E HHV

PříspěvekNapsal: stř 12. úno 2014 17:06:34
od drew
Ahoj všichni, prosím máte někdo tramvaje V6E či V7E upravené pro TS12? Autor už to vzdal a stal se z toho abandonware... :( Někde v německu jsem četl, že se to dá provozovat na TS12. Bohužel vozy V7E (které jsem si kdysi koupil) stále nemohou načíst nějakou texturu.
Díky za info, Ondřej / drew

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

PříspěvekNapsal: stř 12. úno 2014 19:20:03
od janlady
Voni Drew podívej se do kuidů téhož autora jestli tam není textura téhož názvu a doinstaluj do tramvaje.Janlady.

|D: grrr :bomb: :boohoo: :)))) grrr

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

PříspěvekNapsal: stř 12. úno 2014 22:42:43
od drew
janlady píše:Voni Drew podívej se do kuidů téhož autora jestli tam není textura téhož názvu a doinstaluj do tramvaje.Janlady.
Voni Janlady, nezloběj se, ale to jsem čekal... :YES: Není tam stejná textura. Všimnou si pane, že píšu jestli někdo nemá tramvaje již upravené, nebo už ví a zná jak je upravit. Teorií jsem slyšel hodně, ale praxe nám jaksi uniká...
Už jsem zkoušel kde co, než jsem napsal sem. Nějaká rada praktická by nebyla? Jde taková textura třeba nějak "opravit"? Ale třeba už to někdo udělal, a já bych se to zbytečně učil...? Co? ;)
Děkuji, drew.

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

PříspěvekNapsal: čtv 13. úno 2014 1:06:30
od jagg
Zkus pls popsat trochu detailněji, co to znamená, že se textura nenačítá a jaké to má konkrétní průvodní jevy a důsledky.

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

PříspěvekNapsal: čtv 13. úno 2014 10:43:11
od Josef72
Zkus pls popsat trochu detailněji, co to znamená, že se textura nenačítá a jaké to má konkrétní průvodní jevy a důsledky.


Červený vykřičník, dáš opravit v tom jejich vestavěném programu a ten píše, že se nepodařilo načíst texturu, která je ale normálně ve složce objektu. Fyzicky tam prostě nechybí. Důsledkem je, že nemůžeš objekt zobrazit ve hře.

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

PříspěvekNapsal: čtv 13. úno 2014 15:00:49
od jagg
Tak bych se podíval hexaeditorem do meshe, zda obsahuje název txt, který odkazuje na tu texturu. Pokud ne, smazal bych ji i ten texťák. Pokud ano, zkusil bych tu texturu nahradit libovolnou jinou, třeba červeným čtverečkem, abych zjistil, že problém je textura (možná, že problém může dělat i jiná textura, než kterou hlásí CM). Pokud problémem není textura, tak bych zkusil PEV pm2im s volbou strip speculars. Pokud je problém v pojmenování materiálu, tak na to zatím recept neznám. Vše předpokládá, že název textury jako souboru a název textury v txt jsou v pořádku a název txt koresponduje s tím, na který odkazuje vlastní mesh.

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

PříspěvekNapsal: čtv 13. úno 2014 15:39:38
od drew
Jen bych doplnil konkrétně ;) :
- SSP zobrazí:
-- několikrát warning (neřeším)
-- Error: Texture 'body/zb.texture' is missing or could not be loaded in mesh 'body\licht24vf.im', material 'local*hash-45\kuid2 69084 60031 1\body**licht24Vf*1E0F133D*mtl #11*m.onetex'.

Ten error se opakuje pro každé použití textury v im mesh. Textury tam jsou, v dřívějších verzích TRZ04, TRZ06 se zobrazovaly, dokonce myslím že i v TS09, ale za to bych ruku do ohně nedal.

děkuji za příp pomoc :)
drew

Re: Objekty a vozidla pro TSR2012

PříspěvekNapsal: čtv 13. úno 2014 15:46:50
od drew
jagg píše:Tak bych se podíval hexaeditorem do meshe, zda obsahuje název txt, který odkazuje na tu texturu.
Vše předpokládá, že název textury jako souboru a název textury v txt jsou v pořádku
Názvy jsou OK. Nicméně .im obsahuje absolutní cestu, tedy C:\Programme\Auran\... pro DE verzi TRS2004 :O Na to pomůže nějaká rekompilace v PEV pm2im?
dr.